Gå til innhold

Klubben for oss som liker pikk!


Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Jeg er møkklei av den derre stor-pikk-hurra mentaliteten.

Oppretter herved en klubb for oss som setter pris på menn med pikk!

Setter du virkelig pris på alle menn med pikk?

Må være meget storhjertet av deg du da.. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Stor pikk går godt sammen med trang fitte også.. Sist jeg sjekka iallefall. Liten pikk passer bedre i rumper.. :gjeiper:

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor pikk går godt sammen med trang fitte også.. Sist jeg sjekka iallefall. Liten pikk passer bedre i rumper.. :gjeiper:

Dummeste jeg har hørt. Så om man har liten pikk skal man ikke få fitte? Du er virkelig en flott karakter.

Etter mine opplevelser har de som har vært mest begeistret for min, vært de som har trengt det mest også (les: romsligst og dårligst til å bruke muskler). Det er klart de som roper etter stor pikk ikke er av de trangeste. De jeg har vært borti som har vært virkelig trange, har jeg bare kunnet glemme å penetrere.

Det finnes vel ikke noe mer turn-off enn kvinner som står klar med kravspec'en og målebånd når de skal pule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah "pikk er pikk". Yeah right.

Alle vet at stor pikk er best. Jeg kunne aldri vært sammen med en liten.

Jeg er glad de fleste kvinner utviser en smule mer modenhet enn det du presterer her. Når du vokser opp skjønner nok også du at det er andre kvaliteter enn det som kan måles med målebånd som betyr noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken kvinne ønsker ikke å oppleve følelsen av å bli fylt helt opp?

Det er ikke slik at de ikke klarer seg uten det, men det er jo alltid noe de begjærer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man MÅ jo ikke ha en stor pikk for at den skal gjøre jobben. Men en stor pikk teller ikke direkte negativt akkurat. :enig:

Men som noen nevner her hjelper det ikke med gigantisk kuk hvis man ikke vet hvordan man bruker den. + tunga er jo også en fantastisk kroppsdel.

Vi skulle hatt klubb for oss som liker menn som er gode elskere! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken kvinne ønsker ikke å oppleve følelsen av å bli fylt helt opp?

Det er ikke slik at de ikke klarer seg uten det, men det er jo alltid noe de begjærer? :)

Dette stemmer ikke. Som jeg har skrevet før, og mange ganger før, jeg har ansvar for eget underliv, jeg har ansvar for å være så trent at den penisen som sitter på mannen jeg er glad i, fyller meg opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Dette stemmer ikke. Som jeg har skrevet før, og mange ganger før, jeg har ansvar for eget underliv, jeg har ansvar for å være så trent at den penisen som sitter på mannen jeg er glad i, fyller meg opp.

Selvsagt skal kvinner trene muskulaturen der nede!

Men at noen menn kommer til kort likevel er et faktum for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt skal kvinner trene muskulaturen der nede!

Men at noen menn kommer til kort likevel er et faktum for min del.

Og det er jo der forskjellen kommer inn størrelsesmessig for dere kvinner også. Dere varierer jo like mye som det vi gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Og det er jo der forskjellen kommer inn størrelsesmessig for dere kvinner også. Dere varierer jo like mye som det vi gjør.

Jepp. Det er sånn det er. Ikke alle kvinnelige jomfruer som er så trang f.eks. Pluss noen er dypere, andre korter osv osv. Men som oftest skal det MYE til for at det mannlige og det kvinnelige kjønnsorgan ikke passer sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri målt en kuk i mitt liv og strengt tatt aldri blitt skuffet heller - kanskje bortsett fra han som var litt i største laget og måtte være så veldig forsiktig hele tiden så jeg ikke skulle få vondt... :vetikke:

Ja til å elske den pikken man har tilgang til :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt skal kvinner trene muskulaturen der nede!

Men at noen menn kommer til kort likevel er et faktum for min del.

Har aldri opplevd det, selv. Og jeg er høy, og da pleier men ofte å være dyp, men jeg blir ofte bunnet jeg, og liker det!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg føler forresten for å skryte på meg pikkstørrelsen til samboer. 18 cm lang ca, og 23 cm omkrets på det bredeste. Omkretsen målte jeg med bånd fordi jeg var rett og slett nysgjerrig fordi den er så tykk.

Fornøyd: JA! Men man blir raskt sår... Må bruke masser av glidekrem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg føler forresten for å skryte på meg pikkstørrelsen til samboer. 18 cm lang ca, og 23 cm omkrets på det bredeste. Omkretsen målte jeg med bånd fordi jeg var rett og slett nysgjerrig fordi den er så tykk.

Fornøyd: JA! Men man blir raskt sår... Må bruke masser av glidekrem!

Men hvorfor er dette noe å skryte av? Det er jo ikke hans fortjeneste at den er så stor - det er noe han er født med og ikke noe han har tilegnet seg gjennom trening, innsats eller kunnskap(i motsetninger til en sixpack f.eks).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler forresten for å skryte på meg pikkstørrelsen til samboer. 18 cm lang ca, og 23 cm omkrets på det bredeste. Omkretsen målte jeg med bånd fordi jeg var rett og slett nysgjerrig fordi den er så tykk.

Fornøyd: JA! Men man blir raskt sår... Må bruke masser av glidekrem!

I såfall foreslår jeg at du registrerer tykkelsen hans i Guinness Book of Records!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Men hvorfor er dette noe å skryte av? Det er jo ikke hans fortjeneste at den er så stor - det er noe han er født med og ikke noe han har tilegnet seg gjennom trening, innsats eller kunnskap(i motsetninger til en sixpack f.eks).

Skryte og skryte ja, sant det.. Visste ikke hvilket annet ord som passa.! :gjeiper:

Man kan jo skryte av utseendet sitt f.eks. selv om det er medfødt (selv om man helst ikke bør det, pga all the haters..)??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...