Gå til innhold

vanskelig kjærlighet

Anbefalte innlegg

Gjest vanskelige 4 mnd nå
Skrevet

vi møttes alt var flott.. så hadde vi bra kjemi og alt var koselig og godt håpet det varte evig...

men nei etetr noen mnd begynte mannen trekke seg tilbake slik jeg lest at de ofte gjør..

han ordnet opp i ting i livet samtidg.. jeg følte meg forferdelig trist plutselig gå fra koselige tosomheten og til bli forlatt...

forsøkte mange forsøk på nå han å høre hva som skjedde.. han vrei seg unna...men av og til kunne jeg få sms med at jeg var den fineste jenta i verden el goeste at han var gla han hadde blitt kjent med meg.. så begynte han med sms og msn igjen litt oftere etter vært utilgjengelig.. mens jeg i tiden hadde vært knust og grått hver dag .. ikke sett han på 4 mnd nå.. og plutselig ba han meg komme på besøk ... etter ha brutt avtaler før og slikt men så uten vidre skulle vi bare ses igjen.. jeg klarte ikke det .hadde så lyst men følte jeg kunne ikke løpe så fort han endelig snudde på flisa..

han mente nå var han ferdig pusse opp hjemme osv...

(tlfsamtale for han ringte )mens jeg klarte ikke si de rette tinga i tlf jeg ble kald og taus og alt jeg sa var hvorfor endra du deg og skal vi liksom væøre venner nå det klarer jeg ikke.. da sa han mer enn venner og mumlet noe om vi kunne ha det som før..

jeg elsker denne mannen og har prøvd mange mnd tenke på annet gjøre annet og se andre men er bare en pine i hjertet... og tenker bare på han.

nå har jeg ikke hørt noe siden den samtalen for jeg sa også at jeg klarte ikke bare ha kontakt via sms uten se han derfor måtte vi bryte helt..

uansett hvis han endelig er endret og muligens klar for et forhold igjen vil jeg jo ha han... men vil ikke være ei som står tåler alt uten si fra.. han behandlet meg ikke bra ved bare skygge banen men likevel har en følelsene ...

SÅ HVA SKAL JEG GJØRE ER REDD HAN BARE ER GÅTT VIDRE NÅ.. FOR JEG VIRKET SUR I TLF OG SLIKT.. MEN MENTE JO IKKE ER BARE FRUSTERT OVER ALT FOR TIDEN SIDEN SAVNET HAR TÆRET PÅ..

HVIS HAN FEKS IKKE LIKTE MEG MER HADDE HAN VEL IKKE KONTAKTET MEG IGJEN.. HAN HAR OGSÅ SAGT HAN SÅ FORAN SEG EN FREMTID MED OSS OG MED BARN OSV MEN DETTE ER JO BARE ORD DA.. STØRSTE VANSKELIGHET MED HAN ER FÅ HAN TIL VISE MER ENN ORD..

Videoannonse
Annonse
Gjest Venetia
Skrevet

Han hadde jeg ikke giddet bruke tid på... Hva er det du elsker med ham?

Gjest vanskelige 4 mnd nå
Skrevet
Han hadde jeg ikke giddet bruke tid på... Hva er det du elsker med ham?

Nei vanskelig for andre kanskje skjønne men han var helt fantastisk i begynnelsn utrolig snill og hjelpsom og morsom hyggelig og alle kvaliteter-- lurer bare på om han ikek helt vet hvordan oppføre seg i et forhold..han er 33 men.. likevel ... og at han kanskje har forpliktelsefobi...han er et godt menneske tror jeg bare at han er litt egoist og ikke klarer holde ord.. alle har sine feil.. tviler på alle som er gla i noen her er gla i perfekte folk.. vanskelig skru av mine følelser når jeg ble gla i mannen jeg møtte... ergelig nesten på meg selv at jeg vært så ulykkelig så mange mnd.. mange sier jo en skal være med venner ol men jeg sa nei til alt først og nå er vennene opptatt med sitt og ber meg ikke med på noe mer.. de fleste er opptatt med familiene sine..

han sa jo han ønsket seg et varig forhold men han klarer liksom ikke helt..men mulig jeg kunne hjelpet han se at vi virkelig kunne ha det godt igjen for var aldri noe ille mellom oss han stakk midt under forelskelsen har han innrømmet selv.. men han virker ikke ville gi slipp på meg heller ..han mente at det var nok en mening med at vi møttes skjebnen og at det er meningen det skal skje noe mermed oss.. men mer kan han visst ikke forklare..

Gjest gninnot
Skrevet

Jeg synes du bør gå med på å møte ham, på den betingelsen at dere prater om hva som har skjedd og hvorfor han gjorde som han gjorde. Og så bør du ta et standpunkt ut fra det han sier. Hvis du bryter all kontakt nå vil du bare fortsette å gå rundt og lure på hva som skjedde. Forklar han hvordan du har hatt det, og ikke vær redd for hva han syns om det. Gjør det som er best for deg selv. Og om du velger å gi ham en ny sjanse så gjør det klart at det blir hans siste sjanse fordi du ikke kan takle å stadig ha det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...