Gå til innhold

Liker han, men samtidig liker jeg han ikke ?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Var på date forrige dagen med en jeg har hatt en godt øye til en mnd. tid.

Vi hadde en hyggelig kveld og endte på byen, hvor det ble en del alkohol. Ble brisen og ikke full. Det endte med at vi kysset, Leiet hverandre når vi gikk ute osv.. Han ville være med meg hjem, men jeg ville ikke det.. syns det var for tidlig til sånne ting.

Har fått meldinger der jeg skjønner han er interessert. Når jeg merker han er så "på" så avtar min interesse.. Det irriterer meg at jg er sånn. Har brukt dagen i dag på å finne ut hvorfor jeg er sånn.

Jeg kjenner jeg trenger å ta det rolig og ikke hoppe inn i noe..

Er nesten redd han vil ringe i kveld og spørre om å finne på noe for jeg vil ikke det, føler det ikke er riktig. Men samtidig vil jeg fortsette men trenger tid.

Er så rart det med følelsene, når man ført "får" de, så vil man ikke?!?!

Kjenner jeg er redd for at følelsene ikke skal komme.. vil så gjerne, for han er en bra kar.

Har noen hatt det sånn før, eller kanskje har erfaringer fra lignende situasjoner?

Videoannonse
Annonse
Gjest Jente på 18
Skrevet

Jeg er lik deg. Hvis gutten er mer desperat enn meg, avtar interessen. Det må være en jakt i begynnelsen, en slags deilig usikkerhet.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er lik deg. Hvis gutten er mer desperat enn meg, avtar interessen. Det må være en jakt i begynnelsen, en slags deilig usikkerhet.

Ja, det kan være det som er med meg også. Irriterende for jeg vil ikke være sånn.. er jo bare bra gutta er interesserte, egentlig. Dumme meg og følelsene mine..

Så tenker jeg, kanskje det finnes andre der ute som passer bedre med meg..

Hvordan skal jeg tenke/hva kan jeg gjøre for å forandre på dette??

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, det kan være det som er med meg også. Irriterende for jeg vil ikke være sånn.. er jo bare bra gutta er interesserte, egentlig. Dumme meg og følelsene mine..

Så tenker jeg, kanskje det finnes andre der ute som passer bedre med meg..

Hvordan skal jeg tenke/hva kan jeg gjøre for å forandre på dette??

Hehe, vil heller ikke være sånn! Så hvis du finner en "kur" må du si fra til meg.

Min erfaring er at hvis gutten er for desperat, og du blir avtent av det, så funker det rett og slett ikke. Det høres kynisk ut, men det ødelegger rett og slett for følelsene mine. Jeg blir ikke interessert på samme måte. Det er vel en form for kjemi, du får bare vente til det klikker. Og når det aller først gjør det er det helt herlig.. åh, jeg savner følelsen :)

Skrevet

Føyer meg inn i rekken. Jeg har det også slik. Har alltid hatt det egentlig, faktisk helt siden barneskolen. Jeg har funnet ut at det er fordi jeg har generell forpliktelsesangst. Hvorfor vet jeg ikke, men en mulig årsak er at jeg har det vanvitttig bra som singel og alltid har satt stor pris på frihet. Jeg vet ikke hva det er å gjøre med det, det kan jo også bare være at vi ikke har møtt den "rette" enda?

Gjest Gjest
Skrevet
Føyer meg inn i rekken. Jeg har det også slik. Har alltid hatt det egentlig, faktisk helt siden barneskolen. Jeg har funnet ut at det er fordi jeg har generell forpliktelsesangst. Hvorfor vet jeg ikke, men en mulig årsak er at jeg har det vanvitttig bra som singel og alltid har satt stor pris på frihet. Jeg vet ikke hva det er å gjøre med det, det kan jo også bare være at vi ikke har møtt den "rette" enda?

Som gutt har jeg erfart det. Ei jente kommer bort til meg på utsted og setter seg ved siden av meg. Å jeg bare sitter der og sier ikke mye, bare er "cool" vi sitter der sammen, småprater litt, hun holder av stolen min når jeg går å kjøper drikke til meg selv. Etter en stund spør jeg om jeg skal kjøpe en drink til henne, da snur hun om og blir sur å går..??!

Gjest Gjest
Skrevet

Kan være noe med det. Jeg trives sammen med eksen min (vi gjorde det nettopp slutt), har det koselig og godt, men jeg vil ha mer.. :sjenert: Jeg elsker også det å være fri. Å ha sjansen til å flørte med andre gutter, bare være sammen med venner og ikke ha noen forpliktelser. Håper det ordner seg etterhvert, når jeg finner en jeg vil dele livet mitt med.. Har god tid, er bare 19 år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...