Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Har hatt kontakt med ei dame jeg liker godt en stund. Har gått litt opp og ned. Jeg har problem med at når følelsene kommer blir jeg forknytt, klarer ikke å si det jeg vil. Istede begynner jeg å prate om vær og vind, og virker sikkert ikke så interisert. Istede for å ta kontakt, får jeg prestasjonsangst, og blir reservert. Og da sender jeg vel ut feil signaler. Er redd for å buse ut med hva jeg føler for jeg er redd for å skremme henne unna. Nå har vi ikke hatt kontakt en stund og det er mye pga. av min reservasjon. Har lyst til å ta opp igjen kontakten, men vet ikke hva jeg skal si. Jeg liker henne så godt at jeg blir så klønete og angrer på det jeg gjør å sier etterpå, for jeg får ikke fram det jeg vil si, og da sender jeg vel feil signaler. Hjelp? Har lyst til å ta opp igjen kontakten.
Freckles Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Du kunne vel sendt en sms til henne der du skriver at du har lyst til å bli bedre kjent med henne ?
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Du kunne vel sendt en sms til henne der du skriver at du har lyst til å bli bedre kjent med henne ? Ja thank you. Har liksom hatt lyst til å buse ut med hva jeg tenker og føler. Men det kan bli litt feil. Men jeg er så rar, var på date med henne og hun tok meg med på restaurant, og spanderte. Til og med da klarte jeg å være reservert og nesten oppføre meg avvisende, helt merkelig... Likte henne så godt at jeg hadde for mye respekt, så jeg turte ikke å være frempå. I ettertid er det frustrerende, for da sender jeg jo feil signaler. Nå er det vel min tur til å be med ut på date evnt. forslag? Kjedelig å sitte rundt et bord, bedre å finne på noe annet??
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Ja thank you. Har liksom hatt lyst til å buse ut med hva jeg tenker og føler. Men det kan bli litt feil. Men jeg er så rar, var på date med henne og hun tok meg med på restaurant, og spanderte. Til og med da klarte jeg å være reservert og nesten oppføre meg avvisende, helt merkelig... Likte henne så godt at jeg hadde for mye respekt, så jeg turte ikke å være frempå. I ettertid er det frustrerende, for da sender jeg jo feil signaler. Nå er det vel min tur til å be med ut på date evnt. forslag? Kjedelig å sitte rundt et bord, bedre å finne på noe annet?? Tenkte jeg skulle sende: Det var ikke meningen å være arogant og avvisende, men jeg ble bare så forknytt. Kan vi ta opp igjen kontakten? Blir det for stakkarslig, turn off? Skal heller be henne med ut på en date eller forslå noe, ta initsiativet?
vilja Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Jeg hadde blitt veldig glad. Det virker som om hun liker deg godt! Jeg blir også så forknytt, enda jeg er jente! Jeg vet hvordan det er. Prøver å gi faen i at jeg blir så stille. - Menjeg har en lang vei å gå.... Fortelll henne hvorfor du er så stille. Det vil hun virkelig sette prid på!
Buster Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Du er ikke alene om dette problemet ditt, det tror jeg er noe mange sliter med og de færreste ønsker å innrømme. Er jo en gang slik at de fleste av oss er redd for å bli avvist eller tabbe oss ut. Selv er jeg også slik at jeg merker hvor mye jeg sliter med å være den jeg faktisk er rundt jenter jeg ikke kjenner godt fra før. Snakketøyet begynner å rote med alt fra settninger til lyder. Har sikkert merkelig kroppspråk da jeg ikke vet hvor jeg skal plassere mine hender heller, synes jo selv dette er utrolig flaut. Nå har jeg heldigvis klart meg sånn da jeg har møtt en fantastisk jente som leste dette og tok sin del av jobben for å føre oss sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå