Gå til innhold

trenger råd :/


Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

jeg har lært et og annet ja:/ jeg som i det hele tatt vudrderte å skrive tilbake ettr så lenge... :flau: godt jeg stolte på magefølelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gest

Synes godt du kan skrive tilbake , selv om det har gått en mnd.

Som en annen var inne på ser det ut som du ikke er interessert , og han vegrer seg vel for å bli avvist akkurat som deg selv. Hvis det var en god tone mellom dere og du føler at det var en connection, hvorfor ikke?

Skriv sorry , ble nesten så betatt av deg at jeg ikke turde å skrive tilbake, håper du er interessert i å ha kontakt videre :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
jeg tenkte på det, å bare sende en "nøytral" mail og høre hvordan det går, som en venn liksom...men jeg kommer til å bli knust hvis han ikke svarer... ( ja jeg går rundt grøten her og tiden renner mer ut... )

Det virker jo som dette er ganske viktig for deg, siden du vil reagere så sterkt hvis du ikke får noe svar tilbake.

Hvis dere også møtes av og til (ikke bare har hatt kontakt via mail) kan du vel prøve å vise interesse når dere møtes. Du trenger ikke være like direkte som han, man kan jo ha ulik måte å uttrykke seg på. Om du viser interesse for ham når han vet at du har lest det han skrev, så er jo det en indirekte måte å gi et positivt svar på?

Om han har kommet seg videre eller ikke er det bare du som kan finne ut. Jeg vil iallefall ikke at en som har avvist meg skal se at jeg ikke har kommet meg videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...