Gå til innhold

Dater en på jobb.. ønsker å ta det rolig

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

Jeg var ute med en kollega i går. Vi har hatt et godt øye til hverandre i en tre ukers tid. I går var det første gangen vi var ute sammen.

Hadde en utrolig bra kveld med han og kompisene i går. Han var snill med meg, passet på meg og fikk meg til å føle meg bra hele kvelden. Spanderte mat, drikke osv.. (jeg forlanger ingenting, men syns det er hyggelig han ville det).

Føler absolutt jeg vil møte han igjen og fortsette dette, men trenger å ta det med ro.. Spess siden vi jobber på samme sted. Har fått mld av han i dag, han vil jeg skal komme til han i kveld. Men det føler jeg er litt tidlig.. trenger tid på dette. Er redd følelsene ikke skal være der eller komme..

Jeg sa til han at det ikke passet i kveld siden jeg var i et selskap, men at jeg ville ha det til gode. Han sa det var greit men at jeg måtte ringe dersom jeg ombestemte meg for han ville ha besøk av meg.. Han virker interessert. :) Noe jeg er glad for..

En ting jeg tenker over er at jeg ikke vil at noen på jobb skal vite at det er noe mellom oss, vil at det skal komme frem dersom det blir seriøst mellom oss.

Hvordan skal jeg få sakt det? Er redd han vil være veldig pågående på jobb til uka..

Vet egentlig ikke hva jeg vil med det jeg skriver her, vil vel høre deres tanker rundt det jeg skriver.. Har noen lignende erfaringer, kanskje?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste du kan gjøre er vel å snakke med han om det :) Si det rett ut at du trenger å ta det litt rolig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...