Gå til innhold

Slør og tiara til en kjole som denne?


Tulips

Anbefalte innlegg

Som ny bruker av forumet kunne det vært gøy å høre deres råd om det hadde vært fint med slør og tiara til en kjole som denne. Det er ikke helt samme kjole jeg skal ha, min har mindre broderi nederst også er den pynta med perler på "jakka". Snittet er derimot helt likt. Jeg er ganske høy og .. hmm... rund. Vanligvis liker jeg ikke å prøve klær, men brudekjolen ble jeg pen i. :D syns jeg selv... :blunke:

Se linken som Augustbrud02 har lagt inn under.

______________________________________

Tulips og Helten gifter seg 9. august 2003 :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, denne kan du så absolutt ha både slør og tiara til, det tror jeg vil bli innmari fint jeg! Tror jeg ville valgt en tiara med hvite perler, siden det er en del mønster på kjolen som går i hvitt. Når det gjelder sløret tror jeg at jeg ville valgt et enkelt et, eller et slør som har samme type mønster som det er på kjolen.

Det er denne kjolen du mener, ikke sant:

http://images.della.com/wc/fash/dressimage...es/cher_217.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den kjolen jeg mener ja, nesten samme som min. Jeg har tenkt på tiara, kjede og armband i sølv og perler også slør med sølvkant. Er glad i sølv jeg... :D

Augustbrud02 tusen takk for en litt enklere link. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7Jeg har tenkt på tiara, kjede og armband i sølv og perler også slør med sølvkant. Er glad i sølv jeg... :D

Tror slør med sølvkant vil bli kjempefint jeg!! Likte kjolen veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulips, det var en fin kjole!

Sjekk ut www.affordable-bride.com for masse flotte tiaraer i alle varianter!

Både tiara og slør vil være fint til denne kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall fin kjole Tulips !

Slør og tiara vil bli nydelig til en sånn type kjole !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en nydelig kjole, Tulips!!!

Slør og tiara vil bli perfekt!!!

Velkommen til en verden på KG der snille jenter gir deg gode råd og tips mens andre kommer med andre typer kommentarer....

Når har du bryllupsdag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jeg er veldig fornøyd med den kjolen jeg har valgt. Det var faktisk den første kjolen jeg prøvde. Så da gleder jeg meg veldig til 9. august da jeg og Helten min blir, Herr. og Fru. Tulips. Blir det sånn når han tar mitt etternavn?

Velkommen til en verden på KG der snille jenter gir deg gode råd og tips mens andre kommer med andre typer kommentarer....quote]

Har vært på sidene her som gjest og har fått med meg at noen diskusjoner kan ta litt av. Det kan jo være litt gøy det da, dersom det ikke blir ondsinnet. Siden jeg bor på Sørlandet er jeg tilhenger av Kardemommeloven:

Man skal ikke plage andre, man skal være snill og grei, og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

Kanskje noe for KG???

:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obs...

Hadde ikke fått med meg den... er for opptatt av å lese innleggende enn å lese reklame/grafikk rundt. Litt flaut da...

:oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen var pen og var et klokt valg hvis du er litt frodig! Det er veldig mye detaljer på kjolen, så jeg ville ha valgt et enkelt slør. Kanskje blomster i stedet for tiara i håret?

Vi skal forresten gifte oss på samme dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kan sies om kjolen din: Smakfull, elegant, delikat, nydelig............ Du blir så fin!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig at dere liker kjolen min da! Blir i ordentlig godt humør av sånt! Takk!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...