Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med en sang

Anbefalte innlegg

Gjest Dixie i.i
Skrevet

Hei, har en sang i hodet jeg ikke greier å finne ut hvem er. Har hørt den flere ganger, men sist gang var i en episode av Hollyoaks. Har prøvd å få hjelp der, men de henviser meg til musikkgalleriet sitt, men det er bare fra januar og denne episoden ble vist der i november...

En rolig sang, en dame som synger noe sånt som: After the rain comes the sunshine.. Eller here comes the shunshine. Også er det noe sånt: and if you feel it's getting colder and you need someone to warm you

Er mye instrumenter i bakgrunnen, litt vansklig å forklare, sangen er på en måte dramatisk, men utrolig fin.. Har googlet og googlet men finner den ikke. KG er mitt siste håp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg finner bare denne, men det er neppe den du leter etter:

Song Title: Love Without Pain

Artists: Krucial (Reggea Artist), Fucious (Rapper)

This song Love Without Pain is discusses how one cannot exist without the other like a Ying and Yen type of relationship. Life has many opposites that have to coexist to complete the whole and are necessary for each other to exist. Kruchial’s chorus is saying all the negative people in the world will not make it through the test of time they will all fall at the work of their own hands. But on the flipside Kruchial discusses how life constantly moves in cycles “after the rain comes the sunshine…. the ending of flesh is not the ending of life…. What goes up must come down , what goes around comes back around.â€

http://www.fucious.net/clips/

Den som heter Love without pain

Innlegget redigert. Sjå reglane.

Glow (mod)

Endret av Glow
Gjest Dixie i.i
Skrevet

Var nok ikke den desverre....

Skrevet

Jeg finner ingenting, men kanskje du kan spørre her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...