Gå til innhold

Argh!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Møtte en flott fyr ute på lørdag, og vi utvekslet telefonnr. Nå sitter jeg her og vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Problemet er at han bare er i Norge i sommer. Han bor ellers så og si på den andre siden av jorda. Kunne like gjerne vært på månen for meg...

Sitter her og tenker på om jeg vil ha en sånn kort sommerromanse hvor jeg risikerer å falle helt for typen, og så komme til å føle meg helt miserabel når han drar til høsten. Kanskje det er best å bare la det være med et fint minne om en hyggelig fyr en forsommerkveld. Eller skal jeg ta sjansen? Ta det jeg får, satse og se hva som skjer. Tar meg i å sitte her og håpe at han ringer eller sender en sms. Så innerst inne vet jeg vel hva jeg egentlig vil...

Så typisk meg. Når jeg for en gangs skyld møter noen jeg faller for øyeblikkelig, så skal han være fra langtvekkistan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_mann_*
Møtte en flott fyr ute på lørdag, og vi utvekslet telefonnr. Nå sitter jeg her og vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Problemet er at han bare er i Norge i sommer. Han bor ellers så og si på den andre siden av jorda. Kunne like gjerne vært på månen for meg...

Sitter her og tenker på om jeg vil ha en sånn kort sommerromanse hvor jeg risikerer å falle helt for typen, og så komme til å føle meg helt miserabel når han drar til høsten. Kanskje det er best å bare la det være med et fint minne om en hyggelig fyr en forsommerkveld. Eller skal jeg ta sjansen? Ta det jeg får, satse og se hva som skjer. Tar meg i å sitte her og håpe at han ringer eller sender en sms. Så innerst inne vet jeg vel hva jeg egentlig vil...

Så typisk meg. Når jeg for en gangs skyld møter noen jeg faller for øyeblikkelig, så skal han være fra langtvekkistan.

Mitt tips: la det være et minne du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror en stor del av grunn til at dette er "drømme mann" er at du ikke kan få ham. vil ha det du ikke kan få... du sier jo selv at det er typisk deg. enklere å bare se det posetive når du uansett ikke kan få ham. men om du vil/må hvorfor ikke bare prøve å se hva som skjer. kanskje er det drømme mann å da kan vel en av dere flytte på dere. evt finner du ut at alt ikke var så perfekt alikevel og det er greit at han drar. æ hadd hoppa i det i hvertfall. dritt å angre på ting du ikke har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med han over. :)

Enten så kan du ta det trygge valget, og la det være et minne.

Eller så kan du bare hoppe i det - og om det så blir slutt til høsten, så har du hatt en fantastisk sommer?

Men så er det jo selvsagt opp til deg. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...