Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Lørdag skal sønnen vår sove hos Gudmoren sin, og det er første gang vi har barnevakt sånn natta over! Så da har vi både Lørdag kveld og Søndag formiddag fri!

Jeg har ikke fortalt dette til manen min, fordi jeg vil overraske ham med det på Lørdag, og finne på noe som vi kan gjøre sammen. Problemet er bare hva jeg skal finne på. Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vår første barnefri natt og formiddag ble tilbragt i senga... sovende! :ler:

Det var vel ikke akkurat slik vi så for oss vår første romantiske alenenatt på mange måneder?

Men jeg tror ikke det er behov for å legge til rette for de store utskeielsene... en rolig avslappet atmosefære, lett påkledning, en god middag på pent dekket bord, levende lys, et varmt bad (felles så klart) med påfølgende massasje ++... og etterpå nærhet, masse nærhet og kos, kanskje litt mer massasje ++, sove lenge, og bare nyte å bare være kjærester igjen.

En sikker resept på en romantisk kveld, ikke så avansert, og kanskje kjedelig, men trygt godt og nært. :)

Det er ikke alltid omgivelsene og planene som avgjør hvor romantisk det skal bli, rammen kan være perfekt, men hvis ikke atmosfæren er riktig faller alt i grus.

kos dere masse, nyt hverandre, og nyt frikvelden. ;)

Skrevet

Tipset mitt må være å tenke på om det er noe han har gitt uttrykk for at han savnet i denne perioden. Eller så ville jeg satset på å gjøre noe dere pleide å gjøre før dere ble foreldre. Hvis dere er slitne så gjør det enkelt. Selv husker jeg det var storstas bare det å være ute av huset på kveldstid! Ellers så synes jeg det er romantisk å handle masse mat på en butikk med godt utvalg og lage spennende "voksenmat" sammen ,drikke vin og spille høy musikk for å markere at det ikke er barn som sover :hoho:

Også er det jo kjærkomment å sove lenge og spise en lang frokost.

Det er ikke så mye som skal til alltid!

Skrevet

I dag skal vi sitte på et teppe i hagen, drikke rødvin, og grille pølser.

Så skal vi spille et nytt spill jeg har kjøpt:)

Det blir koselig.

Skrevet

Det var skikklig søtt Lissi. Hahaha, kunne gjort det selv, om jeg hadde hatt en HAGE :kjefte:

Hmmmmm... vil du finne på noe hjemme eller ute?

Du kan jo gjøre litt ut av det da, siden det skjer så sjeldent!

Du kan...pynte deg,gjør deg litt ekstra fin :) Krølle håret å ta på deg noe sexy.

Kjøpe inn masse, masse lys, så du får god stemning, blomster/lys/servietter/vin/øl på bordet.

Super god mat, noe av det beste han vet (utenom grændis)

...noe du må bruke litt tid på.. som dere ikke har spist på LENGE.

Som du VET setter ett stort smil om munnen hans!

SEXY UNDERTØY, ett must.. ;)

Nå vet ikke jeg hva slags par dere er da, om du vil sitte å prate, ha det koslig den kvelden, eller finne på no artig sammen.

Ikke sett dere foran tvn som dere gjør til vanlig hvertfall..

Du kan jo tappe i badekaret med fullt av skum og lys og øl til gutten din..hehe, det hadde min satt pris på hvertfall! hihi.

Blir det for klissete for han kanskje? Aner ikke hva slags alder dere er da, så litt vansklig å legge inn så mange forslag hva dere kan finne på..

Jeg kunne feks kjøpt inn ett nytt playstation spill vi kunne prøvd ut sammen..for å ikke ødlegge manndommen hans helt :fnise:

Skrevet

Takk for tips. Nå er det faktisk bare en halvtime til poden skal leveres, og jeg har fortsatt ikke funnet ut hva vi skl gjøre. Var jo mange tips her da. Vet bare at vi skal ut og spise sammen. Deilig å komme seg ut av huset på kveldstid når vi har sjansen. Lage god mat hjemme kan vi jo gjøre når poden er her og ligger og sover. Etter det, så får vi se. Har kjøpt inn ost, kjeks og vin, så spørs om vi drar hjem etterpå, eller om vi finner på noe annet sprell. Mannen aner fortsatt ingenting, og tror vi skal ha en vanlig Lørdag med middag hjemme, film og godteri :fnise:

Skal iallefall sove leeenge i morra og spise god frokost!

Så håper jeg det blir som vi har tenkt, at vi ikke blir oppringt kl 22 fordi en viss en bare gråter og ikke vil sove...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...