Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 hei.. håper på noen gode råd:) Jeg er ei jente på 24 år som er utrolig forelsket i en kar. Vi hadde noe på gang for 1 1/2 år siden, men da ble det ikke noe mer ut av det. men jeg har ikke klart å glemme han. Hver gang jeg ser han sliter jeg med at jeg ikke klarer å tenkt på noe annet enn han i flere uker etterpå. Så jeg lurte på om jeg skulle ta sjansen og prøve å vinne han "tilbake". Er det galskap om jeg sender han et brev om hva jeg føler og hva jeg håper på? Og sender med en pakke som inneholder alle gode minner fra den korte tiden vi hadde noe på gang? Vil han synes jeg er gal, eller kan han bli sjarmert av det? Trenger noen reaksjoner på det... Har jeg noe å tape på det? Trenger ikke møte han om det går feil vei egentlig...
Lissi Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Ja hva har du å tape??? Send i vei, vi lever en gang;)
murray Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Jeg ville ikke sendt et brev. Kan du ikke bare sende SMS og spørre om han vil være med ut da? Trenger ikke være så komplisert.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Jeg ville ikke sendt et brev. Kan du ikke bare sende SMS og spørre om han vil være med ut da? Trenger ikke være så komplisert. Han bort mange timer unna nå.... så derfor tenkte jeg brev/pakke... Men har hørt rykter om at han skal flytte nærmere innen høsten:)
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Brev og pakke hadde fått meg til å låse døra i all fall, særlig når dere ikke hadde noe som varte så veldig lenge eller var veldig seriøst i utgangspunktet. Jupp, det enkleste er ofte det beste, en telefon er en fin ting. Dette er noe man rett og slett må kunne tørre å gjøre til den man mener kan være DEN. Alle andre ting blir bare spill og lek og leder ikke til noen skikkelige svar uansett. Da blir man sittende å vente på svar, tolke ting inn i hver eneste time som går fra brevet er sendt til mulig svar mottas og så har man plutselig mange uker med selvpining uten å egentlig ha fått noe ut av det. Skal du først gi ham en kjærlighetserklæring bør du vel også være konfortabel nok med å gjøre dette over telefonen. Om du ikke er det så ja da viser det at dere ikke er så nære og at all kontakt annet enn dette også blir feil. Ring og si, "hei, jeg klarte visst ikke helt å glemme deg. Er det vits i at jeg enda tenker på deg av og til eller skal jeg gå inn for å forsøke å glemme enda litt til?". Helt uskyldg og så får du et klart svar. I mine øre er dette mye søtere enn en "gave" med allt fra deres tid sammen, det er mer stalker i mitt hode. Ja da, en telefon er ikke så lett for da må mn gi mer av seg selv, men om dette er en man ikke glemmer så må man nesten gjøre det man kan for å forsøke og den ærligste måten å gjøre dette på er som jeg beskrev her.
Freckles Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Ikke send brev og pakke! Hvis du vil finne ut av om det blir noe mer så bruk sms fks. Brev og pakke er noe man sender til kjæresten. Hvis du skulle sende noe i posten til han så måtte du vært bombesikker på at det blei dere to. Nå er det stor tjangs for at det bare blir pinlig og at du kommer til å føle deg dum om du ikke får den reaksjonen du vil ha. Hvis du sender sms så kan du jo be han ut når han flytter ned til deg?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Hmm.. takk for mange svar.. blir bare mer og mer usikker på hva jeg skal gjøre. Mine venner synes vist jeg skal sende brev og her mener man noe annet. Tror jeg er enig med både dere og vennene mine. Han kan like eller misslike det uansett hvem av forslagene jeg følger.
Gjest pjanola Skrevet 31. mai 2008 #8 Skrevet 31. mai 2008 Nei nei nei, ikke send brev i posten! Du vet aldri om du får svar, og du får muligens aldri se eller høre hans reaksjon. Dette kan bli veldig veldig frustrerende for deg. Du vil kanskje gå i lang tid og lure på om han i det hele tatt har fått det. Jeg støtter forslagene over her om å ringe eller bare sende en enkel sms om å treffes. Det er mye som bli klarere når man snakker med noen ansikt til ansikt. Det er ikke sikkert han har deg "i tankene" for tiden, så det er ikke sikkert du bare kan legge alt på bordet og få et svar med en gang.
Ce'Nedra Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 Hehe.. Jeg hadde også synes brev og pakke var vel sært. Ville heller ringt ham og spurt om han ville blitt med og tatt en øl/middag eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå