Mischa Skrevet 30. juni 2008 #121 Skrevet 30. juni 2008 Åh ja, jeg vil ha mer Fikk endelig sett filmen på fredag og den var topp!
Meaty Skrevet 30. juni 2008 #122 Skrevet 30. juni 2008 Jeg syntes filmen var helt topp! Men jeg gikk dessverre glipp av Brooklyn bridge-scenen, for jeg måtte på do. (Hadde glemt at når du bestiller en medium drikke i USA så får du omtrent en liter brus... ) Dagen etter gikk vi tilfeldigvis i den enveiskjørte gaten forbi bygget der det største dramaet i filmen utspiller seg, det var veldig spesielt. Forventet nesten å se en av jentene komme svinsende rundt hjørnet Og så var jeg heldig og plumpet innom den butikken som fører "Bitten", kleskolleksjonen til SJP, og der fikk jeg tak i en t-skjorte med bilde av Carrie foran og med SATC-logoen bak. Den var mye finere enn de HBO hadde, synes jeg. Jeg mener å huske at noen spurte etter info om den SATC-sightseeing'en man kan gjøre i NY, jeg har en brosjyre om det hvis noen vil vite mer. Jeg tok ikke sightseeingen selv dessverre, da min samboer antakeligvis hadde fått mer enn nok av SATC da han var med på kino!
Dizzy Skrevet 1. juli 2008 #123 Skrevet 1. juli 2008 Jeg fikk endelig sett filmen i går. Er kjempefornøyd og filmen stod helt til forventningene. Må nok kjøpe den når den kommer på DVD, sånn at jeg kan se den hjemme og la tårene trille
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #124 Skrevet 2. juli 2008 Likte den ikke så godt ass', spes ikke da de to naboene begynte å ronke hverandre som besatt.
Gjest Bloom Skrevet 7. juli 2008 #125 Skrevet 7. juli 2008 Jeg har akkurat sett den på kino nå, jeg syns den var fantastisk!!!!!! Jeg har aldri ledd og grått så mye på kino noen gang. Nå skal jeg kjøpe shoebox med alle sesongene, se de og vente til filmen kommer på Dvd
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 19. juli 2008 #126 Skrevet 19. juli 2008 Så den i går. Bedre sent enn aldri- eller hva? Ganske bra, men hadde forventa at den var bedre. Viss jeg sammenligner med serien, er den myye bedre enn filmen. Steve og Miranda historien var vel eneste jeg var utrolig glad for i filmen. Alltid likt Steve. Så jeg felte nok noen tårer da Brooklyn brigde-scenen var. Det med assistenten til Carrie var helt unødvendig. Men jeg likte henne, hun var en koselig karakter. Bortsett fra at hun virka ikke helt glad, liksom. Hun virka bare forvirra og litt stressa. Har såå lyst å se den igjen, så må nok ta en tur på kino til uka igjen
Gjest skorpio Skrevet 10. september 2008 #127 Skrevet 10. september 2008 http://www.yeye.no/kjendis/article2202928.ece Håååper det kommer en til!!
Gjest skorpio Skrevet 21. september 2008 #128 Skrevet 21. september 2008 http://www.side2.no/film/article2233943.ece Jaaa!!!
VirreVapp Skrevet 21. september 2008 #129 Skrevet 21. september 2008 Synes filmen var helt ok. Jeg elsker serien, men de klarer ikke helt overføre humoren og vittighetene til filmen. Men kommer til å se en evt oppfølger da..
Muffinsdilla Skrevet 22. september 2008 #130 Skrevet 22. september 2008 Nå har jeg bestillt DVD'en Kommer forhåpentligvis i postkassa mi rundt den 20. oktober! *Glede seg*
Gjest Sisu Skrevet 24. september 2008 #131 Skrevet 24. september 2008 Hvis du går inn på play.com, så er den allerede gitt ut.... Jeg venter på at den skal dumpe ned i postkassa mi - snart!!
Tulipanpiken Skrevet 24. september 2008 #132 Skrevet 24. september 2008 Jeg synes filmen er KNALLBRA, men stiller meg litt skeptisk til en oppfølger. Nå føler jeg jo at jeg har fått se slutten, og det blir litt rart å starte opp igjen da. Men de fristes selvfølgelig av den enorme inntjeningen fra forrige film...
Gjest Portis Skrevet 24. september 2008 #133 Skrevet 24. september 2008 Syns filmen var overraskende bra egentlig. Syns de klarte å beholde den gode feelingen og humoren som er i serien. Kommer det en oppfölger så tror jeg nok at den vil skuffe. Mye om det er andre som lager den, litt om det er det samme crewet. Nå er liksom avslutningen gjort - dumt å tyne det for mye
Gjest Sisu Skrevet 8. oktober 2008 #134 Skrevet 8. oktober 2008 Og mens de andre er syltynne, var hun selvfølgelig svært frodig også Synes at "Louise from St. Louis" var fantastisk flott! Skulle gjerne hatt de formene jeg...
GlaJenta88 Skrevet 8. oktober 2008 #135 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg likte filmen godt, men ikke starten! Det var litt merkelig, for det var Big jeg fikk medfølelse for, og ikke Carrie. Sånn pleier det ikke å være. Hadde han derimot ikke snudd, og dratt videre der og da, så hadde det vært noe annet. Nei.. Men ellers !! Og særlig Miranda/Steve og Charlotte + lykkelig familie Synes at det kan komme en oppfølger, men at den da må bli den siste. Kan ikke helt tenke meg hva den kan handle om som kommer til å gjøre den i "riktig stil" heller, men det klarer nok tekstforfatterne!
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #136 Skrevet 9. oktober 2008 Kan ikke helt tenke meg hva den kan handle om som kommer til å gjøre den i "riktig stil" heller, men det klarer nok tekstforfatterne! Det den iallefall IKKE trenger å handle om er: Dior, Chanel, Prada, Lous Vuitton og resten av Haute Couture AS.
fregnen Skrevet 25. mars 2009 #137 Skrevet 25. mars 2009 SPOILER for oppfølgeren (fra asos.com): According to Grazia, we'll be treated to a case of Sex and Another City as scenes are to shoot in London over a six week period this winter. And not just any old scenes, pivotal scenes - with our favourite fairy tale couple: Carrie. And. Big. The relocale emerges after Big loses his bazillions and is forced to take a job in London, living alone in a one bedroom flat (*gasp* we hope Carrie doesn't have to give up that perfect walk in wardrobe!) Sadly, Carrie's fairy tale comes to an abrupt halt (again!) when Big tells her he slept with another woman and she is forced to fly out to confront him. But it's not until she finishes with Mr Big Stuff that she gets the biggest shock of all: she's pregnant!! Wow, with all this drama going on we hope Carrie can take some time out for a little retail therapy around Bond Street (or even a little trot down Oxford Street if Big's plastic is running low...)
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #139 Skrevet 27. august 2009 SPOILER for oppfølgeren (fra asos.com): According to Grazia, we'll be treated to a case of Sex and Another City as scenes are to shoot in London over a six week period this winter. And not just any old scenes, pivotal scenes - with our favourite fairy tale couple: Carrie. And. Big. The relocale emerges after Big loses his bazillions and is forced to take a job in London, living alone in a one bedroom flat (*gasp* we hope Carrie doesn't have to give up that perfect walk in wardrobe!) Sadly, Carrie's fairy tale comes to an abrupt halt (again!) when Big tells her he slept with another woman and she is forced to fly out to confront him. But it's not until she finishes with Mr Big Stuff that she gets the biggest shock of all: she's pregnant!! Wow, with all this drama going on we hope Carrie can take some time out for a little retail therapy around Bond Street (or even a little trot down Oxford Street if Big's plastic is running low...) Virker kjempebra! Finanskrisen og alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå