Gjest ts Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 jeg var å kjøpte en oppblåsbar butplug i går som kjæresten min brukte på meg. han pumpet den opp til jeg ike klarte mer. så skulle han slippe ut luften, men hva skjer? det går ikke! luften går ikke ut! der sitter jeg med en svær "ballong" i rompa og den går virkelig ikke ut! den gikk jo ut da.. det var bare å klippe litt i gummien, men nå er den jo ødelagt. er det ok å ta den med til sexsjappa å si "wtf?!?!?!" da? skal jeg pakke den inn i eska og komme tilbake å si "denne er brukt, men blabla -den funker ikke. gi meg noe annet eller pengene tilbake" eller hva skal man si egentlig?
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Denne må du poste på "Forbruker og økonomi."
Gjest ts Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Denne må du poste på "Forbruker og økonomi." Ser jeg ikke noen grunn til da det dreier seg om seksualitet.
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Kjøpsloven er ganske klar på at dersom du kjøper et produkt som er defekt har du krav på å få det rettet eventuellt erstattet med nytt produkt. Det gjelder uansett om du har kjøpt gulrøtter eller oppblåsbare butt-plugger. Gå å bytt den du. (og prøv den ut på utsiden først neste gang
Titta Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Dette er egentlig en forbrukersak ja. Du har kjøpt en vare som ikke fungerer. Hva slags vare har jo ikke noe å si, reglene er de samme om det er sex-leketøy eller en gressklipper. Uansett, ta den med deg + kvitteringen og gå tilbake til butikken. Så sant det ikke er snakk om brukerfeil så burde du ha krav på pengene tilbake eller ny vare.
SMann Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Ta en tur i prøverommet først neste gang. Det er dumt å betale for noe som ikke virker.
Gjest glamourgirl Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Ble nok en form for vakuum gjetter jeg, mulig du blåste den for stor... Ring dem...
Gjest gakk Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 tenker det var lukkemuskelen som klemte så hardt rund dildoen at det ikke slapp ut luft..det har skjedd meg ihvertfall..det burde de tenkt på da den ble laget kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 Bare litt nysgjerrig her...,- er dette noe som folk bruker? Hva er poenget med å ha anus full av oppblåst plast? Har aldri hørt om dette jeg........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå