Gå til innhold

hvor mange av vennene deres har kjæreste?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg er 20 og har enda ikke hatt kjæreste og nå som det er sommer og sol virker det som alle ha rkjørste eller en liten flørt.

Er det veldig spesielt å være 20 å ikke ha hatt en kjæreste eller ha og blitt kysset av en gutt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk kjærste like før jeg fylte 16, og det varte frem til høsten 2007! Nå er jeg singel, og om det er noen trøst føler jeg det på samme måte på denne fordømte årstiden.. ALLE har noen bortsett fra meg..

Jeg kjenner opptil flere som er 20 og ikke har hatt kjærste.. vet det er lett å si, men ta det med ro, det kommer det kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om mange 20 åringer som aldri har hatt kjærester.. Noen av de har aldri rotet eller så mye som kysset, mens andre av de har hatt sex med halve byen :) Det er ikke uvanlig noen av delene! Du er fullstendig normal :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrissy82

Veldig forskjellig i hvilken alder man får kjæreste.. men man som ikke har hatt kjæreste av en alder av 20.. Ikke tenk på det! Du får deg nok kjæreste når du minst venter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg er 20 år og har flere vennner som ikke har hatt kjæreste ennå. Det er ikke noe å uroe seg for. Det kommer når du minst venter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Casey
Jeg er 20 og har enda ikke hatt kjæreste og nå som det er sommer og sol virker det som alle ha rkjørste eller en liten flørt.

Er det veldig spesielt å være 20 å ikke ha hatt en kjæreste eller ha og blitt kysset av en gutt i det hele tatt.

Alle mine bekjente, venner og familie har kjæreste. Jeg synes det er veldig spesielt å være 20 år og ukysset. Greit at du ikke har kjæreste, men du burde i det minste få deg noen kyss. Gå på fest, drikk vin og kyss en mann. Eller bli kjent med en gjennom en fritidsaktivitet og kyss ham :)

Endret av Casey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Alle mine bekjente, venner og familie har kjæreste. Jeg synes det er veldig spesielt å være 20 år og ukysset. Greit at du ikke har kjæreste, men du burde i det minste få deg noen kyss. Gå på fest, drikk vin og kyss en mann. Eller bli kjent med en gjennom en fritidsaktivitet og kyss ham :)

Mener du virkelig at en skal bare kysse for å kysse, fordi alle som er 20 år bør ha gjort det?Tror du har misforstått det å kysse noen. Du skal mene når du kysser en person og det skal være spesielt.

Til trådstarter:En 20 åring som ikke har kjæreste betyr ikke at vedkommende har problemer. Bare fordi samfunnet forventer at mennesker i en viss alder skal ha partner betyr jo ikke at en skal følge etter. Man må møte en man føler seg komfortabel med, og ikke ta den første som kommer fordi alle forventer det. Dermed, se heller etter en du vil være sammen med og ikke en som kan være din kjæreste fordi at du skal føle deg "normal".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

For et merkelig svar. Folk tenker forskjellig. For noen er det bare å kysse løs med de man kommer borti, mens andre vil være forelska. Begge deler er selvfølgelig greit, men folk er forskjellige. Noen er også mer kresne, kjenner rett og slett lite single gutter, eller er litt sjenerte. Det er da ikke noe rart ved det.

Selv kysset jeg noen gutter i tenårene, men jeg hadde ikke vært forelska i noen av dem. Jeg syntes at denne kyssegreia var oppskrytt. Helt til jeg fikk mitt første kyss som stormforelska 19-åring. Det var noe annet, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg såg akkurat bilde fra meg selv i slutten av ten årene, og skjønte VELDIG godt hvorfor jeg ikke hadde hatt kjæreste til da :)

Yes to late bloomers!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 19 da, men blant vennene mine er det bare noen få som har kjæreste og mange som ikke har det. Det er også flere som aldri har hatt kjæreste, vært på flørtern med noen gutter heller. Alle er forskjellige, og noen av disse jentene er pene, morsome, og, nei jeg ser ingen grunn til at det er disse jentene som ikke har kjærester. Alt til sin tid ;):hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...