Gå til innhold

Libress vs Allways

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet

/Furstina (mod)

Gjest LanaLane
Skrevet
Hvorfor dra opp en tråd fra 2003?

Fordi folk fremdeles bruker bind?

Skrevet

Jeg foretrekker Always sine Silk bind.

Skrevet

Jeg nekter å bruke bind annet enn om natten. Selv nå når jeg ikke blør så mye lenger pga. p-piller blir det klamt og ekkelt, og jeg sluttet da for pokker med bleier da jeg var tre! :evil:

Enig. Også liker jeg ikke lyden bindet lager når man går. Ekkelt. Bruker ikke bind om natten heller, foretrekker tampong.

Skrevet

Dette er visst et like aktuelt tema i dag, seks år etter. :) Jeg foretrekker Always. Har dem i ulike størrelser og modeller. Libresse former seg ikke etter kroppen. Always sitter godt, den eneste ulempen er at det kommer en veldig høy "ritsj"-lyd når man tar ut bindet av trusa (noe min kjære sambo har påpekt at høres godt, ikke så gøy for fjortisene)... Jeg liker ikke å skifte tampong på jobben, når jeg ikke får vasket meg på hendene inne i båsen. Det hender at jeg setter i en tampong om morgenen i tillegg til et bind de første par dagene, tar ut tampongen før lunsj og bruker bind resten av dagen. Tampong kan gi noe mer magesmerter, men de suger opp mye væske og gjør at det lukter mindre etter en hel dag. :-) Jeg har tenkt lenge på å prøve tamponger og bind som skal være sunnere for kroppen, Ellen og sånt.

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest_Skorpion_*
Skrevet

Selv, sverger jeg til Always-bindene. Har aldri likt å bruke bind med vinger, synes det er irriterende og det klistrer seg sammen med bindet.

Så jeg må nok si at jeg liker å bruke Always, framfor Libresse.

Skrevet

Da jeg brukte bind, var det Always sine jeg brukte. Likte dem dog ikke noe særlig, men bedre enn Libresse sine, anyways. Tamponger var jævlige å innføre og få ut for meg, og derfor ble jeg aldri komfortable med dem.

Nå bruker jeg Mooncup (snart Ladycup), og er fantastisk fornøyd med det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...