Gå til innhold

Frekkhetens nådegave


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest irritert nå

Trodde det var en venninne jeg hadde. Greit vi har hatt noen uenigheter, diskutert mangt å meget, for så å bli enig. Bortsett fra et punkt, hvor vi ikke er litt heller enig: Hevngjerrighet! Oppdager etter at hun er gått, at tlf. min er blitt missbrukt (jævelen viste vel ikke at meldinger som går ut, er i rapport) Hva gjør jeg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du har bevisene så håndfast, kan du enten lukke øynene og late som ingen ting, ELLER som jeg ville gjort, sendt meldingene til HENNE en gang hun satt ved siden av deg, sånn "oj hva var det for noe" utrykk i ansiktet etterpå....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Waco ; "master of revenge" :hoho:

Synes forslaget var godt, så jeg tar kontakt når jeg har behov for en utspekulert hevnaksjon !

Irritert nå ; dette må du prøve, da får du sagt fra på en måte som den andre sent glemmer. Og ansiktsuttrykket er helt garantert ubetalelig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, knallforslag, Waco :ler: Skal huske på det til en passende anledning om det skulle dukke opp.

Men meldingsrapport lagrer vel ikke hele meldingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hva med å:

* sørge for at hun sovner tungt i sofaen din. Deretter klippe av henne alt håret som hun har greid å spart opp

* deretter smøre inn det som er igjen av håret hennes med en blanding av margarin og ketchup og majones og littegrann blonderingsmiddel

* male en av fortennene hennes svart, slik at hun smiler til verden med noe som ser ut som et gammelmannsglis

* barbere av ett av øyenbrynene hennes

* deretter klippe av de lange neglene hennes

* For så å, når hun våkner, servere henne en kopp kaffe med lakserolje

* deretter kan du jo erstatte en av p-pillene hennes med placebo

*og så kan du servere henne littegrann fiskepudding kamuflert som fromasj

* så kan du punktere det ene bildekket hennes, evt sykkelhjulet

*fjerne bremsene på sykkelen

*henge en papirlapp på ryggen hennes hvor det står *Jeg er narkoman - har du en tier?*

Såh...det burde vel kompensere for at hun tjuvlånte telefonen din, tenker jeg.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeeee.. Jeg trodde det var TELEFONEN som var missbrukt, ikke dama jeg... Ikke forstår jeg helt hva venninnen gjorde med telefonen en gang... :-? Men så er jeg flink til å dele også da!... :wink:

Forøvrig er Maiken alltid på nett når man trenger gode råd som vanlig! Lyst til å væremed meg ut og velte kuer igjen Maiken? Skikkelig deilig!... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Velte kuer???

Ok, greit det. Vil gjerne velte kuer jeg *har vi veltet kuer før, Lasse?*

Må lære meg å velte ku først. Men du som er så flink å lære bort alt mulig rart, fikser vel det også, tenker jeg :sjarmor:

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo dritfrekke og rauter og bråker hele tiden jo! Misbruker gress gjør de også!Derfor velter vi dem når de sover! Utrolig vittig og høyst fortjent!!!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o ...*fnisemegihjel*

Ja...kjempefortjent!!! Absolutt, altså. Oi...nå ble jeg også kjempeirritert (litt altså) for jeg kom til å tenke på en venninne som stjal en HubbaBubba fra meg engang. Og var til og med så frekk at hun blåååste opp en boble av den, rett foran meg, rett i fleisen min nesten. Og der stod jeg, med en skarve Toy i munnen. Uten å være i stand til å greie å tre den rundt tunga engang, så liten som denne Toy'en var.

Råfrekt!!! Trenger råd til hevn!

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* klukkle* :ler:

Vel, det er aberet med å ha så muskuløs tunge veit du!... Må vel et par pakker hubba for å kunne tvinge NOE rundt den muskelen der.... :roll:

Men det jeg synes du skal gjøre er å vente til hun har bøåst en boble... åååååsåååå fiiiin sier du, går bort og snapper boblen ut av munnen på henne. Så stapper du ned opp i nesa, med enden litt ut av boret, og blåser til!... Da blåser du boblen langt opp i hjernen på henne, og DA kan hun angre da: Boblehue!!!

Frekka! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnisgikkovertilmavelatter!!!*

JA!!! Kjempeide! Det ville ha stoppet den frekke kjeften hennes tenker jeg! Og...etterpå skulle jeg ha stappet Hubbabubban inn i munnen hennes igjen! Nemlig...Det SKAL straffe seg å rappe tyggis. Det SKAL straffe seg å være så inderlig frekk å tjuvlåne andres tlf også. Og ikke minst, så skal det ihvertfall straffe seg å mishandle gress.

Også synes jeg det skulle ha vært straffbart å slette sine egne innleg. Synes mod. bør pønske ut noe faenskap som hindrer folk i å gjøre sånne ugjerninger, mot oss andre stakkars brukere.

Nå??? Er det ingen andre som trenger hjelp til passende straffer på diverse ugjerninger og frekkheter og utilbørllig oppførsel?

Lasse og Maiken er klar til å trå til. Ofrer gjerne dyrebar fritid på å hjelpe....kjempesnille. KAN være annet enn kvalme også. Av og til, ihvertfall :sjarmor:

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...