Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen turnusleger evnt tidligere turnusleger her?

Er det vanlig at boligene som sykehuset/kommunen stiller med under turnustjenesten har forbud mot husdyr? Hvilke sykehus/kommune har du erfaring med?

Vet jo ikke hvor jeg havner enda så kan ikke kontakte det aktuelle sykehuset/kommunen direkte. Teller på knappende anngående hund og lurer derfor på hva "regelen" er? Kan selvsagt kikke på privatmarkedet, men det er dyrere og ofte vanskelig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det står ingen husdyr i kontrakten min (hammerfest)

Gjest Gjest
Skrevet

I leiekontrakten min er husdyr forbudt. Kan tenke meg at det er ganske vanlig, siden det blir enklere og rimeligere i forhold til allergier, slitasje, støy osv slik. Jeg bor i leilighet eid av sykehuset.

Gjest Gjest
Skrevet
Er det noen turnusleger evnt tidligere turnusleger her?

Er det vanlig at boligene som sykehuset/kommunen stiller med under turnustjenesten har forbud mot husdyr? Hvilke sykehus/kommune har du erfaring med?

Vet jo ikke hvor jeg havner enda så kan ikke kontakte det aktuelle sykehuset/kommunen direkte. Teller på knappende anngående hund og lurer derfor på hva "regelen" er? Kan selvsagt kikke på privatmarkedet, men det er dyrere og ofte vanskelig.

Jeg leide privat da jeg var i turnus, det ble både billigere og bedre!

Er du alene? i så fall bør du vel tenke deg om før du anskaffer hund? Du kommer jo ikke til å få så mye tid til å lufte den....

Gjest Gjest
Skrevet
Er du alene? i så fall bør du vel tenke deg om før du anskaffer hund? Du kommer jo ikke til å få så mye tid til å lufte den....

Signerer den, hund og 18-timersvakter hører ikke sammen. For par er det mye bedre å gå på det private markedet, enn leiligheter som ofte ikke pusses opp på flere tiår. Kan nevne at en jeg kjenner fikk en leilighet hvor varmt og kaldt vann kom fra hver sin kran på hver sin side av vasken (!!!!) på badet....

Gjest Gjest
Skrevet

Takker for svar.

Er ikke alene. Privat er sikkert det beste så lenge jeg ikke får turnus i en av storbyene da. Kan vel uansett ikke ta noen avgjørelse før jeg vet hvor jeg havner.

Gjest Gjest
Skrevet
Takker for svar.

Er ikke alene. Privat er sikkert det beste så lenge jeg ikke får turnus i en av storbyene da. Kan vel uansett ikke ta noen avgjørelse før jeg vet hvor jeg havner.

Privat er nok det beste også i en større by, he he:)

Sykehusleiligheter er noe dyrt dritt! Men det er jo greit i starten, når du er ny og grønn på stedet og på jobb. Lykke til ihvertfall! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...