Gjest Ts Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Når jeg dater en kar så tenker jeg på alt fra høyden, håret, hodefasongen (ser den hvis de har barbert hodet).. Med andre ord så tenker jeg på utseendet på den måten at jeg vurdere hvordan barna mine ville sett ut?! Vet dette kan virke rart, men jeg gjør faktisk det. Problemet mitt er at jeg har møtt en nå som er en super god kar.. snill, har det bra sammen.. men han har måne og barberer hodet. Det er egentlig helt ok, men ser at han er flat i bakhodet, noe jeg syns er negativt.. vil mine barn også få dette? ) Er jeg veldig overfladisk eller tenker flere sånn?
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Jeg gjorde nok det i en periode. Men erfaring har lært meg at et fint bakhode (for å bruke ditt eksempel) jaggu ikke er noen garanti for et godt samliv... Jeg har forlengst skjønt at det er helt andre ting det dreier seg om, helt andre atributter og egenskaper ved en partner som avgjør om jeg får det bra med ham.
absinthia Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Jeg tenkte litt sånn før jeg fikk barn Nå har jeg 3 barn med barnefedre som begge er ca 175, bredskuldrede og har krøller. Det har blitt veldig søte barn av det, men jeg er uansett single nå ...
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Eh, må innrømme at jeg aldri har ofret fremtidige barn en eneste tanke. Selvsagt bryr jeg meg om hvordan menn ser ut, men heller for min egen del må jeg innrømme...
Gjest *nurket* Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Nei det har jeg faktisk ikke tenkt på... Så jeg syns det er overfladisk ja.... Jeg skulle ikke ha barn... så møtte jeg en gutt, ble forelska... og plutselig satt vi der med tre små barn gitt... Det som faktisk er viktigere å tenke på enn utseende, er om han vil være en god far for barna... Jeg har nemlig "valgt" en mann som ikke er spesielt engasjert i barna sine...
Atdetvar Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Er du tilfeldigvis Julie fra http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=333440? :D Hvis det er slik jenter tenker ligger jeg særs dårlig an i det lange løp, da jeg ikke akkurat har vunnet noe genetisk lotteri hva utseende angår, hihi..
Gjest Casey Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Er jeg veldig overfladisk eller tenker flere sånn? Jeg tror mange kjenner seg igjen i at de har forestilt seg utseendet på eventuelle barn med den mannen de ser for seg en framtid med. Jeg aner ikke om det er overfladisk...men tror det er vanlig.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Ja, det gjør jeg. Jeg tenker også på hvordan fam ser ut
Cuba Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har ikke brukt å gjort det noe særlig, ikke i negativ grad hvertfall. Bare en gang pga han var rødhåret og hadde fregner. Hadde kanskje ikke brydd meg noe om det om det ikke var for at jeg har fregner selv. Har ikke noe rødskjær eller noe i håret, men siden han hadde det tenkte jeg at barna var dømt til å blir rødhåret med masse røde fregner. Utrolig tåpelig å tenke slikt, men er vel sånn det er.. Jeg ble født med masse mørkt hår og ser for meg at om jeg treffer en mørk mann, får sikkert barna masse mørkt hår også. Gjerne en med krøller hehe!
absinthia Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har ikke brukt å gjort det noe særlig, ikke i negativ grad hvertfall. Bare en gang pga han var rødhåret og hadde fregner. Hadde kanskje ikke brydd meg noe om det om det ikke var for at jeg har fregner selv. Har ikke noe rødskjær eller noe i håret, men siden han hadde det tenkte jeg at barna var dømt til å blir rødhåret med masse røde fregner. Utrolig tåpelig å tenke slikt, men er vel sånn det er.. Jeg ble født med masse mørkt hår og ser for meg at om jeg treffer en mørk mann, får sikkert barna masse mørkt hår også. Gjerne en med krøller hehe! Og så jeg som drømte om små søte rødhårete barn med krøller... det har jeg forsåvidt også, og en mørk og en blond..
Freckles Skrevet 18. mai 2008 #11 Skrevet 18. mai 2008 Det er ekstremt overfladisk i mine øyne ja. Nå har det seg slik at unger ofte blir flate eller skjeve i hodet uansett hvis de fks har en side de sover mye på.
Cuba Skrevet 19. mai 2008 #12 Skrevet 19. mai 2008 Og så jeg som drømte om små søte rødhårete barn med krøller... det har jeg forsåvidt også, og en mørk og en blond.. Joda, det er jo søtt det.. Men vet selv hvor mye jeg har slitt med selvtilliten osv på grunn av fregnene, så om jeg skulle finne meg en som også har fregner er det liksom ikke mye "håp" for barna. Men.. barn mobber jo for alt.. Men blir vel uansett sånn at man ikke vil at barna skal ha de samme "skavankene" som en selv. Selv om jeg ikke har noe vondt av det nå
Gjest *Ulla* Skrevet 19. mai 2008 #13 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har aldri tenkt på hvordan barna våre eventuelt ville sett ut. Det gjør jeg først nå, når jeg har funnet den rette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå