Gå til innhold

Hvor er dere?

Gjest Beenthere

Anbefalte innlegg

Da får du vel bare lære deg å kunne både tenke og konversere samtidig da ;)

.. og jeg dater heller ikke menn fra nettet, ei heller menn som er så mye eldre, det var en spøk ;)

Jada, er klar over at det var en spøk.. :)

Å jeg har vel heller ikke for vane å snakke vær og vind med noen jeg nettopp har møtt på byen eller andre plasser det ville være "rart" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gutt72
Den mannen der eksisterer ikke! .. hvertfall har jeg ikke møtt han :sjenert:

Kanskje det er fordi dine krav i praksis er selvmotsigende? For å si det rett ut, så er jo ikke politimann et statusyrke. Hvis noen velger å bli politi, så er det ikke for status alene. Det er heller ikke fordi man er idealist, fordi det er lite idealisme forbundet med det yrket i Norge. En som blir politimann blir gjerne det fordi han/hun er et kontrollfreak, og da er man jo gjerne ikke så grusomt snill :) Det er en ting å legge lista høyt, men når man velger egenskaper som svært sjelden finnes hos samme person blir det bare værre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et innmari godt poeng, Gutt72 :ler:

Derfor forbereder jeg meg på å være singel en god stund til :lol:

Når det gjelder deg, Beenthere, så tror jeg for min del som sagt at du bare egentlig tenker for mye gjennom ting generelt når du snakker med en pen jente! At du liksom tenker for hardt på at hun er pen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er antakelig en som analyserer litt for mye, så får du panikk og det knyter seg for deg når du ser en flott dame.

Ikke tenk så mye, vær avslappet og ta ting mer som de kommer.

Fokusèr på å få samtalen i gang og holde den på et greit nivå, uten at hjertet hopper ut av brystet på deg eller du får pustebesvær.

Øvelse gjør mester er det noe som heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lisa_*

Jeg er en dame i 30-åra som har det litt på samme måte som deg. Har bra utseende, men er sjenert og litt kresen. Det er vanskelig å komme i kontakt med menn andre steder enn på byen. Og jeg har ikke noen aktuelle date-emner i mitt sosiale nettverk eller på jobben... Det skulle vært et sted for sånne som oss hvor man ble hjulpet litt i gang. Ser at i Sverige er det opprettet en nettside:

http://www.blickar.se/

Der kan man etterlyse noen man har hatt blikkontakt med, men ikke kom i prat med. Den er litt søt da. Hadde vært artig om en sånn side kom til Norge også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...