ENJ+KS Skrevet 30. mai 2008 #1 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Hei, medsøstre Etter jeg startet på ny skole i høst har jeg fått kontakt med en fantastisk fyr som heter Eirik.. Koser oss masse, og er mye sammen. Men de to siste måndene har jeg startet så vidt å få følelser for Eirik..! Vi snakker mye sammen på meldinger og msn, og har vært hjemme hos meg og sett film bare oss. Da hold han rundt meg osv, det er tydelig at han liker meg minst like godt som jeg liker han :D Jeg vet at dersom jeg ha ham er han min, men det er ett problem: til neste år flytter han til USA for å gå på skole.. vi har snakket mye om et eventuellt forhold, og er begge redde for at det ikke kommer til å fungere når vi bor så langt ifra hverandre. Men likevel: han er "den rette", vi har det fantastisk sammen! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og alt er bare rot oppi hodet mitt! Bør jeg satse på han, eller glemme følelsene mine for han? Jeg kan se på det som en sommerflørt, men hvordan blir det da når sommeren er over og han flytter? Vil gjerne ha kommentarer dersom noen har ideer eller erfaring med noe liknende. Tusen takk Endret 31. mai 2008 av ENJ+KS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lillemeg_* Skrevet 30. mai 2008 #2 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg vil si "Go for it!", for er han den rette er han verdt å vente på. Jeg gjorde det samme for noen år siden bortsett fra at det var jeg som dro, skulle ha et år fri og leve singlelivet men slik ble det ikke. Forelsket meg i eksamensperoden, vi traff hverandre kun to uker til sammen i løpet av sommeren pga av jobbing, men bestemte oss for å prøve likevel. Han kom på besøk 10 dager i november og det er blant livets beste dager fortsatt, og da sommerferien var vi samboere en stund før han var borte fra Norge et halvt år etter. Etter jul (1,5 år senere) flyttet vi sammen og nå er vi gift og lykkelige. Jeg vil egentlig bare si at hvis du tror han er den rette så prøv iallefall, noen ganger fungerer det andre ikke, men et halvt års tid er det verdt å prøve iallefall, så kan dere jo bestemme til jul om det går eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ENJ+KS Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 30. mai 2008 For en søt histrie! :D Jeg har jo nesten hele sommeren å finne ut av ting på også. Men si har jeg satser, og vi blir sammen.. Hvordan kan vi da holde kontakten med hverandre? Ingen av oss har penger eller tid til å reise å besøke hverandre mer enn kanskje en gang i løpet av året. Og jeg vet jeg kommer til å savne han så jeg dør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 31. mai 2008 #4 Del Skrevet 31. mai 2008 Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn noe man ikke har gjort. Ja, kanskje det ikke fungerer, avstands forhold er vanskelig! Men i denne tiden som vi lever i finnes det skype og web camera, så dere kan se og snakke sammen gratis hver dag hvis dere vil det... Jeg sier go for it, du kommer alltid til å lure på hva som kunne skjedd hvis du ikke gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #5 Del Skrevet 31. mai 2008 Om det er samme Eirik jeg kjenner til så go for it. Har inntrykk av at han er en kjempegutt Er verdt ett forsøk i alle fall. Kanskje ta det som en sommerflørt nå og prøve å ta opp tråden når han kommer tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ENJ+KS Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Jeg starter virkelig å få troen på dette her, altså utrolig tusen takk, tror dette er det lille dyttet jeg trenger for å satse Endret 4. juni 2008 av ENJ+KS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå