Silfen Skrevet 15. mai 2003 #21 Del Skrevet 15. mai 2003 Kanskje det har mer med å gjøre at du virker litt amøbe enn at du kan tre ord på tysk, helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 15. mai 2003 #22 Del Skrevet 15. mai 2003 Og en ting til bare : Hvordan mener du at vi ikke har egne meninger og bare slenger oss med ? Mange i tråden har jo samme mening som deg :D Men ikke alle! Gjør det noe da ? Jeg sier i allefall det jeg mener og står for det! Det bør du og gjøre og være stolt av det! Plager det deg, så plager det deg,- men andre må også få komme med sin mening når du lager en tråd om det! Jeg håper ikke jeg ha sagt noe for å såre, isåfall må jeg beklage. OK ? Diva:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. mai 2003 #23 Del Skrevet 15. mai 2003 Det var da en overdrivelse å påstå at Helga skriver på tysk, hadde ingen problemer med innleggene hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 15. mai 2003 #24 Del Skrevet 15. mai 2003 Personlig har jeg norsk som morsmål og foretrekke rå skrive på norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. mai 2003 #25 Del Skrevet 15. mai 2003 Enkelte virker lettere småhysteriske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 16. mai 2003 #26 Del Skrevet 16. mai 2003 Slapp av Diva, det går bra Jeg hadde det ikke helt greit i går kveld og dårlig gjort av meg å la det gå ut over en tåpelig debatt som denne. Må nesten le av meg selv da, for det er jo ærlig ikke talt noe big deal. Jeg kommer ikke til å ta opp noe mer på personlig meldinger, før det er noe viktig. SÅ jeg ser jeg egentlig dummet meg ut i går i går kveld, så jeg vil bare si unnskyld :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 16. mai 2003 #27 Del Skrevet 16. mai 2003 Synes ikke du dummet deg ut jeg Mzfire Er ikke dette forumet her for at fi kan slenge ut litt meninger og frutrasjoner om div. ting? Selv om man ikke alltid er like veloverveid, spiller det abolsutt ingen rolle, vi er da alle mennesker( fleste av oss jenter) og vet at følelser løper i litt rare baner innimellom!!! Ikke slutt med å komme med ugjennomtenkte tanker og meninger om ting og tang!!! Om ikke annet, så er de svært så underholdende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 16. mai 2003 #28 Del Skrevet 16. mai 2003 Takk Alive Det var en fin melding du kom med. TROR jeg er litt for mye her inne så jeg kommer til å roe meg ned, men ikke forsvinne altså. Skal tenke litt mer over hva jeg skriver da... Er ikke alltid jeg tenker over det, hehe Men takk for svaret ditt Alive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 16. mai 2003 #29 Del Skrevet 16. mai 2003 Enkelte virker lettere småhysteriske. Takk for den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2003 #30 Del Skrevet 16. mai 2003 Helga???? Tysk??? skjønner ingenting jeg..... Hva skjer. Her bruker jeg timesvis på KG hver dag og så går jeg glipp av dette?...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå