Gå til innhold

Perler eller diamanter?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest vickie

Jeg har problemer med å velge øredobber. Jeg har tenkt på diamantøredobber fordi min vielsesring er i hvitgull med en diamant i. Men så er jeg glad i perler. :( Skal/ hva skal dere ha i ørene og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal velge de øredobbene du synes er finest og liker best jeg, uavhengig av om de passer til ringen din eller ei!

Personlig er jeg veldig glad i perler og synes det er kjempefint ved siden av brudekjoler, så jeg hadde perler på dagen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvilke øredobber passer best til kjolen da?

Personlig synes jeg diamanter passer best til kritthvite kjoler, mens perler som regel har en mer gylden tone og derfor passer best til kjoler i kremfarge.

Jeg hadde øredobber i hvitt gull med diamanter og en safir. Jeg valgte disse fordi kjolen var ganske hvit, den hadde "diamantglitter" øverst på livet og safiren er jo blå ("something new, something old" osv.). Og ikke minst valgte jeg dem fordi jeg har fått dem av mannen min!

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det du føler deg best i!

Jeg skal bære perler, siden det passer til kjolen og sløret mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta diamanter fordi du tenkte det først. Og fordi du har det i ringen din.

Dessuten er det så mange som har perler, diamanter er litt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Tusenfryd! Høres ut som diamanter vil passe best til.

Perler får du uansett mange andre anledninger til å bruke.

Husk, man skal ikke se ut som et juletre på Den Store Dagen heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perler finnes i alle fargetoner, og passer godt til diamanter. Hvis du er perletype, synes jeg du skal bruke perler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pers synes diamanter, dette fordi jeg er så lei av alle "perle-bruder"... her hos oss har så og si alle det, synes det blir for likt. Jeg velger diamanter, da de er flotte, elegante og gjør minst utav seg liksom.

men igjen, gjør det du føler allermest for! lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg noen flotte perleøredobber som jeg har fått av min kjære, men fordi "alle" bruder har perler vil jeg ha diamanter. Skal derfor låne et par flotte diamantøredobber av mor; som faktisk er blå i tonen, gamle og altså lånt :) Da var den biten unnagjort. Selv har jeg tre små diamanter i forlovelses-/gifteringen som også gjorde valget enda enklere.

ringblomst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker perler omtrent hver eneste dag.

Synes det er litt "oppbrukt" i et brudeantrekk, det var så veldig "in" en stund og alle hadde det.

Selv skal jeg ha diamantøredobber som jeg selvsagt har fått av min forlovede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal ha diamantsmykke og øredobber. Har og en ring i samme serien. Har fått dette av min kommende mann, og har derfor lyst å bruke det. Men har ikke prøvd det til kjolen enda, så jeg må jo se hva som passer best. Perler må jeg i tilfelle låne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...