Gjest Lisa85 Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Jeg klarte rett og slett ikke å dy meg idag...jeg sjekket mobilen hans, (jeg innrømmer jeg er en person som blir litt sjalu av meg), ikke akkurat så fint gjort av meg men fant ut noen ting... Han har hatt kontakt med ei lenge, snakker litt på msn og jeg så nå at det var en del meldinger sendt. Hun har sendt bilder av seg...ikke noe griseri men av ansiktet og av henne på fest osv...dette syns jeg også er tvilsomt selv om det ikke er noe frekke bilder.For å være helt ærlig så har ikke jeg noen interesse av å sende bilder av meg med masse sminke, prøve å lage trutmunn og se pen ut til mine venner. I tillegg fant jeg en video hvor hun helt tydelig fokuserer på puppene sine... hva i h******? hun vet at han har dame, hva slags jente er dette egentlig?? kjenner blir både trist og lei meg. Så langt jeg har sett har ikke han sendt noen bilder. Jeg så fra litt tidligere tid før vi ble sammen at de hadde planer om at hun skulle komme på besøk til han en uke her og der. Det her plager meg veldig nå kjenner jeg. Han kommer hjem etterpå, klarer ikke akkurat å være blid .... men redd han blir dritsur hvis jeg tar dette opp med han, fordi jeg har sett på moben hans og at jeg ikke stoler på han nok osv... Leste også en mld hvvor de snakket om å sende bilder og sånt, men at de burde ikke gjøre sånt fordi han har meg og hun har en fyr. Er redd plutselig en dag at han finner ut at hun er den han har følelser for, eller at hun plutselig flytter hit( hun bor langt unna), og begynner å treffe hverandre masse og ja....dere skjønner Elsker han jo og tror han gjør det også, sier da hvertfall det...driver å skal flytte sammen snart også. Men hva skal jeg gjøre? Jeg er så redd for at noe skal skje mellom oss, trenger litt råd, gjerne fra andre som har opplevd det samme, eller andre som har noe fornuftig å komme med:)
Gjest Du vet ikke Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Du kan vel ikke vite om han har sendt bilder til henne? Han kan jo ha slettet loggen og sendte meldinger. Ikke legg all skylden på henne.
Lissi Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Du kan vel ikke vite om han har sendt bilder til henne? Han kan jo ha slettet loggen og sendte meldinger. Ikke legg all skylden på henne. Hun sier jo at hun har funnet bilder og film. Er jo bare å se i bildemappen det. Jeg hadde tatt det opp med han. Går han i forsvar og klikker så er dette forholdet neppe uskylding.
Gjest LindaMarie75 Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Jeg ville definitivt ha pratet med han. Var selv blind i forhold til noe lignende. Plutselig en dag fant jeg ut at de hadde et forhold. Etter å ha jobba med å pusse opp et hus i noen år, måtte vi selge og tida etter var et helvete uten like. Det er nå 8 mnd siden og livet smiler igjen, men altså.... ikke vær blind og oversen magefølelsen din
Gjest Lisa85 Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 nei har ikke så lyst å bare ignorere det og at det kommer opp igjen når vi har flyttet, da blir det enda vanskeligere. Men at jeg har snoka på mobilen hans er jeg ikke så veldig stolt av, og er redd han blir forbanna på meg og ikke tar hensyn til det som jeg virkelig sier plager meg. Idag har jeg vært veldig distansert og han har spurt hva som plager meg...jeg fant på en annen unnskyldning. han sa at jeg måtte vite at han elsker meg veldig mye og at jeg er viktigst, og at jeg måtte stole på han og fortelle hvis det var noe. Men tviler at han aner at det er noe sånt som dette.
Gjest Lisa85 Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 meg igjen:p la merke til på historikken på pc'en hans at han ofte er inne på facebook og ser på hennes side. F.eks før han dro på jobb idag så jeg han var innom siden hennes.... er det rart jeg blir skeptisk?
Gjest Gjest_Mariann_* Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Vet du, jeg syns det er på tide å lette på trykket jeg! For dette er ikke bra for deg i det hele tatt! Heller ikke for forholdet når det er noe som ligger å gnager på deg så ofte.. Skjønner deg veldig godt jeg, men ikke vær redd for en liten konfrontasjon Du er nødt til å snakke med kjæresten din om dette, for å se sånne småting hele tiden sårer et menneske noe voldsomt.. Og jeg håper du tar tak i det snart, hvis ikke kan det jo gå utover selvtilliten din, og gjøre deg enda mer usikker.. Kjærester som sniker seg rundt sånn å "smugkikker" har jeg ikke noe til overs for egentlig, selv om det ikke er sikkert han mener noe med det annet enn han er nysgjerrig på denne personen, men etter hva du skrev i første innlegg om div. videoer så KAN du ikke ta lett på det her! Gjør det som er best for deg, og snakk med han om det.. Regner med du er ganske trist nå, men det blir ikke bedre om du lar vær å snakke om det Lykke til!
Jigva Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Først: bla bla bla.. skal ikke sjekke mobil... bla bla bla, stole på hverandre bla bla bla osv. osv. da var det sagt så da kan man glemme det. jeg for min egen del synes det er greit å sjekke mobilen til kjæresten om man har en sterk gnagende magefølelse (samboer og jeg har prata om dette) men om man er en person som konstant sjekker mobil, mail og facebook fordi man blir sjalu for absolutt alt så trenger man å ta seg selv i nakken.. jeg tror ikke du er slik. Jeg synes du skal prate med han, ta denne konflikten nå, heller det enn å oppleve senere at han kanskje har gjort noe. På denne måten så er du jo ærlig, dere har en åpen kommunikasjon og du slipper å slite ut hodet ditt på mulige utroskap som kanskje til og med ikke eksisterer.
Gjest Gjest_champ5_* Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 Hei! Jeg er en gutt og kan gi deg et svar utifra en mannsvinkel. Har lang erfaring! Det første du skal gjøre er å prate med han og sette han til veggs. Han VIL ha i pose og sekk og sjansene for utroskap er tilstedet om han ikke har gjort det. Ser to veier om du tar det opp. Han vil forstå at du er iferd med å forlate han og han forstår at tillitten har fått seg en knekk (du skjekker mobil). Dette er hans skyld. Han forstår det ikke, og vil prøve enda mer å skjule et eventuellt utroskap Hard facts! Kjenner typen gutt for jeg har vært sånn selv, men ikke nå lenger.. og ikke bit på villedning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå