Gå til innhold

kan det bli en tredje gang?


Gjest Gjest_meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*

hvis man roter med en fyr 1 gang, så møter man hverandre 2 år senere for så å rote igjen? er det da større sannsynlighet for at det skjer igjen?

jeg holder på bli gal her, får han søren ikke ut av huet. angrer nesten på at jeg rota med han igjen for sist tok der kjempe lang tid før jeg kom over han. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har du tenkt å gjøre for at det skal skje igjen? Før det har gått to nye år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*

det er det jeg vet ikke om jeg tør å gjøre noe, jeg føler at jeg tok mye iniativ sist og da skjedde det ikke noe. jeg er så redd for at han skal gi meg fingern. han ga meg mer eller mindre fingeren for to år siden, og jeg vet ikke om jeg har lyst at han skal få sjansen til å gjøre det igjen.

nope det er ikke så lenge siden vi rota nå sist, så jeg har ikke fått snakka med han. har bare møtt han tilfeldig en gang siden og da fikk vi ikke snakka sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det lille du har gitt av info nå, vil jeg si at han ikke er noe å satse på (og det er alltid lettere sagt enn gjort, jeg vet det).

Men hvis du mener at han er mannen i ditt liv, så må du jo gøttse, og i hvertfall sørge for å treffe han mer enn en gang i mellom annethvert år.

Sikker på at det er han du ikke får ut av hodet, og ikke bare spenninga og klininga du blir besatt av? Det er hvertfall ofte tilfelle med meg, at jeg ikke klarer å skille mellom personen og handlingen før lenge etterpå

Endret av frøken13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*

ja huff jeg skal prøve å glemme han assa. ikke enkelt dette...skal vedde for at hvis han forsvinner ut av mitt liv så møter jeg han sikkert igjen om noen år og er tilbake på square one...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vræl! Kjenner meg igjen.. forferdelig å ha en uoppnåelig kar stuck på hjernen sånn.. men man må jo bare prøve å gå vidre.. selv om det er umulig :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frukt
jeg er så redd for at han skal gi meg fingern. han ga meg mer eller mindre fingeren for to år siden, og jeg vet ikke om jeg har lyst at han skal få sjansen til å gjøre det igjen.

Om han virkelig har gitt deg fingeren disse gangene, er jo det et uttrykk for negative følelser som overhodet ikke er forenlig med dine ønsker om et romantisk bekjentskap.

Mener du derimot at han har gitt deg på båten eller en kald skulder, henger dette mer på greip. ;)

Jeg vet ikke hva du legger i at du følte du tok nok initiativ forrige gang, det eneste som er klart er at det ikke fungerte. Kan du tenke deg andre og bedre måter å ta initiativ på enn forrige gang?

Jeg tror ikke du har noe å tape på å forsøke igjen, heller alt å vinne på i ettertid å vite at du gjorde det du kunne, og du gjorde ditt beste.

Kok nå sammen en god plan nå jente, kast deg uti det og vis litt guts!

Innleggene dine får meg til å tenke på at du har bestemt deg for å få kjærlighetssorg i utgangspunktet, og det er ingen heldig tankegang.

Kanskje vil du få deg mange gode opplevelser med denne mannen?

Et eller annet må det jo nesten være mellom dere, tenker jeg.

Tør du la være å undersøke mulighetene for lykke?

Kjør på!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tia_*

Jeg ville ikke kontaktet han igjen. "Klok" av erfaring.

Jeg hadde omtrent samme historie med en fyr. Rota med han først en gang, etterpå svarte han ikke på meldingen min. Når jeg traff han igjen et år senere rota vi igjen. Dumme meg sendte han melding igjen og spurte om vi skulle treffes. Selvfølgelig svarte han ikke. Jeg angrer mye på at jeg spurte han den siste gangen. Tapt stolthet føler jeg, når jeg gjorde det TO ganger uten respons.

Det er hans tur nå. Stol på at han tar kontakt hvis han vil. Hvis ikke går han glipp av noe stort, skal du tenke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*

jeg tror nok ikke jeg tør å ta noe annet iniativ enn å si hei hvis vi møtes..selv om det er vanskelig det og, vi har jo hengt på samme sted å lata som at vi ikke har kjent hverandre..han presterte til og med å si at jeg har sett deg de siste gangene jeg har vært der...jeg mener han kunne da ha sagt hallo...selv om jeg har sett han og da, men jeg har ikke tørt å si hei, av en eller annen merkelig grunn er jeg livredd for at han skal avvise meg...

hahah jeg må le av meg selv, jeg høres ut som den fjortisen...haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...