Gå til innhold

Er det noen som har meldt seg inn i bokklubben og avbestilt alle bøkene?

Anbefalte innlegg

Gjest Ann-Karin
Skrevet

Hei :)

Jeg satt å surfet litt i går og kom over denne nettsiden, med tips til hvordan en kan melde seg inn i flere av klubbene til bokklubben og få innmeldingspremie hos alle, samtidlig som en bare avbestiller alle bøkene. Noen som har prøvd dette? Er det lett å avbestille?

Link til nettsiden med tipset på: http://www.hostean.com/~hanspett/pengerilomma/archives/152

Videoannonse
Annonse
Gjest Shayla
Skrevet
Hei :)

Jeg satt å surfet litt i går og kom over denne nettsiden, med tips til hvordan en kan melde seg inn i flere av klubbene til bokklubben og få innmeldingspremie hos alle, samtidlig som en bare avbestiller alle bøkene. Noen som har prøvd dette? Er det lett å avbestille?

Link til nettsiden med tipset på: http://www.hostean.com/~hanspett/pengerilomma/archives/152

Jeg har meldt meg inn i bok klubben og mottatt 5 bøker, og avbestilt alle månedsbøkene i 1år.. Du må huske det hver mnd men man får påminnelse pr mail. Så det er enkelt selv om man må være medlem 1år. Det er jo verdt 5bøker om man finner noe man liker..

Gjest Shayla
Skrevet

Tror nesten jeg må gjøre det engang til :) Ble litt fristet nå..

Gjest vimselot
Skrevet

Jeg har gjort det for lenge siden. Problemet er at jeg glemmer å avbestille...eller blir fristet til å bestille... Handler mest bøker på antikvariat eller mammutsalg.

Gjest Cascabel
Skrevet

Man får ikke melde seg inn i to klubber og får gavekort i begge. Ikke i en "voksenklubb" og en "barneklubb" heller.

Skrevet

Det står jo: Tilbudet gjelder kun ved innmelding i 1 klubb Under gavekortet.

Hva om jeg setter samboers navn på den da?

Gjest Shayla
Skrevet

Du kan fint melde inn samboer i en annen klubb, det må jo gå.

Går det an å melde seg inn på nytt, når man har vært medlem før?

Skrevet

Tror jeg leste at du måtte ikke ha vært medlem de siste 12 mnd for å kunne motta velkomsttilbudet...

Gjest Stearinpikken
Skrevet

Hele KG meldte seg jo inn i alle klubbene før jul :legrine: Det ble jo spetakkel!

Jeg meldte meg inn i 7 klubber og jeg har fortsatt gavekort igjen og jeg husker å avbestille alle :) Men tror ikke jeg gidder det igjen!

Gjest Gjest
Skrevet

Meldte meg inn i 3 i oktober og har avbestilt alle.

Skrevet
Hele KG meldte seg jo inn i alle klubbene før jul :legrine: Det ble jo spetakkel!

Jeg meldte meg inn i 7 klubber og jeg har fortsatt gavekort igjen og jeg husker å avbestille alle :) Men tror ikke jeg gidder det igjen!

Så da får man gavekort i alle sammen selv om man allerede er medlem i en annen fra før? :-/

Gidder ikke melde meg inn for å avbestille hvis jeg ikke får noe gavekort for det ;) hehe

Gjest Cascabel
Skrevet
Så da får man gavekort i alle sammen selv om man allerede er medlem i en annen fra før? :-/

Nei. Dette gikk kun i begynnelsen. Nå får du en mail der det står at du ikke får gavekort om du forsøker, og at du må melde deg inn på nytt med et annet tilbud.

Gjest Gjest_Berit_*
Skrevet

Jeg meldte nettopp inn både meg og samboeren min, så når blir det mye lesestoff til sommerferien :)

Skrevet

Jeg har vært medlem i 2-3klubber + 2-3 barneklubber. Endelig meldt med ut av alle, for jeg glemmer å avbestille osv. Men hvisst man er flink til på avbestille så lønner det seg jo ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har gjort det, og avbestilt alle bøkene, men glemte å avbestille en.. Det ble ikke så veldig dyrt, sendte den tilbake, måtte kun betale for portoen.

Jeg har derimot et annet "problem". Jeg ble ved en feiltakelse innmeldt i samme klubb to ganger, og har brukt den ene gavekortet, men har et igjen i den samme klubben. Tror dere jeg kan bruke det?

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Har vært medlem i så mye som 3 samtidig, jeg synes nå det er litt stress, jeg.

Skrevet

Har aldri glemt å avbestille bortset fra i dag! Jeg leste overskriften her på KG og kom brått på at jeg måtte sjekke om det var noen bøker jeg skulle avbestille. Også var det en som fristen gikk ut på i går! Så irriterendes! Men men... Utenom denne ene boken har det ikke vært noe problem i alle fall. :)

Skrevet

Jeg meldte meg inn i ytterligere en bokklubb for å få gavekort da jeg fant ut at det gikk an (det gjør det jo tydeligvis ikke nå lenger). Jeg er flink til å avbestille de bøkene jeg ikke vil ha så fort jeg får mail, men problemet er jo at det er ganske mange av bøkene jeg vil ha, så "dyrt" blir det jo likevel!

Gjest *Ulla*
Skrevet

Jeg har vært medlem i et år nå, og avbestilt alle bøkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...