Gå til innhold

Kan folk skrive norsk her?

Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Gjest Mzfire

Jeg kan ikke tysk, gadd aldri lære det dessverre. Men nok om det, virker som denne Helga, nye bruker har det moro her. Skriver kun på tysk og hun skriver at dette er et tulleforum. Det gjør meg irritert. Jeg kan selfølgelig bare overse henne. Men syns det blir for tragisk med tulleinnlegg. Trodde dette var et seriøst forum. SÅ moderatorer, hva mener dere? Ser ikke den barnslige humoren i dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helga er nok en gammel bruker med et nytt nick. Syns moder bør matche IP`en og gi advarsel.

Oppførsel som det overgår selv de mest teite her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scampi

Folk som har stort behov for oppmerksomhet forsvinner når de ikke får nettopp dette. Ikke annet å gjøre enn å overse, og det er ganske så enkelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Greit skal overse det. Men syns det er så barnslig. Men jeg kan godt begynne å skrive engelsk her jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, har ikke sett noe av henne jeg.... :o

Men så har jeg vært borte i to uker da.. Får overse henne vi da Mzfire, for hun er ikke verd å irritere seg over, om hun bare irriterer og provoserer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Ja det får vi Skusla. Jeg blir egentlig ikke direkte provosert av henne, men blir så nyskjerrig på hva hun skriver og da føler jeg meg utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Umm.. Jeg synes nå hun er morsom, ihvertfall det jeg har sett av henne. Men så forstår jeg jo endel tysk da, dvs det som sitter igjen fra videregående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt hva som er så ille med denne Helgaen jeg ?

Hun gjør da vel ikke noe galt egentlig ?

Skjønner ikke en dr### tysk heller, og bare prater svada hvis jeg kommenterer noe Helga har sagt :lol:

Skjønner ikke hva som er galt med litt humor ?

Jeg vil si vi har hatt langt verre og mer sårende problemstillinger her på forumet enn at man skal ta dette som noe dumt....

Hun / han skader / sårer da vel ingen ?

Eller ?

Men det er nå bare min usle mening da...

Diva :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Syns ikke hun er noe å bry seg om i det heletatt jeg..En smule barnslig, men gidder ikke byr meg om det.

Og det er jo sant som Diva sier, det fins mye verre her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mzfire

Greit, skal slutte å si meninga mi herretter! Glem det! Tar meg en laaang pause jeg. Tåler ikke mer .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Er også lei av at visse folk her hele tiden skal slenge seg på og ikke komme med egne meninger... ja jeg er enig... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, kanskje en sannhet med moderasjoner at du bruker bare ich, mich og nicht da, Helga :wink:

Ich habe sauerkraut in der lederhausen

:hoho::hoho::hoho:

Men jeg vil nok ikke skryte av dine tysk-kunnskaper nei (og det gjør jo ikke du heller da, så den saken er jo grei) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzFire dahhh :(

Nå var det ikke meningen å irritere eller såre deg :(

Det var synd at du reagerer sånn.

Vi sa kun meningene våre vi og, og jeg personlig synes det er større problemer vi har hatt på KG med hensyn til brukernes oppførsel, enn at en bruker tuller og tøyser litt med tysk.

Det var ikke ment på å såre eller irritere deg, så jeg håper du kan tilgi det.

Men vi har vel like mye rett til å si at vi ikke tar oss nær av det, som du har til å si det motsatte ?

Prøvde bare å sette tingene i litt perspektiv ?

Beklager i såfall. Håper ikke du drar fra KG på grunn av dette ?

Stor klem fra Diva :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...