Gå til innhold

Dater den 3. person på jobb...

Gjest Gjest_Berta_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Berta_*

Jeg dater en kar på jobben, vi er like gamle (slutten av 20 årene), single (så klart..hehe).. og er på samme sted i livet.

De to andre jeg har data, (han siste for 1 år siden) fungerte det ikke med. Han ene ville ikke har flere barn, og jeg vil jo ha barn. Jeg og han andre passet ikke sammen.. Har hatt sex med begge og jeg data de i ca 1-2 mnd.

Som sakt så er det en ny jeg dater nå, han er bare super god og jeg har en kjemi og følelse for han og oss som jeg ikke hadde med noen av de andre to.

Grunnen til at jeg "bare" møter karer fra jobb er at det er overtall av menn i bedriften jeg jobber. Ble slutt med x-typen for 2 år siden så de andre 2 fra jobb er de eneste jeg har data og hatt sex med etter det ble slutt.

Så lurer jeg på om jeg skulle fortalt han "nye" om de andre på jobb?? Er redd han vil f¨å høre det av noen på jobb.. det jobber ca 300 personer der og ingen av oss har noe med hverandre å gjøre i jobbsammenheng.

Håper på råd her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Berta_*
Jeg dater en kar på jobben, vi er like gamle (slutten av 20 årene), single (så klart..hehe).. og er på samme sted i livet.

De to andre jeg har data, (han siste for 1 år siden) fungerte det ikke med. Han ene ville ikke har flere barn, og jeg vil jo ha barn. Jeg og han andre passet ikke sammen.. Har hatt sex med begge og jeg data de i ca 1-2 mnd.

Som sakt så er det en ny jeg dater nå, han er bare super god og jeg har en kjemi og følelse for han og oss som jeg ikke hadde med noen av de andre to.

Grunnen til at jeg "bare" møter karer fra jobb er at det er overtall av menn i bedriften jeg jobber. Ble slutt med x-typen for 2 år siden så de andre 2 fra jobb er de eneste jeg har data og hatt sex med etter det ble slutt.

Så lurer jeg på om jeg skulle fortalt han "nye" om de andre på jobb?? Er redd han vil f¨å høre det av noen på jobb.. det jobber ca 300 personer der og ingen av oss har noe med hverandre å gjøre i jobbsammenheng.

Håper på råd her.. :)

Ser det er flere som har vært inne på siden og lest, er det ingen av dere som har noen tanker om dette?

Er redd han vil syns jeg er billig og dum som har data flere på jobb.. vil ikke miste han!!

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke sagt det.

Men hvis han på et senere tidspunkt fikk vite det av andre og spurte deg, så ville jeg vært ærlig. Ingen grunn til å lage storm hvis man ikke behøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke sagt det.

Men hvis han på et senere tidspunkt fikk vite det av andre og spurte deg, så ville jeg vært ærlig. Ingen grunn til å lage storm hvis man ikke behøver.

Enig, ikke lage storm i vannglass! Gutter tenker ikke sånn på det tror jeg, og alle har sin fortid. Du så vel som han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si noe. Fortid er fortid.

Helt enig, hold helt kjeft om det. Hadde jeg vært daten hadde jeg nok følt meg ganske så ubetydelig. Hadde jeg ikke visst om det og funnet ut av det, hadde jeg faktisk takket deg for at du holdt det inne, det ville vist at du var redd for hva jeg tenkte om det. Sier du det rett ut, ville jeg oppfattet det som om du ga faen i hva jeg følte og derfor kunne si akkurat hva du vil(kommer jo mye an på hvordan det blir sagt og). Jeg vil ikke vite om (sex)fortiden til en jeg er glad i, hvem hun har hatt sex med tidligere er helt uinteressant, det er oss 2 som gjelder nå om dere skjønner. Har man vanskeligheter med det så ville jeg jo prøvd å lyyte og hjelpe, men er det unødvendig å si det så ikke gjør det. At du har 2 dater og sex med dem på 2år er absolutt ikke problemet, men at du finner dem på samme sted og har sex etter kort tids dating (ifølge mine verdier) kan virke noe desperat. Ville ihvertfall ikke sagt at du data dem i 2 måneder bare og så hadde sex med begge.uæh.

Sikkert mange gutter som ikke bryr seg om slikt, men jeg vet om mange som bryr seg også. Vi "skikkelige" gutta vil ha en dame som veit hva de vil ha. Damer som veit hva de vil ha kniper litt igjen og får det de vil ha. Kansje jeg er gammeldags, men det er litt rart med tanke på hvor gøy jeg har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 4 uker senere...
Gjest Gjest
Ikke si noe om det, du. Det han ikke vet har han ikke vondt av i denne sammenhengen.

Det finnes bedrifter med bare 4 ansatte. Er det ikke en stor fare for, at om hun skal ah seg med alle på jobben, at hun blir tenkt på som.. vel. Har dere sett Elaine fra seinfeld som hadde seg med flere på jobben? Hun var redd hun skulle bli sett på som jobbens SKANK.

Til TS, har du vært med alle på jobben?

Da er det kanskje ikke vits å fortelle noe, for de vet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes bedrifter med bare 4 ansatte. Er det ikke en stor fare for, at om hun skal ah seg med alle på jobben, at hun blir tenkt på som.. vel. Har dere sett Elaine fra seinfeld som hadde seg med flere på jobben? Hun var redd hun skulle bli sett på som jobbens SKANK.

Nå gjaldt spørsmålet her om hennes nye date skulle få vite om de to andre, ikke hvilket rykte hun ville få fra de andre ansatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nå gjaldt spørsmålet her om hennes nye date skulle få vite om de to andre, ikke hvilket rykte hun ville få fra de andre ansatte.

Ja, men sier hun ifra er ryktet alt igang, så spørsmålet er vel heller om ikke ryktet allerede svirrer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gabriela

Hun sa jo der er mer enn 300 ansatte ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...