Gå til innhold

Reklamasjon hos DNA uten kvittering

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som vet hvordan DNA er i forhold til reklamasjoner på sko uten kvittering? Jeg merker at kjedebutikker er utrolig forskjellige når det gjelder dette.

Det er en skade på skoene mine som er helt tydelig produksjonsfeil, de er dessuten brukt én gang og ser dertil ubrukte ut. :)

Noen som har prøvd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har reklamert på sko der to ganger og begge gangene viste de utrolig service. Ingen spørsmål og stygge blikk (jeg har i en annen butikk blitt anklaget for å ha brukt et par sko feil (!?!)). Fikk valget mellom å få dem fikset, pengene tilbake eller nye sko. Nå hadde jeg riktignok kvittering. Hvis du har betalt med kort kan du jo få en kvittering fra banken på selve transaksjonen. Viser jo ikke hva du har kjøpt direkte, men hvertfall at du har kjøpt noe i den butikken for samme beløp som skoene kostet. De var utrolig grei med meg hvertfall, så skulle tro at det går bra. Lykke til :)

Skrevet

Ja, bankutskrift er gyldig kvittering :)

Uansett går det jo an å prøve å bytte. Det kommer veldig an på hvem som jobber i butikken hvorvidt man får god service eller ikke. Det er i allefall min erfaring når det kommer til de fleste butikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...