Gå til innhold

Penere mennesker på Vestkanten enn østkanten


Gjest Gjest_gutt_*

Anbefalte innlegg

Jaja, jeg har testet ut fattigfolk og de er aldri interesserte i ordentlige samtaler. De åpner bare kjeften for å høre sin egen stemme, og da har man kommet like langt. Kunne like gjerne ligget i koma.

Anonymkode: 680fa...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det stemmer nok. Mange, mange, mange generasjoner med vakre kvinner som har giftet seg med rike menn har sørget for det.

Anonymkode: 37131...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.5.2008 den 21.54, Gjest Gjest_gutt_* skrev:

Jeg har alltid tenkt at folk er så pene på Oslo vest forhold til øst.

Jeg er fra nordstrand som har litt små Oslo vest drag enkelte steder og jeg har lagt merke til at jeg ofte får mye større omplekser for eget utseende når jeg er med "Nordstrand folk" enn folk fra for eksempel abildsø.

Det virker som folk rett og slett er litt "mindre pene".

Selvfølgelig det finnes pene jenter fra alle steder i verdens hjørner men jeg har intrykk av store deler av Oslo øst består mange jenter med dårlig smak.

Det er mer guttete, nappet i stykker øyenbryn mens nordstrandjenter og Oslovestjenter ser litt mildere og mer feminine ut.

 

Dette handler ikke om klær eller stil men mer om selve utseendet i seg selv.

Klart folk i vest blir penere av alt regnet de har, de får jo ikke tid til å sole seg og å få solskader. De i øst ligger jo ute til solsteking 24/7 og har sol med rikelig med solskader. Langt mer hudkreft i øst enn i vest. 

Så her er den naturlige forklaringen på dine observasjoner. 

Anonymkode: 989f4...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...