Gå til innhold

Endelig prøver :-)


Høstjenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor er du nå? og hvor er mannen nå? Hadde ikke latt meg stoppe... få til en lang koselig lunch pause ;) Noe fri har han vel før han reiser?

Krysser fingrene for dere :klem:

Ikke så lett i våre jobber å ta en lengre lunsj dessverre. Også jobber vi ganske langt fra hverandre så det er ikke bare å treffes i lunsjen :sukk:

Kan dere ikke rekke "en kjapp en" før dere drar på julebord ?? ;)

Dessuten slår denne testen ut 24-36 timer FØR eggløsningen så det er nok en mulighet likevel.. Stå på Høstjenta !! Du forfører glatt mannen din i morgen :lur: Han skal vel gjerne ha seg en dusj før han er klar for julebordet ?

:duskedame: :duskedame:

Det var kun på fredagen at EL-testen var positiv, overraskende nok. Men testet ganske sent lørdag formiddag/ettermidag kanskje derfor den var negativ. I alle fall, FF mente EL var lørdag siden tempen startet stigning søndag. Så vi fikk jo til noe på onsdagen dvs 3 dager før og på lørdag som burde da være akkurat på dagen. Håper det holde :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vist blitt en altfor lang pause fra KG den siste uken, har vært litt travel og litt lei. Men er i gang igjen nå :Nikke:

Etter at tempen hadde steget etter EL har jeg droppet temping hele uken. Trengte å prøve å tenke på noe annet og da hjelpe det ikke at klokken ringer halv 7 hver dag både helg og hverdag. Tenker å tempe et par dager til uken bare for å se hva den ligger på. Ellers får jeg bare avvente at :heks: ikke kommer :fnise: IKM skal være ca neste lørdag så satser på å ta første test da om ikke noe er på vei allerede, huff.

Ellers har det vært en rolig og deilig helg. Har fått sovet godt ut etter ei slitsom og trøtt uke. Håper alle som er innom har en bra helg og ha en god søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som vinterforkjølelsen har kommet på besøk til meg :forkjola: Startet med veldig sår hals i går, men har gått over til snufsing, sliten og uggen/små kvalm i dag. Jeg som hadde forhåpninger i symptomjakten at det jeg kjente var en spire på vei, men den gang ei... :sukk: Håper i alle fall det bedrer seg raskt :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som vinterforkjølelsen har kommet på besøk til meg :forkjola: Startet med veldig sår hals i går, men har gått over til snufsing, sliten og uggen/små kvalm i dag. Jeg som hadde forhåpninger i symptomjakten at det jeg kjente var en spire på vei, men den gang ei... :sukk: Håper i alle fall det bedrer seg raskt :pls:

Forkjølelse er et typisk graviditets tegn altså :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forkjølelse er et typisk graviditets tegn altså :hoppe:

ååå? Det har jeg ikke hørt før, hmmm. Kanskje det er noe positivt med denne snufsingen da :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bedre av :forkjole: i dag, men det sitter forsatt snufsing og litt hosting igjen. Er i alle fall ikke så sliten som i går :Nikke:

------------------------------------

I går startet vi julepyntingen hjemme, så koselig syns jeg. Vi var en dag forsent med adventsstaken, men vi var begge helt utslitte på søndagen så det ble ikke gjort så mye da. Ellers skal vi fortsette pyntingen i dag. I går var det bare kalender og adventslys som kom frem. Vi pleier å ta frem all julepynt vi har til 1.des. Hjemme hos oss selv er vi lite i julen så da blir det julehus ganske tidlig, jul er bare deilig :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå? Det har jeg ikke hørt før, hmmm. Kanskje det er noe positivt med denne snufsingen da :hoppe:

Lage en liten symptomliste i boka di jeg ;)

* Økt søvnbehov

* Glupende appetitt

* Intens lyst på spesiell mat

* Stadig småtissing

* Ømme, spente bryst

* Kvalme

* Menstrasjon uteblir

* Mer utflod en normalt

* Mensmurring før forventet menstrasjon og etter

* Stikking i høyre side

* Stølhetsfølelse i magen

* Livmortappen ganske lav

* Tett i nesen - forkjølt

* Litt stikking i korsryggen

* Tørr i halsen og utrolig tørst

* Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort.

* Svimmel

* Halsbrann

* Klarer ikke å ha på stramme klær

* Oversensitive for noen lukter

* Hårsår

* Stram lukt av urinen

* Kviser

* Tung i hodet

* Festesmerte - Festeblødning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok tenkes at jeg så denne listen i din dagbok tidlgiere ja, men kunne ikke huske alt som stod på den :fnise: Tusen takk i alle fall Gossip Girl :klem:

* Økt søvnbehov

* Glupende appetitt

* Intens lyst på spesiell mat

* Stadig småtissing

* Ømme, spente bryst

* Kvalme

* Menstrasjon uteblir

* Mer utflod en normalt

* Mensmurring før forventet menstrasjon og etter

* Stikking i høyre side

* Stølhetsfølelse i magen

* Livmortappen ganske lav

* Tett i nesen - forkjølt

* Litt stikking i korsryggen

* Tørr i halsen og utrolig tørst

* Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort.

* Svimmel

* Halsbrann

* Klarer ikke å ha på stramme klær

* Oversensitive for noen lukter

* Hårsår

* Stram lukt av urinen

* Kviser

* Tung i hodet

* Festesmerte - Festeblødning kjente murringer rundt feste tider

Så nå spørs det da om dette kun er vanlige forkjølelses symptomer eller noe annet :sukk: Håper i alle fall det er slutt på tett nese snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnneBerit
Jeg har hatt tett nese i 2 måneder jeg nå ;) Til mannens store fortvilelse - jeg puster visst veldig tungt på natta :fnise:

dere er ikke alene om å ha tett nese.. :gjeiper: snorker som en... tja. gris kanskje? ;) :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Økt søvnbehov

* Glupende appetitt

* Intens lyst på spesiell mat

* Stadig småtissing

* Ømme, spente bryst

* Kvalme

* Menstrasjon uteblir

* Mer utflod en normalt

* Mensmurring før forventet menstrasjon og etter

* Stikking i høyre side

* Stølhetsfølelse i magen

* Livmortappen ganske lav

* Tett i nesen - forkjølt

* Litt stikking i korsryggen

* Tørr i halsen og utrolig tørst

* Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort.

* Svimmel

* Halsbrann

* Klarer ikke å ha på stramme klær

* Oversensitive for noen lukter

* Hårsår

* Stram lukt av urinen

* Kviser

* Tung i hodet

* Festesmerte -Festeblødning - kjente murringer rundt feste tider

En liten oppdatering :) Totalt sett kan vel nesten alle disse symptomene se ut som en helt vanlig forkjølelse. I dag er jeg i alle fall en god del bedre og kan nesten puste helt fint gjennom nesa igjen :hoppe: Håper det holder seg og bare blir enda bedre :tommelsmil:

---------------------------------

I dag skal vi på visning på et litt større rekkehus. Har sett på noe lignende flere ganger, men ikke likt romdelingen noe særlig på de andre. Dette derimot ser veldig bra ut! Men er nå litt usikker på pris og hva vi kan klare, og ikke minst om og hvor fort vi får solgt det vi har....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...