Gå til innhold

Hva er det dummeste en eks har gjort mot deg

Anbefalte innlegg

Gjest Cascabel
Skrevet

Noen som har hysteriske historier om latterlige ekser som har sunket dypere enn du trodde var mulig?

Jeg har mange men lar dere starte :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hmm.. Ikke hysterisk morsomt, men trodde aldri noen kunne bli så barnslige.

Eksen min, da 26 år, valgte å gå rundt til alle han kjente og fortelle at jeg hadde pratet dritt om dem. Det han hadde glemt var at de fleste var bedre venner med meg. :fnise:

For ikke å glemme at han begynte å drikke og røyke som en gal etterpå ettersom han sluttet med det når han ble sammen med meg (eget valg fra hans side).

Det verste med hele delen var at like etterpå spurte han faren min om å låne bil for å flytte, som forsovidt var greit hvis man ser bort fra at jeg og eksen var bitre uvenner. Jeg sa da ifra til eksen at han kunne bare glemme å låne den bilen, han ble da dritsur og sa han hadde avtalt det med faren min og jeg bare avfeide han.

Samme kvelden ble flere spillemaskiner og spill stjålet fra garasjen våres. Vi hadde omtrent akkurat satt det opp og ingen, bortsett fra de som viste om det, kunne vite at det var noe der. Vinduet er også såpass lite (og godt gjemt) at man må være utrolig tynn for å komme inn dit, noe eksen var. Så ja, noen mistanker siden kun mine ting ble borte, og det var ting verdt mye mer enn det der inne om man skal tenke slik.

Å jo, en ting til hehe. Hver gang jeg så han etterpå så var han veldig opptatt at han måtte kline med den nye dama si, men så fort jeg gikk eller rett før jeg kom så lot han hu være. De andre vennene begynte å lure på hva han holdt på med de første gangen ja hehe..

Endret av Gjest
Gjest Gjest_Bea_*
Skrevet

Var sammen med en som ljugde om småting hele tida. Værste var når han sa han var på båten så han kunne ikke komme til meg . For å overbevise meg om det ropte han til andre ombord og dunket og bråket noe veldig. Javel sa jeg og la på. Ringte deretter hjem til søsteren hans og spurte om ***var der Så roper hun på han og den dusten tar telefonen og svarer. Han forklarer seg med at han hadde drømt at han var på en båt. Det må være noe av det dummeste tror jeg. Hvis noen lurer så var han 40 år på det tidspunktet.

Skrevet

Det ble slutt etter 3 år, og 3 dager etterpå hadde han ny dame....

Etter 4-5 mndr var vi tilfeldigvis på sammen fest, hvor jeg ble en smule bedugget, og klinte litt med en fyr der. Fikk høre i etterkant at han hadde kaldt meg "hore" og at "hu trur hu er noe" etter å ha sett det... koselig.

Gjest Keitel
Skrevet

Hadde en luring som i stedet for å slå opp med meg ringte mamma og sa til henne at jeg hadde vært utro mot han... At det ikke stemte og at han visste det godt, det var en helt annen sak.

For å gjøre det enda bedre så kom ekskjæresten hans hjem til meg den dagen for å innrømme at de hadde hatt sex hele tiden vi hadde vært sammen. Også erta han på seg pappa ved å kalle meg en hore rett til ansiktet hans, og det var i grunn ren flaks at han kom seg unna... Han spurta som en tullig og kastet seg inn i bilen.

Det morsomme kom et halvt år senere, da vi møttes tilfeldig og ble sittende og snakke litt på en kafe. Plutselig lener han seg mot meg over bordet med sjelfulle øyne og sier

"Hvorfor ble det egentlig slutt mellom oss?"

Skrevet
Hadde en luring som i stedet for å slå opp med meg ringte mamma og sa til henne at jeg hadde vært utro mot han... At det ikke stemte og at han visste det godt, det var en helt annen sak.

For å gjøre det enda bedre så kom ekskjæresten hans hjem til meg den dagen for å innrømme at de hadde hatt sex hele tiden vi hadde vært sammen. Også erta han på seg pappa ved å kalle meg en hore rett til ansiktet hans, og det var i grunn ren flaks at han kom seg unna... Han spurta som en tullig og kastet seg inn i bilen.

Det morsomme kom et halvt år senere, da vi møttes tilfeldig og ble sittende og snakke litt på en kafe. Plutselig lener han seg mot meg over bordet med sjelfulle øyne og sier

"Hvorfor ble det egentlig slutt mellom oss?"

:skratte: Menn i et nøtteskall:)

Jeg har bare hatt et forhold på 11 dager før dette. Han bodde i Frstad jeg et par timer unna. Da jeg ikke ville flytte til fr.stad så satset jeg ikke på forholdet vårt.

Å si opp livet mitt, jeg bygde en leilighet på den tiden og skulle flytte inn i den en mnd etterpå. En leilighet jeg hadde ventet på i 3 år etter en brann... så var han såå vonbroten at jeg ikke kunne flytte til han etter 11 dagers bekjentskap. Jeg sendte han hjem og har aldri truffet han senere. Han gråt som en dritunga da han gikk.

Kanskje ikke lurt med sååå mye press og ultimatum etter 11 dager :fnise:

Gjest Keitel
Skrevet

Hey, de sier jo at det tar deg 40 (eller var det 90) sekunder å forelske seg. Da burde jo 11 dager være meeeer enn nok. :eeeh:

Gjest Gjest
Skrevet

For mange år siden truet en eks med å ta sitt eget liv, samt banka opp den nye kjæresten min :/

Skrevet

Det dummeste... vel, en av eksene mine truet med å skyte meg med hagla...

Skrevet

Hm, det var nå mest slitsomt akkurat da det skjedde, men eksen min satt i kafeen jeg jobbet og grein - høyt - mens jeg var på jobb. Han møtte opp da jeg gikk på vakt og satt til jeg var ferdig.

Når jeg snakket med ham omtrent et år senere - jeg ville ikke veksle to ord med tullingen før det, så spurte jeg hvordan det var med moren hans og da sendte han meg et milelangt kjærlighetsbrev etterpå hvor han skrev at han følte at jeg fremdeles ville ha ham.. yeah right :roll:

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg skal le eller gråte, men dette gjør meg ganske glad for at jeg ikke har noen ordentlige ekser å snakke om (bortsett fra et par halvveisforhold på ungdomsskolen).

Gjest Gjest
Skrevet

EN eks av meg gikk 12km for å "snakke meg til fornuft" eller banke meg. Jeg er litt usikker, men han var ganske ekkel å treffe på en lang stund etterpå og jeg tror faktisk han skulle gi meg juling.

Vel, da jeg ikke åpnet verken døra eller vinduet mitt så ga han opp og gikk de 12 km tilbake igjen..... Midt på natta......

Man kan vel si jeg er glad det ikke ble han da... Torde ike gå ut alene på gankse lenge..... Til han fikk ny dame faktisk....

Skrevet

Hmm... Eksen min har laget en tråd her på kg for å finne ut hvor mange jeg har hatt sex med siden bruddet. Dessverre for ham så svarte jeg ikke, men tråden ble populær den, gitt! :fnise:

Skrevet

Min ex ville spinne rundinger med bilen sin på en gutt jeg rota md en stund etter bruddet vårt.

2-3 år etter bruddet traff jeg mannen jeg nå er gift med da, han truet da når dette var i ny forelskelsefasen at han skulle legge ut bilder av meg som man kan si jeg ikke ville ha ut. han sa vel også rett t at han kunne ødelegge forholdet mitt til denne mannen på bare sekunder da han hadde så mye dritt på meg. (ja masse dritt på dama man dater på ungdomsskolen, er jo ikke uskyldige da nei) :hoho: Gutten er nå over 25 år å reker etter jenter helst i 10 klasse, tragisk!

Gjest Gjest-t
Skrevet

Dette skjedde da jeg NESTEN var i ferd med å begynne å komme meg etter bruddet.

Han tok meg med ut i kiosken for å vise hvilke fotomodeller (i de forskjellige bladene) han hadde pult etter at det ble slutt. Han var fotograf og hadde veldig draget. Jeg hadde lært meg å gjenkjenne når han løy, det gjorde han ikke denne dagen.

Men fy så glad jeg er kvitt han nå :goodbye:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Jeg vet ikke om dette teller, da dette skjedde mens vi var sammen, men min eks for endel år siden var så dum at han kjørte i 160 kmh på E6 den kvelden han skulle plukke meg opp for en av våre første dater. Han hadde dårlig tid (og i tillegg en tåpelig flashy bil), og raste avgårde. Kjørte forbi endel biler, inkludert en politibil(!). Kan vel si det slik at jeg ble stående og vente på ham en stund!!! Han fikk DEN boten, og jeg forstod vel da at han ikke var den skarpeste kniven i skuffen.

(Hvis noen lurer på hvorfor han ikke mistet lappen var det nok fordi politibilen var i fart og ikke kunne beregne hvor fort han egentlig kjørte..)

Skrevet

Eh, bot? Man mister lappen med én gang 34km/t over fartsgrensen.. eller tar jeg skammelig feil?

Skrevet

Å, nå kom jeg på noe som ikke er fullt så dramatisk.

Vel, dette var egentlig like dumt av begge parter... :roll:

Jeg leide i annen etasje på den tiden, og eksen og jeg hadde vært på kino. På veien hjem begynte vi å krangle. Husker ikke hva det var vi kranglet om lengre, men opphetet ble det da etter hvert. Da vi kom fram til huset hvor jeg bodde, klarte jeg ikke å finne nøklene i min følelsesmessige noe ustabile tilstand, så jeg bestemte meg for å klatre opp takrenna for å komme meg inn gjennom soveromsvinduet som jeg hadde på gløtt, og bort fra typen og krangelen. Og klatre gjorde jeg. Opp takrenna.

Det jeg ikke hadde regnet med, var at eksen var like sinna og irrasjonell, og krangelen var ikke over for hans vedkommende, så etter meg satte han, opp takrenna!

Herregud. Vi må ha vært litt av et syn. Ja, ja, det er mye man gjør i ungdommelig galskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...