Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har hatt en kjæreste i 6 mnd.

Han kom ut av et langt forhold og hadde vert singel 1 år.

Han fortalte at etter det,hadde han hatt noen møter med en kvinne som var mest av seksuell karakter,og at han til slutt ikke ville mer.

Jeg ville vite om denne forsatt omgikk han i et hobbymiljø han vanker i fast,og det gjorde denne ikke,sa han.

Jeg slo meg til ro med det,og spurte ikke om mer.

Så,for en tid tilbake,da jeg kikket tilfeldig i en bok hos han,fant jeg et skriv/dikt til en kvinne. Ut fra teksten kunne en forstå at dette var en forelskelse som pågikk

mens han fremdeles var samboer,at han var forelsket i henne og ville møte henne igjen,men at hun ikke ville det da,og at han godtok det.

En kan også se at dette er en kvinne som deler hobby med han,og at de har hatt noe fint sammen en kort stund.

Med andre ord var han utro med samboeren han sa han aldri var utro med...

Med andre ord vanker denne kvinnen i hans nære miljø.

Og han vet ikke at jeg fant papiret ennå.

Jeg har latt som ingenting,men har en vond klump i brystet.

Jeg har blitt introdusert for flere av de kvinnene han kjenner i dette miljøet,men ikke akkurat denne.

Men hun har nok sett meg.

Bør jeg vere bekymret?

Skal jeg innrømme å ha "snoket" i papirene hans?

Hva ville dere gjort?

Det er ingenting som tyder på at han er utro,men kan det være at han forlater meg vis hun ombestemmer seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva ville du innledet samtalen med da?

Skrevet

... innled med sannheten: at du kikket i en bok hos ham og at du fant et ark med et dikt osv... :)

Det er, såvidt jeg vet, ikke ulovlig å se i bøkene som står i bokhyllen hos kjæresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...