Gå til innhold

Endelig prøver :-)


Høstjenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy med mange vestlandsjenter her ja :jepp: At jeg er fra vestlandet er litt missvisende, må jo innrømme at jeg er innflytter, men stortrives etter noen år her nå og tror nok vi blir værende her. Sambo er herfra:)

Fertilityfriend foreslår testing om 4 dager, tror nok jeg tester før det. Tror den har satt EL litt seint, det er 15 dager siden EL i følge FF. Tenker på å teste i morgen ja, evt tirsdag. Er blitt litt sånn at jeg gruer meg for å teste også, vil ikke se de negative testene... Men tempen er fortsatt høy ja tror jeg, den varierer litt hele tiden. Gikk opp i går, men sank bitte litt i dag (bare 0,02), men jevnt over de høy de siste dagene, så satser på at det er et godt tegn :juhu:

Har clearblue-test liggende, men ikke av den digitale typen, kanskje jeg invisterer i det i morgen :)

Men det tel jo likevel då, sidan du bur på vestlandet - sjølv om du ikkje opprinnelig er herfrå. ;) Eg bur i Bergen, men kjem egentlig frå ein annan plass her på vestlandet.

Eg meinar fortsatt at viss du vanlegvis har ein syklus på max 30 dagar, så er det på tide å testa no - viss du er 30 dagar i dag! Fertility Friend kan jo ikkje vita kor lange syklusar du pleier å ha, viss dette er den første tempekurven du legg inn der. FF treng ofte nokre syklusar på å "bli kjent" med syklusen din! :jepp: Og når du har kome 14 dagar eller meir over den dagen FF sette EL på deg, så er det uansett tid for å testa!

Så flott å høyra at tempen fortsatt er høg - det lovar jo veldig bra! :hoppe: Det betyr ingenting om tempen går litt opp og ned frå dag til dag, så lenge den held seg på eit jevnt høgare nivå etter EL, enn før EL. Ikkje for å gi deg for store forhåpningar - men eg trur sjansen er ganske stor for at du er gravid, sidan tempen fortsatt er høg! :)

Så lenge du har ein Clear blue-graviditetstest, så er den god som gull! Du treng ikkje ein digital CB-test, for CB-testane er til å stola på uansett. :jepp: Masse lykke til med testinga! :klemmer: Håpar virkelig at du velger å svi av testen i morgon, for det er ingen grunn til å venta lenger no. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! ;) Me vestlandsjenter får halda saman! :tommelopp:

ja det får vi gjøre !!! ;)

Så gøy med mange vestlandsjenter her ja :jepp: At jeg er fra vestlandet er litt missvisende, må jo innrømme at jeg er innflytter, men stortrives etter noen år her nå og tror nok vi blir værende her. Sambo er herfra:)

Fertilityfriend foreslår testing om 4 dager, tror nok jeg tester før det. Tror den har satt EL litt seint, det er 15 dager siden EL i følge FF. Tenker på å teste i morgen ja, evt tirsdag. Er blitt litt sånn at jeg gruer meg for å teste også, vil ikke se de negative testene... Men tempen er fortsatt høy ja tror jeg, den varierer litt hele tiden. Gikk opp i går, men sank bitte litt i dag (bare 0,02), men jevnt over de høy de siste dagene, så satser på at det er et godt tegn :juhu:

Har clearblue-test liggende, men ikke av den digitale typen, kanskje jeg invisterer i det i morgen :)

Så spennende da Høstjenta !!!! Krysser fingrene her.. Må si det høres lovende ut :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur::grine::sinnatagg:

Overraskende nok så kom TR i natt...... :sjokkert: Syns jo selv at alt så så positivt ut denne gangen!!!!!! :frustrert:

Disse syklusene min er vist litt merkelige. Fra jeg sluttet på pillen til vi startet prøvingen, ca 4 mnd, var syklusene veldig lett å time, TR kom akkurat når den skulle hver mnd, men etter prøvinga satte i gang har hver syklus vært merkelig. Ingen TR samtidig siden da, hmmm :frustrert:

Endret av Høstjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei, er det sant? :( Eg som hadde så stor tru på at det hadde klaffa for deg denne syklusen. Dumme mensen! :kjempesinna:

Masse lykke til med neste prøveperiode - håpar det blir ein ekte fulltreffar neste gang! :klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da... oog jeg som hadde gledet meg til å se masse glade cheerleadere her! Jaja, det er ikke noe annet å gjøre enn å prøve igjen! MASSE lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

God kveld i stua! :)

Jeg er ny nabo, og høflig som jeg er, kommer jeg innom for å hilse pent!

Hilsen Burpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Da var jeg tilbake her ja. Ble en litt plutselig avreise på ferie for faktisk snart to uker siden og tilgangen til nettet har vært liten. Men ei uke på fjellet i sola har virkelige vært deilig, anbefales :)

Er over skuffelsen over at Tanta kom denne gangen også. Som du sier Maribella76 så begynte jeg å bli rimelig sikker på at noe var på gang..... Tusen takk for alle :klem: , en stor :klem: tilbake til dere alle:)

Nå er jeg i gang med å finne EL, tok første test i dag , men den var negativ. Men tror nå at det skal være noe i løpet av noen dager.

Er litt kjapt innom nå, så får ta en rundtur i de andre dagbøkene for oppdatering litt senere. Nå må :sol: nytes litt før vi skal på en liten tur her i området.

Ha en strålende dag KG'ere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Denne perioden viste seg å være vanskelig å finne EL. Begynte jo å test mandag for en uke siden, plan la det i forhold til når EL var prioden før der. Men dette ble vidt helt feil. Etter 3 dager med negativ test og oppadgående temperatur viser det seg at jeg må ha hatt EL rett før jeg begynte testing evt den dagen. Så fullstendig bom denne gangen... hadde belaget meg på å ha EL på dag 16, men blei vist nærmere dag 13 i følge FF. Så har mine tvil for at denne perioden skal føre til noe...

Ellers har det vært lite skriving i det siste, men skal komme i gang igjen nå som ferien er over. Startet på jobb i går, og det var helt greit. Mye spennende som skal skje i løpet av høsten.

i morgen er det Clapton konsert her i byen og det skal bli gøy, gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å hilse på :vinke:

Er prøver selv (med alt for lang farstid) og tar runden for å hilse litt på andre prøvere. Kjekt å kunne følge med litt hos andre også :)

Foreløpig ingen dagbok på meg, men skal ikke se bort fra at det dukker opp en etterhvert...

EL kan fint variere litt forresten. Jeg har noen lunde stabil og fin syklus med eggløsning ca på dag 16, men plutselig slår kroppen til med dage 13, eller 21! :overrasket:

Uansett - håper dere har truffet sånn noenlunde da, og at det snart spirer og gror i magen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja den variasjonen som du sier Håpet har jeg vist virkelig fått denne gangen. Tempen har økt en del i det siste og hold seg høy så nå mente plutselig FertilityFriend at EL var på dag 20 og ikke 14 som det så ut som for ei stund siden.... Merkelig greier disse syklusene :forvirret:

Er veldig spent nå i disse dager på når TR vil dukke opp, selv det er lite håp at den ikke kommer på lenge :fnise:

Nå er det endelig helg i alle fall og det er deilig. Den første uke på jobb etter ferien har vært litt tung. Har fortsatt vært litt i feriemodus hele uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Sykluser er rare greier ja, varierer her også. Forrige PP hadde jeg positiv EL test på dag 19, syklus på 28 dager. Denne syklusen har jeg så langt hatt positiv El test på dag 16 og 17. Syklusene mine er på 28 og 31 dager..

God helg Høstjenta

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at FertilityFriend er så usikker da. Håper dere fikk sendt inn noen soldater i rett tid likevel da ;) Du har ikke tatt eggløsningstester eller sjekket sekret i tillegg da? Da er det nemlig mye lettere (både for deg og FF) å sette rett eggløsning :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krysser fingrene for deg :jepp: soldatene kan jo leve lenge ;)

Jeg er på dag 12 nå så kanskje jeg skal begynne å tenke på :humpe: :klø:

*kaster et blikk bort på mannen her * :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut som jeg har fått besøk :gråte:

Tempen har sunket klart i dag, og syns jeg kjente de vant murringene i magen i går, litt spotting.....

Merker jeg begynner å bli litt lei av prøving på en måte. Er litt utålmodig av meg, veldig vil nok sambo si:) Men vet jo at vi ikke har prøvd lenge i forhold til mange andre her. Har bare en tendens til å tenke at ting skal skje med en gang.... :fnise: vurde ha lært nå at slik er det bare ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at FertilityFriend er så usikker da. Håper dere fikk sendt inn noen soldater i rett tid likevel da ;) Du har ikke tatt eggløsningstester eller sjekket sekret i tillegg da? Da er det nemlig mye lettere (både for deg og FF) å sette rett eggløsning :Nikke:

Tok 3 EL-tester fra dag 14 og alle var negative. Og i følge FF på det tidspunktet hadde jeg hatt EL på dag 13 så jeg sluttet testingen da. Sekret har jeg aldri sjekket, vet ikke helt hvorfor. Bare ikke kommet til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut som jeg har fått besøk :gråte:

Tempen har sunket klart i dag, og syns jeg kjente de vant murringene i magen i går, litt spotting.....

Merker jeg begynner å bli litt lei av prøving på en måte. Er litt utålmodig av meg, veldig vil nok sambo si:) Men vet jo at vi ikke har prøvd lenge i forhold til mange andre her. Har bare en tendens til å tenke at ting skal skje med en gang.... :fnise: vurde ha lært nå at slik er det bare ikke:)

Off nei... :sukk: det var synd at du har fått besøk..

:troest: *trøste litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...