Jump to content
Rexina

Baking soda

Recommended Posts

Guest *Mim*

Oi.

Si fra om det funker, da! Du kan jo eventuelt prøve litt svele-røre under armen. ;)

Fortsetter under...

Rexina

Det funker som bare det:D Brukte det i går. Da var det vel over 20 grader ute og svetten rant. i tillegg dro jeg på byen og kom ikke hjem før kl 5 i natt. Det luktet ikke mye under armene mine i det hele tatt:) Tror jeg skal fortsette med det, for det funkte virkelig. Men det stopper ikke svetten altså ;) Grunnen til at jeg bruker det er fordi med antiperspiranter, som stenger svetten inne, så får man mer svette ut i ansiktet, noe so gir meg kviser.. Så Natron og vann blandet på en bomullsdott og som smøres under armen er bra:D

Guest Jg

Hva er kalium nitrate??

Er det i så fal mulig å kjøpe på en hvanlig butikk?

Guest Jente 22

jeg ble spess intresert da jeg leste at baking soda.. altså natron var anvennelig som blekningsmiddel til tenner... må ikke brukes mer enn to ganger i måneden da vistnok.. men stilig:)

http://www.gomestic.com/Homemaking/15-Uses...king-Soda.32410

her er en link som tar for seg mange ting en kan bruke natron til:)

Guest Gjest_Eva_*

Vi kan få kjøpt natron i 100g bokser til kr 13.90

Vet noen om steder hvor man kan få kjøpt f.eks 1 kg natron til en mye billigere pris. Man kan lage sin egen tannpasta ved å dyppe tannbørsten i natron og så dusje børsten med H2O2........vanlig tannpasta innh stoffer som ikke er bra. Vi kan skaffe H2O2 som kan brukes til mange ting....f.eks fjerne sprøytemidler fra frukt og grønnsaker pluss mye mer

Guest navnelapp

Hydrogenperoksyd til å vaske frukt og grønsaker? Slightly overdoing it?

Annonse