Gjest Gjest_kari_* Skrevet 13. mai 2008 #1 Del Skrevet 13. mai 2008 Hvor ofte onanerer du hvis/når du er singel? Det varierer, men hva er mest vanlig for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atdetvar Skrevet 13. mai 2008 #2 Del Skrevet 13. mai 2008 Når (hehe) jeg er singel masturberer jeg hver måned omtrent, selv om det kan gå lenger; holder ikke slavisk følge. Jeg er da gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 13. mai 2008 #3 Del Skrevet 13. mai 2008 oi, så sjelden? Hehe.. jeg er litt nymf både i og utenfor forhold jeg da, så i singel tilstand blir det vel minst 1 gang i uka som regel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2008 #4 Del Skrevet 13. mai 2008 Hver dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pokahonta Skrevet 14. mai 2008 #5 Del Skrevet 14. mai 2008 Hver dag... Nesten aldri. Funker bedre med FF når man er singel syne jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 14. mai 2008 #6 Del Skrevet 14. mai 2008 I gjennomsnitt mellom annenhver dag og hver dag, ikke så mye under mensen, og et par ganger om dagen på "gode" dager Huff, burde finne meg noen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 14. mai 2008 #7 Del Skrevet 14. mai 2008 Nesten aldri. Funker bedre med FF når man er singel syne jeg! Joda, funker fint med ff om man møter han oftere enn hver 6. uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 #8 Del Skrevet 14. mai 2008 Alt fra flere ganger pr dag til bare et par ganger pr måned. Det kommer ann på humøret rett og slett så det varierer veldig. Og hvor ofte jeg onanerer avgjøres forresten ikke av om jeg er singel eller ei. Det blir like ofte/sjelden selv om jeg er i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 #9 Del Skrevet 14. mai 2008 Alt fra flere ganger pr dag til bare et par ganger pr måned. Det kommer ann på humøret rett og slett så det varierer veldig. Og hvor ofte jeg onanerer avgjøres forresten ikke av om jeg er singel eller ei. Det blir like ofte/sjelden selv om jeg er i forhold. Noen som kjenner seg igjen i det siste her? Trodde det var mer vanlig å onanere som singel...Hvis forhold har jeg jo fri adgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest-M- Skrevet 14. mai 2008 #10 Del Skrevet 14. mai 2008 Ca en gang i uka. Onanerer selv om jeg er i forhold også, man må jo pleie seg selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 14. mai 2008 #11 Del Skrevet 14. mai 2008 I gjennomsnitt mellom annenhver dag og hver dag, ikke så mye under mensen, og et par ganger om dagen på "gode" dager Huff, burde finne meg noen altså Signerer på denne. Det kan variere, men oftere daglig eller mer enn lange avbrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 14. mai 2008 #12 Del Skrevet 14. mai 2008 Signerer på denne. Det kan variere, men oftere daglig eller mer enn lange avbrudd. Du har også et lite avbrekk under mAnsen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 15. mai 2008 #13 Del Skrevet 15. mai 2008 oi, så sjelden? Hehe.. jeg er litt nymf både i og utenfor forhold jeg da, så i singel tilstand blir det vel minst 1 gang i uka som regel Tror ikke èn gang ukentlig kan karakteriseres som nymfomane tendenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 16. mai 2008 #14 Del Skrevet 16. mai 2008 Tror ikke èn gang ukentlig kan karakteriseres som nymfomane tendenser. Kanksje ikke når jeg ser disse andre her nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maris23 Skrevet 18. juni 2008 #15 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg er singel og har vært det i nesten 3 år.. Savner en kjæreste nå, og onanerer ikke. Vil bare ha samleie, heller en å onanere.. Så vi får se hva som skjer. Siden jeg er sjenert, kommer jeg ikke så lett i kontakt med menn. Derfor håper jeg det ordner seg. Nå er jeg 23, og bør iallfall ha klart å finne meg en kjæreste før jeg er 30. Hehehe.. Å jo, håper virkelig det! Hilsen jente med bittelitt dårlig selvtillit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 18. juni 2008 #16 Del Skrevet 18. juni 2008 Tja, blir vel ca annenhver dag. Har kjæreste også da. Men har man lyst har man lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå