Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest silikonpupp
Skrevet

I lys av debatten om kjæresten har sagt at en er for tjukk, lurer jeg på hva andre kjærester har gått i baret med av diverse utsagn.

Jeg vurderte silikon, fordi jeg hadde heng-og-sleng-pupper uten noe særlig innhold, og jeg spurte min nyblivne kjæreste hva han syntes om det.....

-Ja, du har jo anlegg for store pupper, sa han....og syntes selv han hadde formulert seg både klokt og diplomatisk. Det hadde han jo forsåvidt, og det ble silikon inni mine:) Mye måtte det til for å fylle opp også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Hvis du hiver deg på treninga nå, så kan du bli akkurat sånn som disse fitness-damene, for du har kropp til det, sa min kjæreste (nå mann).

Han hadde litt mye fokus på det en stund, viste meg bilder av hvordan jeg kune blir seende ut osv, sendte meg bilder på mail også, så jeg måtte ta en liten alvorsprat med han om det. Men jeg tok til meg utsagnet på et vis også, og nå har vi trent sammen i flere år.

Gjest Gjest-M-
Skrevet

Jeg hadde en kjæreste i min grønne ungdom, som kunne være litt ubetenksom.

En gang sa han at jeg var jo så ansiktspen, og hvis jeg hadde vært tynnere, hadde jeg vært den sexbomba....hmmm, sårende for en 16-åring, ja.

Samme kjæreste kom kjørende på moped en gang jeg var ute og gikk. Han stoppet og sa: den rompa der hadde jeg kjent igjen hvor som helst. Jeg tolket det negativt, med den første kommentaren friskt i minne...

Skrevet

Jeg hadde en eks som jeg kan si mye stygt om på andre områder (psykisk mishandling).

Men jeg har med han, og min nåværende, alltid fått høre at "jeg har den kroppen mannfolk drømmer om". Det er sikkert veldig subjektivt sagt. Men jeg ser rimelig normalt sprek ut, og går ut og inn der jeg "skal" med det noen sikkert vil si at er 5 kilo ekstra i forhold til å være tynn, ikke slank.

Så jeg setter pris på disse kommentarene siden jeg ikke føler meg tilstrekkelig selv alltid. Og selv om jeg innser at jeg må gjøre noe med selvbildet.

Hadde en mor som knuste meg en periode med kommentarer. Hvis den som jeg elsket gjorde det hadde jeg nok måtte gå- og jeg er IKKE en av de damene som sier løp hva det enn er! (kan skjønne at ting tas opp på en så fin måte som mulig dersom det begynner å bli helseskadelig etc)

Skrevet

Skrekkslagen når han kom ut på badet når jeg var på vei i dusjen etter trening: "Dæven, du har jo ei schvær blodåre på arma,urgh...."

Eh... ja, de vises når jeg er varm, any problems?

Han skjønte raskt at det var kanskje ikke den beste kommentaren og prøvde å ro seg i land med " men den ser ikke så veeeeldig ekkel ut da......"

Eh... Takk, tror jeg? Eller kanskje ikke?

Hehe....

Skrevet

Etter julefeiringen i fjor hadde jeg est ut bittelitt.. ;)

En morgen jeg står på badet og sminker meg kun iført truse, ser jeg at kjæresten stiller seg i døråpningen bak meg. Han blir stående en liten stund, helt taus og bare studere meg. Jeg tenker jo (selvgod som jeg er) at han er kåt og derfor står og nyter synet av meg.

Så sier han plutselig, svært bastant: -I dag kjøper jeg IKKE sjokolade til deg!

Syntes det var ganske morsomt og veldig sant. Jeg trengte virkelig ikke mer sjokolade akkurat da.. :fnise:

Skrevet

En morgen jeg står på badet og sminker meg kun iført truse, ser jeg at kjæresten stiller seg i døråpningen bak meg. Han blir stående en liten stund, helt taus og bare studere meg. Jeg tenker jo (selvgod som jeg er) at han er kåt og derfor står og nyter synet av meg.

Syntes det var ganske morsomt og veldig sant. Jeg trengte virkelig ikke mer sjokolade akkurat da.. :fnise:

Den var sinnsykt genial..

No offence, men den var bare genial.

Skrevet

:fnise:

Herlighet, den var god:)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg satte meg naken på sengekanten og han lå i sengen. Mens jeg ordnet nedi nattbordskuffen utbryter han "skal si du har cellulitter- sjekk det her a!"

jeg ville helst ikke vite at jeg hadde celluliter jeg da..

Jeg lå på rygg og han tittet på meg, jeg trodde han ja..dere skjønner..men så sier han "magen din er ikke så stor når du ligger.."

vi stelte oss for kvelden og jeg står i undertøy. Han :"puppene dine ser jo ganske ok ut i den bh der da.." ehhh..og uten bh så ser de ikke ut eller..?

han -" burde ikke du begynne å trene så du holder kroppen din fast og fin?"

jeg -"er den ikke fin da?"

han- "nja..se her a -" han dytter borti låret mitt "sjekk det disser. gjorde ikke det før"

jeg - "tror alle damelår blir slik med tiden jeg"

han- " mener du det, hva med magen, den har vokst en del den. Du bør ivertfall passe på hva du spiser.."

(jeg er 165 og veier 55 kg..)

Skrevet

Min kjæreste:

"åå, du har så stor.. gode lår!"

...takk :lur:

Gjest Gjest
Skrevet

"Nå stikker snart magen lenger ut enn puppene dine jo, hahah" Men det skal sis at jeg på det tidspunktet dro ham inn på badet for å vise hvor oppblåst mangen min var da, så jeg fortjente jo virkelig den.

Dette er vel det "styggeste" jeg kan huske han har sagt om kroppen min.

Skrevet

Vi lå i senga en kveld, og sambo stryker meg over låret og sier med bekymring i stemmen "så tynn du er blitt"...

Jeg er i den enden av skalaen hvor jeg IKKE vil bli tynnere. Jeg ønsker meg lår og pupper og alt som er, jeg :) har hatt en heavy periode på jobb, og har nok mistet et par kg. Men snart er det sommer og da skal jeg feites opp igjen, hihihi :)

Skrevet

Vi lå å pusket på hverandre før vi skulle sove og hånden hans glir over rompen min hvor han sier: du har cellulitter. Jeg lurte jo på hva han mente med det? Går ikke ann å kjenne mine. Men han mente gåsehud, han bare sa feil :fnise:

Skrevet

Det er ikke noen mann, men datteren min som har kommet med den beste kommentaren.

Hun var ca fem og rakk akkurat opp til magen min med ansiktet. Så står jeg på badet en morgen og ordner meg og hun dytter ansiktet inn mot magen min og klemmer meg med innlevelse før hun sier "Mmmmm! Du er så deilig og tjukk du!"

Skrevet
Det er ikke noen mann, men datteren min som har kommet med den beste kommentaren.

Hun var ca fem og rakk akkurat opp til magen min med ansiktet. Så står jeg på badet en morgen og ordner meg og hun dytter ansiktet inn mot magen min og klemmer meg med innlevelse før hun sier "Mmmmm! Du er så deilig og tjukk du!"

Barn er ofte de aller beste "kommentatorene"... :ler:

Glemmer aldri da jeg sto i et prøverom, og hører (HØYT!) en barnestemme fra nabobåsen: "Du mamma, hvorfor har du så lange pupper?", etterfulgt av frenetisk hysjing fra moren.

Men back on topic, så ble jeg overrasket over at mennene deres kommer med så mange kommentarer. Mitt inntrykk, fra kompiser og mannlige kolleger, er at de jevnt over gir litt F i hvordan dama tar seg ut, og at jentenes kroppsfiksering ikke vedkommer dem, de ser det som litt tåpelig og irrelevant.

