ensom Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 for to mnd siden gjorde eksdama det slutt, vi har 2 unger sammen. og huset er under salg. så vi har leid oss to leiligheter der vi skal bo hver for oss. er mye som skal ordnes og det har blitt til at vi sees mye og har pratet en del over tlf. jeg har vært og spist middag hos eksdame og ungene de gangene hun trenger hjelp med pass, har også hatt litt familiestunder sammen med ungene av og til også. skal også reise på ferie om 6 uker sammen (varighet ca 1 uke). jeg har veldig lyst til at vi skal bli sammen igjen, da jeg er veldig glad i henne, tenker på henne hver dag, men har skjønt det er vanskelig på et nåverende tidspunkt, hun har sagt hun trenger fred og ro, men jeg har vanskelig for ikke å kontakte henne. det er jeg som tar kontakt med henne som oftest. har vært sammen i dag (17 mai) og i morgen skal vi ut og spise middag sammen, jeg spurte om hun ville bli med og det ville hun. når jeg spør om vi skal finne på noe sammen så har jeg aldri fått nei til svar. har vært to vanskelige mnd for oss begge, selv om hun ikke vil prate så mye. vi har bodd sammen i over 12 år. når jeg har spurt henne om det er noen mulighet for om det kan bli noe mer oss, så har jeg fått litt forskjellige svar, sist gang så sa hun at var det ment vi skulle være sammen så ble vi det nok, men så har hun også sagt at det aldri kan bli noe mer oss. blir jo veldig i tvil om jeg bare skal glemme henne helt og komme meg videre, eller vente på henne en stund for å se hva hun finner ut. men vi er jo gode venner og trives i hverandres selskap og hun flirer og koser seg når vi er sammen, og det gjør jeg også. men blir jo veldig vanskelig for meg når jeg vil mer enn henne, og skulle hun finne seg en ny mann vil jeg få det enda værre...... noen som kan hjelpe meg med hva jeg bør gjøre videre???
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 for to mnd siden gjorde eksdama det slutt, vi har 2 unger sammen. og huset er under salg. så vi har leid oss to leiligheter der vi skal bo hver for oss. er mye som skal ordnes og det har blitt til at vi sees mye og har pratet en del over tlf. jeg har vært og spist middag hos eksdame og ungene de gangene hun trenger hjelp med pass, har også hatt litt familiestunder sammen med ungene av og til også. skal også reise på ferie om 6 uker sammen (varighet ca 1 uke). jeg har veldig lyst til at vi skal bli sammen igjen, da jeg er veldig glad i henne, tenker på henne hver dag, men har skjønt det er vanskelig på et nåverende tidspunkt, hun har sagt hun trenger fred og ro, men jeg har vanskelig for ikke å kontakte henne. det er jeg som tar kontakt med henne som oftest. har vært sammen i dag (17 mai) og i morgen skal vi ut og spise middag sammen, jeg spurte om hun ville bli med og det ville hun. når jeg spør om vi skal finne på noe sammen så har jeg aldri fått nei til svar. har vært to vanskelige mnd for oss begge, selv om hun ikke vil prate så mye. vi har bodd sammen i over 12 år. når jeg har spurt henne om det er noen mulighet for om det kan bli noe mer oss, så har jeg fått litt forskjellige svar, sist gang så sa hun at var det ment vi skulle være sammen så ble vi det nok, men så har hun også sagt at det aldri kan bli noe mer oss. blir jo veldig i tvil om jeg bare skal glemme henne helt og komme meg videre, eller vente på henne en stund for å se hva hun finner ut. men vi er jo gode venner og trives i hverandres selskap og hun flirer og koser seg når vi er sammen, og det gjør jeg også. men blir jo veldig vanskelig for meg når jeg vil mer enn henne, og skulle hun finne seg en ny mann vil jeg få det enda værre...... noen som kan hjelpe meg med hva jeg bør gjøre videre??? SI det du føler, på en fin og gjennomtenkt måte. Hvis hun fortsatt er vaklende: Gi henne og deg litt space og tenke tid, der dere feks ikke treffes på en mnd. Generelt er alle kvinner veldig svake for gode gammeldagse vakre kjærlighetserklæringer, det skal ikke så mye til, det må bare være ekte og overbevisende og ikke for "enkelt". Så akkurat litt av Mrs Doubtfire på TV. Der har du overbevisende eksmann, he-he! Hans sjarme klarer alt, fordi han vil det så gjerne! Klem og lykke til! PS: Tenk på hvorfor dere gjode det slutt, hva var det hos deg hun ikke likte? Klarer du å arbeide med de sidene av deg selv slik at hun merker det, vil hun bli glad! Du trenger ikke nødvendigvis å forandre degselv, bare fordi du gjør noe for som er viktig for et annet menneske. En altfor sta mann er aldri en attraktiv mann...
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 for to mnd siden gjorde eksdama det slutt, jeg har veldig lyst til at vi skal bli sammen igjen, da jeg er veldig glad i henne, tenker på henne hver dag, men har skjønt det er vanskelig på et nåverende tidspunkt, hun har sagt hun trenger fred og ro, men jeg har vanskelig for ikke å kontakte henne. når jeg har spurt henne om det er noen mulighet for om det kan bli noe mer oss, så har jeg fått litt forskjellige svar, sist gang så sa hun at var det ment vi skulle være sammen så ble vi det nok, men så har hun også sagt at det aldri kan bli noe mer oss. blir jo veldig i tvil om jeg bare skal glemme henne helt og komme meg videre, eller vente på henne en stund for å se hva hun finner ut. noen som kan hjelpe meg med hva jeg bør gjøre videre??? Jeg skjønner ikke hvorfor du driver å spør henne om dere har noe muligheter for å bli sammen igjen. Du skriver i en annen setning at hun trenger fred og ro. Skjønner du da ikke at ditt mas kan være belastende for henne? Har også vondt for å tro at du vil få noen andre råd i denne tråden enn i den forrige tråden du hadde. Egentlig så tror jeg at du har problemer av ett eller annet slag. Du vil hverken høre på din X og hennes ønske om fred og ro, og du hører heller ikke på de svarene du får her på KG. Du får henne ikke tilbake ved å spille stakkarslig, ved å mase, ved å plutselig etter 12 år blir veldig hjelpsom og forståelsefull osv... Tror du rett og slett ignorerer de svarene du får som ikke stemmer overens med dine drømmer, nettopp å få henne tilbake. Det du bør gjøre videre er å la X-dama være ifred.
Gjest Jente37 Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Egentlig så tror jeg at du har problemer av ett eller annet slag. Du vil hverken høre på din X og hennes ønske om fred og ro, og du hører heller ikke på de svarene du får her på KG. Du får henne ikke tilbake ved å spille stakkarslig, ved å mase, ved å plutselig etter 12 år blir veldig hjelpsom og forståelsefull osv... Tror du rett og slett ignorerer de svarene du får som ikke stemmer overens med dine drømmer, nettopp å få henne tilbake. Det du bør gjøre videre er å la X-dama være ifred. Jeg hadde tenk å skrive noe a la det samme. Du kom meg i forkjøpet!
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Jeg hadde tenk å skrive noe a la det samme. Du kom meg i forkjøpet! Det gjelder å være der når det skjer å denne gangen var jeg først ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå