Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_inga_*
Skrevet

hei.

har ett lite problem. jeg ble sammen med en gutt for en stund siden. har kun hatt en partner før han. sjekket meg for alt i februar, hadde da ikke hatt sex med den nye gutten. hadde ingen ting denne gangen.

sjekker meg i gjen nå, for to uker siden.

får vite idag at jeg har klamydia.

syns det er eldig vanskelig. kjæresten min ble kjempe lei seg for at han hadde gitt meg det, og er veldig klar på aty dette må han ha hatt siden en stund før han møtte meg.

hva hadde dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Gjest Naria
Skrevet

Dette er grunnen til at før jeg kaster kondomen med en ny partner, skal begge testes for kjønnsykdommer. Et lite råd for ettertiden. :)

Skrevet

Det er mange som ikke merker noen symptomer paa klamydia, og har han ikke testet seg foer dere hadde sex saa kan det sikkert stemme at han har hatt det en stund.

Du burde nok heller vaere litt mer forsiktig foer du har sex med noen uten kondom, og kreve at de tester seg.

Skrevet

Jeg ville trodd på det han sa. Klamydia kan være symptomfritt, en kan gå med det lenge uten å vite det.

Skrevet

Jeg ville behandlet meg selv, fått fyren til til å behandle seg, og så bare glemt hele greia.

Skrevet

Jeg ville trodd på han. Han kan ha hat det lenge, symptomfritt som nabodama skrev.

Få behandling begge to og legg det bak deg.

Gjest Gjest_Kine_*
Skrevet

Jeg har kun hatt to sex partnere. Han første gav meg klamydia, vi tok kur begge to, og så glemte vi hele greia. Hadde han vist det ville han nok ikke hatt sex med meg. Nr to gav meg kjønnsvorter, den syns jeg er vanskeligere å svelge. Han ble kjempe lei seg, og syns det er vanskelig når jeg prater om det i dag. Grunnen til at jeg syns dette var vanskeligere, er fordi jeg er disponert for livmorhalskreft. Det er kjipt det.

Jeg ville ha glemt hele greia, han er lei seg for det. Det kunne ha vært deg som smittet han, og tenk om han dumpet deg for noe som han gjorde i fortiden. Han har sikkert ikke ment å smitte deg..

Gjest Gjest
Skrevet

Enig, glem hele greia. Klamydia er enkelt å behandle, en liten antibiotikadose, og vips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...