En kveld i naken tilstand, rett etter at jeg hadde fått mitt fjerde barn, spurte jeg mannen om det stemte. "Jada jada. Så lenge dere har to pupper og en rumpe, og ikke omvendt, så gir vi egentlig blanke i hvordan dere ser ut."

Tenkte meg det :sjarmor:

Gjest husmoren
Skrevet

Etter min tredje fødsel, for ikke så lenge siden, er ikke magen den delen jeg er mest fornøyd med.

På tv gikk det et program om bukplastikk, der var en dame som fortalte om hvordan mannen ikke klarte å holde fingrene unna henne etter magen ble flat.

Jeg har alltid sagt at en dag skal jeg ordne på magen, dro opp genseren, disset på magen og spurte min mann om han hadde fått mer lyst på meg om magen blie mindre. Han så på meg, spurte så; går det an å få mer lyst på deg enn jeg har til vanlig?

Synes det var flott sagt jeg, det viser at om jeg ordner på magen så er det i hvertfall for min egen del!

Ellers synes han jeg er fantastisk fin med disselår og hengepupper!

Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig lei meg om min kjæreste hadde kommet med liknende kommentarer.

Gjest RuskeSara
Skrevet

Samboeren min er ikke alltid så flink til å tenke seg om før han snakker, så det har kommet en del litt "ufine" kommentarer fra hans munn opp igjennom årene. Men jeg vet av erfaring at han bare har en tendens til å uttrykke seg litt klønete, og at det SOM REGEL ikke er noe i det han sier..

Men det hender jo at det kommer et par kommentarer som ikke kan feiltolkes også :vekt:

Han: Jøss, jeg trodde du måtte være over 40 år for å få celulitter jeg?!

Meg (mumlende): jeg har da for pokker ingen celulitter, jeg er bare litt ujevn..

Jeg: Ååå, i dag ha jeg lyst på en skikkelig god burger til middag, det er så lenge siden sist..

Han: Og lenger skal det bli! Nå som du har sluttet på Sats så kommer du jo til å ese ut i en fei..

What the fu**? Jeg VET at det ikke var noe sjakktrekk å slutte å trene, men eeeen hamburger kan jeg vel få? :spise:

Men jeg kan vel egentlig bare skylde meg selv, det er jo jeg som har mast på at han må begynne å svare det han egentlig mener når jeg spør han om noe (og da refererte jeg selvfølgelig til "hvilken kjole liker du best - den røde eller sorte?") :fnise:

*RuskeSara*

Skrevet

Jeg var rimelig oppblåst rett før mensen.

Jeg: Ser jeg tykk ut i dette?

Han: Uansett hva du drar på deg fra klesskapet ditt, så ser du ikke tjukk ut.

(Jeg skiftet likevel, da, for jeg syntes jeg så større ut enn vanlig, selv om det nok likevel ikke kan kalles tykk.)

Gjest Cathrin
Skrevet

Hmmm jeg skjønner at jeg er utrolig heldig med min samboer!

Jeg har noen kilo ekstra både her og der, men han forguder virkelig hvordan jeg ser ut. Jeg har rund mage, stor rumpe, store lår og er langt fra noen brasiliansk modell. Vil ikke si at jeg er overvektig, men høy og kunne sikkert gått ned 10 kg. uten å dø. Men samboeren min syns jeg har den nydeligste kroppen han vet om.

Selv er han veltrent og fin. Kvinner skal se ut som kvinner sier han. Til og med det store arret jeg har på ryggen etter en operasjon for noen år siden syns han er vakkert og en del av det som gjør meg unik :)

Aldri i verden om jeg hadde godtatt halv-stygge kommentarer om utseendet mitt, og jeg mener at så lenge jeg er glad i kroppen min får jammen han også være det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...