Gå til innhold

Så forelsket!

Gjest Forelsket

Anbefalte innlegg

Gjest Forelsket

Dette er mer for å lette på trykket her, men vil gjerne ha tilbakemelding :)

Jeg begynte i ny jobb for ikke så lenge siden, og ble tatt godt imot av alle, særlig en som småflørta litt med meg. Joda, jeg vet hvilke farer det er med jobbrelaterte forhold, så jeg trenger ingen leksjon på det :P

Vi fikk veldig god kontakt, prata mye sammen (om alt mulig rart) og en av de siste kveldene mine hadde vi sex. Jeg skulle utenbys i 3 uker, og tenkte at vi kunne fortsette der vi slapp når jeg kom hjem. Vi holdte kontakten på telefon, ringte hverandre og sendte melding, og han fortalte veldig ofte at han gleda seg til å se meg igjen. På grunn av andre ting (som jeg ikke skal nevne her) kunne vi ikke ringes på noen dager, og etter det ble det stilt fra hans side.

Han tok ikke telefonen da jeg ringte han, og svarte heller ikke på melding. Nå skal jeg snart begynne på jobb igjen, men pga sykemelding kommer han ikke til å være der. Det jeg blir frustrert over, er at han ikke ringer meg, selv om han vet at jeg er hjemme. Han kan ha mange grunner til å ikke ringe, men det går jo an å sende sms, som for å gi tegn til at han lever? Jeg er 99% sikker at han ikke har glemt meg, for vi hadde noe spesielt.

Er jeg bare dum som fortsatt håper? Bør jeg la det gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Venetia

Jeg tolker det som om at han er en liten player. Hvis han hadde de store følelsene for deg og et håp om et eventuelt forhold ville han jo helt klart ta kontakt når han vet du er hjemme. Jeg ville latt være å ta kontakt fremtil han eventuelt kommer med en forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha latt vær å ta mer kontakt men likevel oppført meg meg helt normalt ( som en hvilken som helst kollega)når vi møttes igjen, uten å kreve spesielle svar på hvorfor..

.. jeg tror (og har hørt av flere av mine mannlige venner) at mange menn kan få litt kalde føtter om det stilles for mye krav (dessuten har dere jo ikke et forhold, dere har bare vært til sengs en gang og snakket litt på telefon).

Kanskje det bare var sex han egentlig var ute etter?

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte i ny jobb for ikke så lenge siden, og ble tatt godt imot av alle, særlig en som småflørta litt med meg. Joda, jeg vet hvilke farer det er med jobbrelaterte forhold, så jeg trenger ingen leksjon på det :P

Vi fikk veldig god kontakt, prata mye sammen (om alt mulig rart) og en av de siste kveldene mine hadde vi sex. Jeg skulle utenbys i 3 uker, og tenkte at vi kunne fortsette der vi slapp når jeg kom hjem. Vi holdte kontakten på telefon, ringte hverandre og sendte melding, og han fortalte veldig ofte at han gleda seg til å se meg igjen. På grunn av andre ting (som jeg ikke skal nevne her) kunne vi ikke ringes på noen dager, og etter det ble det stilt fra hans side.

Han tok ikke telefonen da jeg ringte han, og svarte heller ikke på melding. Nå skal jeg snart begynne på jobb igjen, men pga sykemelding kommer han ikke til å være der. Det jeg blir frustrert over, er at han ikke ringer meg, selv om han vet at jeg er hjemme. Han kan ha mange grunner til å ikke ringe, men det går jo an å sende sms, som for å gi tegn til at han lever? Jeg er 99% sikker at han ikke har glemt meg, for vi hadde noe spesielt.

He's just not that into you....

Sorry, men når han ikke gir lyd fra seg i det hele tatt på lange tider er det i 99 % av tilfellene så enkelt - selvom det er brutalt å innse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* du har nok vært borti en player ja! :tristbla:

Han har antakeligvis funnet ei annen, nytt offer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest En annen mann

Jeg ser vel ganske kort tre forskjellige grunner til at han ikke har kontaktet deg:

1) Han er en player som enkelte her har påpekt allerede.

2) Han fikk muligens kalde føtter i de dagene dere ikke kunne kontakte hverandre. Mulig han da feilaktig trodde at du ikke var interessert? Fortalte du han evt. grunnen til at dere ikke kunne kontakte hverandre?

3) Ser du skriver at han ikke kan jobbe pga. sykemelding. Spørs jo hva han er sykemeldt for, men kan det tenkes at dette har noe å gjøre med saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forelsket

Tusen takk for svar :)

Har vært noen tøffe dager for meg. Jeg bare tenker på alt det vi gjorde, alt jeg ga og sånt.. Bare vanskelig å tro at han gjorde alt det bare pga sex. Hvor langt kan egentlig en gutt gå bare for et ligg eller to?

Jeg må si at jeg fortsatt har et håp inni meg.. Tenker at han kansje har problemer med mobilen eller noe sånt. Kanskje dumt av meg å kaste bort tankene mine på han?

2. Det var både hans og mitt eget privatliv som sto i veien for at vi kunne kontakte hverandre. Men vi begge ga tegn til at vi skulle ringes etter dette, og verken jeg eller han har vært forsiktig med å fortelle at vi lengter etter hverandre og sånt.

3. Han går rundt med gips pga brudd i en ankel. Og selv om han sikkert ikke kan kjøre bil for tiden, så går jeg rundt som en gærning og ser på biler som ligner hans, og ser om han kanskje kjører forbi meg.

I'm over my head and madly in love. Men den er ikke returnert, for some reason..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Han er sykmeldt.Du har prøvd å nå han på tlf,og han kontakter ikke deg.Trenger ikke være flere grunner til at han ikke kontakter deg,men en god grunn.Kanskje han har dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forelsket

Nå kan dere tro jeg er glad! Var to på jobb som snakka om at de hadde problemer med å få tak i han. De hadde sendt melding og ringt han, men har enda ikke fått kontakt. Så da er det kanskje håp likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nå kan dere tro jeg er glad! Var to på jobb som snakka om at de hadde problemer med å få tak i han. De hadde sendt melding og ringt han, men har enda ikke fått kontakt. Så da er det kanskje håp likevel?

Kanskje et teit spørsmål,men ble du glad over å høre at flere ikke får tak i han?

Hvorfor det?Håp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Kanskje et teit spørsmål,men ble du glad over å høre at flere ikke får tak i han?

Hvorfor det?Håp?

Det er vel ganske innlysende? Fordi det betyr at han ikke unngår henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Gjør det det ja!.Ja vel.Jeg kan rett og slett ikke ta stilling til det.Men det er fint at andre vet hva som egentlig skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer på den! :jepp:

Lykke til TS! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg hadde blitt redd det hadde skjedd han noe jeg.i.o.m at det er flere som ikke får tak i han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forelsket

Folk på jobb prater om at de har møtt han her og der (med gipsen på), så jeg vet at han lever og har det bra. Hadde gått i veggen av bekymring om jeg ikke hadde visst det.

Nå skal jeg snart reise bort herfra og være borte i litt over en måned, så får vi se om han ringer.. hvis ikke så treffer jeg han ivertfall i slutten av juni.. Er spent på hvordan jeg kommer til å takle det. Og hva han sier da :skravle:

Noen forslag til hvordan jeg skal oppføre meg når vi sees igjen?

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
Folk på jobb prater om at de har møtt han her og der (med gipsen på), så jeg vet at han lever og har det bra. Hadde gått i veggen av bekymring om jeg ikke hadde visst det.

Nå skal jeg snart reise bort herfra og være borte i litt over en måned, så får vi se om han ringer.. hvis ikke så treffer jeg han ivertfall i slutten av juni.. Er spent på hvordan jeg kommer til å takle det. Og hva han sier da :skravle:

Noen forslag til hvordan jeg skal oppføre meg når vi sees igjen?

:rødme:

Være deg selv? Eller....? :fnise: Jeg har veldig problem med å skjønne hva du vil med en som overhodet ikke er intressert i deg.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfør deg helt som normalt?

På den annen side, om fyren ikke har vist noen form for interesse før du treffer han i slutten av juni tror jeg ikke du skal ha så alt for høye forhåpninger :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la nettop inn et svar på en annen post her. Kan poste den her også, mulig en av grunnene til at ting har gått som det har gått?

"Det er klassiske feil jenter og gutter gjør. Er å være for interessert, og da mister den andre interessen for det blir "for lett". Ingen utfordring.

Kjærligheten er ironisk. Viser man at man liker noen (for tidlig) så vil den andre miste interessen. Viser man at man er litt likegyldig og ikke så interessert, så vil den andre bli mer interessert.

Jakten er en del av spillet.

(DD)-ATTRACTION IS NOT A CHOICE "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg la nettop inn et svar på en annen post her. Kan poste den her også, mulig en av grunnene til at ting har gått som det har gått?

"Det er klassiske feil jenter og gutter gjør. Er å være for interessert, og da mister den andre interessen for det blir "for lett". Ingen utfordring.

Kjærligheten er ironisk. Viser man at man liker noen (for tidlig) så vil den andre miste interessen. Viser man at man er litt likegyldig og ikke så interessert, så vil den andre bli mer interessert.

Jakten er en del av spillet.

(DD)-ATTRACTION IS NOT A CHOICE "

Tror jeg og. ying-yang... Vet jeg kan like en godt, og den andre viser for mye interesse, mister man noe av instinketet. Men det er tidlig i en fase, når man blir mer kjent med hverande setter man mer pris på kontakten, og man blir bevist på kvalietene og man kan sette pris på kvalitetene til den andre personen. Og fortelle den andre personen hva man liker med den andre. Det blir komplimanger, og er ikke avtennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...