Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pjure
Skrevet

Jeg har en type som har en svær føflekk rett ved brystvorten med mørke ekle hår som vokser ut! Den er kanskje 5 mm hele greien, hvis dere skjønner. Jeg TAKLER ikke synet av denne flekken!! Den gjør meg fysisk kvalm! :gråte:

Men jeg er veldig glad i han da. Vil ikke dumpe ham liksom, og han vil IKKE fjerne føflekken!! :trist:

Jeg får maten i halsen nå ved tanken på den.. :sukk:

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!! :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, enten må du vel jobbe litt med kvalmeterskelen din eller dumpe ham.

Skrevet
Jeg har en type som har en svær føflekk rett ved brystvorten med mørke ekle hår som vokser ut! Den er kanskje 5 mm hele greien, hvis dere skjønner. Jeg TAKLER ikke synet av denne flekken!! Den gjør meg fysisk kvalm! :gråte:

Men jeg er veldig glad i han da. Vil ikke dumpe ham liksom, og han vil IKKE fjerne føflekken!! :trist:

Og du er feilfri selv?

Gjest Gjest
Skrevet

Regner med trådstarter ikke er så veldig gammel?

Har selv gjort det slutt med typer pga. for store føtter, rar nese etc. Men da var jeg ung!!! Ting forandrer seg...

Skrevet

Det er tydelig at du egentlig ikke vil være sammen med denne fyren i utgangspunktet. Det er veldig fort gjort å henge seg opp i småting, når man egentlig ikke passer sammen.

Gjest Gjest
Skrevet

Dette var pinlig, ja.

Kan tenke meg det er flaut å være opptatt av noe så uviktig..

Skrevet

Hvis du virkelig hadde vært forelsket i denne fyren hadde ikke den føflekken betydd noe som helst... Høres ikke ut som dere er en match made in heaven i utgangspunktet kanskje??

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg "slo opp" med en fyr fordi han brukte cowboyboots og caps (etter to ukers småflørting). Men egentlig var vel grunnen at jeg ikke likte han noe særlig. Capsen og bootsene ble noe å legge skylda på.

Så hva er DIN egentlige grunn? Med mindre du er 14-16 så kan umulig en føflekk være grunn til å slå opp! Selv om du er 14-16 så er det ingen grunn, når jeg tenker meg om.

Gjest *smak*
Skrevet

Tror det er typisk å lete etter feil med partneren når man er unge. Etterhvert som du blir eldre vil man bare synes slike "skjønnhets feil" er sjarmerende.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, altså, når det kommer svarte hår voksende ut av den så er jeg helt enig med deg at dette er ekkelt!

Spør typen din om han hadde likt det om du hadde hatt en tredje nippel med hår på.

Skrevet

skjønner tenkegangen din.. har selv vært igjennom det... bare dette gjaldt en stygg finger som han hadde fått sagt vekk og sydd på igjen.. og den er virkelig stygg.... MEN nå har vi vært sammen siden 1999, og er gift på andre året...

så ta deg sammen.. det går bra....

kos deg med karen du :)

lykke til

Skrevet
Nei, altså, når det kommer svarte hår voksende ut av den så er jeg helt enig med deg at dette er ekkelt!

Spør typen din om han hadde likt det om du hadde hatt en tredje nippel med hår på.

Det går da vel an å nappe ut disse hårene da. Verre er det ikke.

Gjest milkyway
Skrevet

spis knekkebrød, kurerer kvalme!!

Gjest Kaya83
Skrevet

Vel, for noen kan faktisk en slik føflekk virke avstøtende - tenk det!! Det er jo ikke snakk om å slå opp pga en føflekk, det er snakk om å slå opp fordi hun ikke tenner på han - ergo - sexen fungerer ikke.. Jeg hadde ikke klart å slappe av under sex om jeg fikk ekle bilder oppi hodet mitt hele tiden...

Men, hvis TS virkelig liker han, så er mitt råd å be han om å fjerne den på en pen måte... Kreftfare osv osv... Yep

Skrevet

En FØFLEKK som årsak til dårlig sex?! :overrasket:

Skrevet

Herregud.. Hvis den er 5mm, så er det jo ingenting. Er en vanlig, mellomstor føflekk det. Kjæresten min har en som er større på brystkassen. Vi holder øye med den, i tilfelle det er noe ondtartet. Vet faktisk ikke om det er noe hår på den, siden kjæresten min har hår over hele brystet :fnise:

Hvis det er et seriøst problem for deg, så klipp vekk hårene da vel.

Må si meg enig med de over meg om holdningen din.

Skrevet

Alle mennesker har vel alt fra vorter, fløflekker, sår, arr, tørr hud, psoriasis, eksem, svettlukt, hårvekst. Det følger med kroppen!! Jeg har bedt min samboer fjerne 4 føflekker, men fordi jeg er hudpleier og jeg er redd han skal få føflekkreft i dem. Nå har han arr etter dem, skal jeg dumpe han??? :fnise:

Gjest moden frukt
Skrevet
Alle mennesker har vel alt fra vorter, fløflekker, sår, arr, tørr hud, psoriasis, eksem, svettlukt, hårvekst. Det følger med kroppen!! Jeg har bedt min samboer fjerne 4 føflekker, men fordi jeg er hudpleier og jeg er redd han skal få føflekkreft i dem. Nå har han arr etter dem, skal jeg dumpe han??? :fnise:

Klart du skal dumpe han... mann med arr er ekkelt :fnise:

Uff, jeg får nesten fnatt over ts sitt "dillemma". Vi har alle en kropp med mer eller mindre skavanker eller skjønnhetsfeil. Om vi skulle gått å tenkt på de hele tiden så villle vi ikke fått mye tid til annet. Vi ville også fått store problemer med å finne den "rette" hvis små ubetydelige ting skulle være så viktig.

Er ening med de som skriver at en god grunn til å fjerne føflekker er kreftfaren.

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Det er jo ikke noe negativt å ha føflekker da, men med HÅR på, da må det nappes. Er det jeg mener. Har masse føflekker selv, men ingen med tykke, svarte kjønnshår-hår stikkende ut av dem. DET er det som er kvalmt.

Endret av Trampe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...