Gjest Glad i reiser Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg så på reprisen på Senkveld i går hvor de sa at singelen med Lost var sluppet og den kunne kjøpes på nettet. (slik forsto jeg det hvertfall:)) Tips om hvor jeg kan finne den? Vært inne på cdon.no, men der var den ikke å finne. Jeg er bare nødt til å ha den singelen, for en stemme!!
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jeg oppfattet det som om folk hadde funnet den på nettet noe a la youtube, jeg trodde ikke han hadde gitt ut noe enda. Det virker rart om han har rukket å gi ut en singel? Men de snakket om at originalversjonen til Anouk hadde fått et voldsomt oppsving, kanskje det var den de snakket om?
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Kjøpte den nettopp på telenor sine sider. Verdt sine 12 kr
Meaty Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 De mente nok at låten kan kjøpes og lastes ned fra nettet, ikke at det var en fysisk CD-singel som var ute. Gutten er jo helt utrolig. Jeg har aldri likt Idol og sånne konkurranser, men fikk tilfeldigvis se Norske talenter da jeg var på besøk hos noen og ble helt bergtatt.
Lenemor Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Ja nydelig stemme på den gutten! Bkal nok laste ned den sangen fra telenor gitt! 12 kr er jo ikke mye for en så nydelig sang og stemme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå