Gå til innhold

Endelig prøver :-)


Høstjenta

Anbefalte innlegg

Bursdag i morgen altså ;) Da må jeg huske å stikke innom her. Håper du får en kjempefin dag ;)

Og dårlige dager har alle i blant, så ikke tenk på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:bursdag: :bursdag: :bursdag: :bursdag:

:blåse: :blåse: :blåse: :blåse:

:gave: :gave: :gave: :gave:

GRATULERER MED DAGEN

Håper du har hatt en kjempebra bursdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi... Har du hatt bursdag ??? ææææ (ingen har sagt no til meg :sjenert: )

Gratulerer med dagen i går !!!!

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Håper du hadde en fin dag !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle bursdagshilsen, kjempekos :) Feiringa ble ikke den store, men veldig koselig. God middag, konsert og jordbær til kvelds etterpå :happy:

Er nå på DPO 12, tempen sank litt i dag, ca med 0.1 , men den er forsatt 0.1 over coverline så håper på at den ikke synker mer i morgen. Om TR kommer er det i disse dager i alle fall, FF anbefaler testing på mandag og jeg har ikke tenkt å teste for tidlig. Venter heller litt ekstra for å være sikker på at TR ikke bare er sent ute. Men håpet svinger litt nå, syns jeg kjente veldig typisk mens-murring i magen i ettermiddag, men nå har det godt litt over. Krysser fingrene for at var noe annet:) Merker at jeg går rundt å tripper litt etter å få tida til å fortere slik at jeg kan ta en test...

Deilig er det nå med helg i alle fall. Skal :søvn: godt ut, som vanlig :fnise: Ellers fikse litt små ting i huset, godt å få gjort det også :husarbeid: . Men i morgen skal jeg på litt :shoppe: også, trenger litt fornyelse i garderoben og det er alltid gøy å bruke litt penger .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er håper ute ute for denne gang :tristbla: Det startet med litt spotting i går og i dag er det blitt mer. Samt at tempen sank betydelig mer i dag. Funderte i går på jeg om kunne være blant de som får mensen selv om de er gravide, men ser nok ikke sånn ut :) Har vært forberedt på det de siste dagene, følte murringene kom, så ble ikke så overrasket denne gangen.

Det med å lage beibi er egentlig rare greier. Tenkte før vi begynte å prøve at dette skulle vel ikke være så vanskelig. Bare ha sex på de riktige dagene, som vi har gjort, og så skulle det være i boks. Men den gang ei nei.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har jeg merket at sambo har begynt å følge mer med på denne prøvingen. Jeg tror ikke han har tenkt på før nå at det kan ta litt tid. Før helgen lurte at på når vi ville vite noe denne gangen, når det var på tide med testing og når tanta kom var han skuffet. Bare litt kos å se at han nå tenker mer på det og bryr seg litt mer.

Men han kom med et godt spørsmål som også har tenkt på. Hvordan får de det til de som har et "uhell" og blir gravide? Vi har noen venner som har fått to babyer uten å egentlig prøve som de selv sier, det har vært "uhell". Hvorfor i alle dager skal det da være så vanskelig for alle oss som faktisk prøver?

Vel, uansett... Dagens lille tankespinn :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og helsar på.

:troest: Det må vera vanskelig å prøva mnd etter mnd og berre få negative testar. Eg var oppi skyene etter klaff på første forsøk, men ser at det å skaffa seg baby ikkje er like enkelt likevel. Nå er eg altså tilbake som prøver, men vil gjerne følge med flest mulig til enten (mai/)juni- eller juli/august-klubben. *håpe*

Lykke til med neste pp. Det er litt godt å vita at ein ikkje er "aleine" med prøvinga, men at også mannen faktisk interesserer seg. Tenk kor glade begge blir når det blir positiv test. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og helsar på.

:troest: Det må vera vanskelig å prøva mnd etter mnd og berre få negative testar. Eg var oppi skyene etter klaff på første forsøk, men ser at det å skaffa seg baby ikkje er like enkelt likevel. Nå er eg altså tilbake som prøver, men vil gjerne følge med flest mulig til enten (mai/)juni- eller juli/august-klubben. *håpe*

Lykke til med neste pp. Det er litt godt å vita at ein ikkje er "aleine" med prøvinga, men at også mannen faktisk interesserer seg. Tenk kor glade begge blir når det blir positiv test. :jepp:

Så koselig med nye fjes/dagbøker her inne :Nikke:

Ja, den prøvingen og at tanta kommer hver måned tar litt på av og til. Har faktisk tatt veldig få graviditetstester, tanta rekker å komme og tempen synker før jeg kommer meg rundt til det. Og føler ikke for å teste i hytt pg pine, vil ikke se de negative....

Håper selvfølgelig veldig på at det klaffer og at neste sommer blir bra :tommelopp: Når vi begynte trodde jeg at dette ikke skulle være noe problem, men men. Nå er vi i gang med 6 pp, og EL testing starter om ei uke ca så håper at at neste helg blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: Ja den prøvingen kan være slitsom til tider. Har også tenkt på alle de som blir gravide ved et uhell....eller narkomane som ruser seg hele svangerskapet og alikevel ikke mister :( Men vi som virkelig ønsker skal slite så lenge...ganske urettferdig!

Men men er jo ikke annet å gjøre enn å :sengekos:

Så søt samboeren din er :) Får veldig vondt av sambo også, ser han gleder seg hele tiden og blir like skuffet hver gang det ikke går :(

Vi får gå for neste sommer!

Masse lykke til i allefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å :vinke:

Håper det slår til denne PP, er så grusomt kjedelig når det tar tid.

Har ikke en veldig god tålmodighet :sjenert:

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den prøvingen og at tanta kommer hver måned tar litt på av og til. Har faktisk tatt veldig få graviditetstester, tanta rekker å komme og tempen synker før jeg kommer meg rundt til det. Og føler ikke for å teste i hytt pg pine, vil ikke se de negative....

Håper selvfølgelig veldig på at det klaffer og at neste sommer blir bra :tommelopp: Når vi begynte trodde jeg at dette ikke skulle være noe problem, men men. Nå er vi i gang med 6 pp, og EL testing starter om ei uke ca så håper at at neste helg blir bra!

Åh :sur: den er så dum den tanta altså !!!!! Nå må hun vel lære seg at hun ikke er velkommen !!! :regler:

Skjønner så godt hva du mener med testingen altså ! Jeg er SÅÅÅÅ lei av negative tester :sukk: Har egentlig ikke lyst å teste neste gang, men kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg vel ikke vente for å se om den dumme heksa dukker opp !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ei stund siden jeg har vært innom dagboka igjen nå. Har som vanlig vært en del å gjøre på jobben, også har avdelinga vært på tur i et par dager. Godt å komme seg vekk litt, men alltid godt å komme hjem til sambo igjen :klemmer:

Nå er vi i snart i gang igjen med neste EL-runde. Tenker å starte EL-testingen i morgen, på dag 11, og satser/tror på at den vil gi et positivt utslag nærmere helga. Så vi er allerede i full gang med mest mulig :sengekos: Det er veldig godt at kjære nå følger litt mer med, gjør at jeg også snakker mer om det ham og at vi er klare for å sette inn en virkelig innsats :humpe::humpe:

Håper jeg slipper å tenke på negative tester etter denne runden :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...