Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hei....Litt kinkig situasjon. Min forlovedes venninne(forholdsvis nytt bekjentskap) er overraskende "kosete" med meg når vi er sammen. (jeg er også jente......) Hun invaderer ofte "mitt personlige rom" med klapping og overdreve klemmer og veldige komplimenter. Prøver å trekke meg unna og si nå holder det, og ikke gi henne verdens største klemmer når vi møtes. Hun er en temmelig kosete person, men er langt fra så "klengete" på min forlovede(heldigvis, eller hadde nok sjalusi monsteret dukket opp i meg med giga tempo) hun er selv i et forhold, men hennes samboer er aldri med ut/i middager/på besøk ol. Jeg føler meg så utrolig parkert, og har mest lyst til å unngå henne maximalt. Hun er egentlig en veldig søt jente, men er av typen "krevende" og alltid i høy gir, og har ikke sett henne slik med andre jenter. Lyder dette kjent for noen? noen tips? Anyone?
Jigva Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 tror du bekymrere deg litt for mye... Enig med dinedama.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå