Suzy Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Vel.. jeg trenger tips - hva i alle dager skal jeg gi til kjæresten min i bursdagspresang??? Vi har vært sammen i 9 mndr og han fyller 42, men han ønsker seg ingenting og jeg vet ikke hva jeg skal finne på til ham... Jeg har ikke råd til noe kjempedyrt, men vil gjerne finne på noe personlig og trivelig - og ettersom det er så mange oppfinnsomme mennsker på KG, så håper jeg på noen tips.
Suzy Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Hva slags interesser har han? Han spiller golf og er ellers en ganske aktiv fyr - liker ikke å sitte stille. Han hører ikke så veldig mye på musikk, men liker Stones godt - også er han ganske picky på klær, så det vet jeg ikke om jeg tør å kjøpe til ham
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Jeg skal kjøpe pondus abonement til min. Litt kipt kanskje, men ikke for ham. Ellers kjøper jeg nok en wisky eller cognac i tilleg, siden han er veldig glad i dette men skjelden tar seg råd til å kjøpe en god variant selv.
Alice Ayres Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Her er et forslag. Vet ikke om du har tid til å vente på forsendelsen, men det kan jo være morsomt. Tror kanskje ikke jeg ville puttet et bilde av meg selv på ballene... vil jo ikke at han skal dælje til meg. Hva med de tunge-bokserne her? Første på tredje rad. Ellers var denne siden full av morsomme idéer. Hvis dette blir litt over the top, hva med å pakke deg selv inn i en lekker liten sak og knyte sløyfe rundt midten?
Gjest Tigress Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 42, snart i 40-årskrise, då er det berre eitt rett svar: Temposykkel.
Suzy Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2008 (endret) Helt fantastisk! Jeg likte både golfballene og boxeren - og meg selv med sløyfe på har jeg alt tenkt på Litt usikker på sykkelen, men fristende det og Endret 7. mai 2008 av Suzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå