*Lillian* Skrevet 16. mai 2003 #1 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg er chattesjuk i dag!! Er det noen andre som er det, eller? Jeg er klar for heftige diskusjoner, dype samtaler, pukling, pissprat.. Ja, det meste..... Kun et krav har jeg: Vi skal ha humøret på topp! Er det noen som er nedfor, så får de værsågod å prøve å bli i godt humør av preiket vårt!! Jeg går inn på chatten nå iallfall... .Håper noen joiner meg..... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. mai 2003 #2 Del Skrevet 16. mai 2003 Prøvde å gå inn på chatten, men kom meg ikke inn. Si meg, har ikke Gry og co enda fått orden på denne chatten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 16. mai 2003 #3 Del Skrevet 16. mai 2003 Hmm... Rart du ikke kommer inn for både jeg, Lea, Lillian, Tilde og Lottemor er der inne. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. mai 2003 #4 Del Skrevet 16. mai 2003 Hmm... Rart du ikke kommer inn for både jeg, Lea, Lillian, Tilde og Lottemor er der inne. Jennifer Nei, egentlig ikke. Chatten har hatt tendenser til å bare ville ha et begrenset antall der inne, så da regner jeg med at jeg må sparke ut noen av dere for at jeg skal komme meg inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 17. mai 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 17. mai 2003 Er visst chattesjuk i dag og jeg....... KLAR SOM ET EGG! Lillian - sånn er det å ikke ha noe liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. mai 2003 #6 Del Skrevet 17. mai 2003 Skulle gjerne kommet inn en tur jeg, men jeg skal visst se en film sammen med sambo! han er litt selskapsjuk og sånt. Men det er ikke umulig at jeg stikker innom senere.. hvis sambo har sovna på sofaen (veldig stille der nede) eller hvis filmen er kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 17. mai 2003 #7 Del Skrevet 17. mai 2003 Jeg var innom i sted, men var ingen der. Sjekker igjen, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå