Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_line_*
Skrevet

Jeg har en kompis her i Oslo som er 24 år. Han er sammen med ei som nettopp er blitt 19 år. Er dette galt?

Har noen venninner som mener det er teit. Selv ser jeg ikke problemet. Hva mener dere andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes overhodet ikke det er feil.. er selv snart 20, og datet en på 28 i lange tider :) De venninnene som synes forholdet mellom en på 24 og ei på 19 er feil er nok bare sjalu! :fnise:

Gjest Gjest-M-
Skrevet
Jeg har en kompis her i Oslo som er 24 år. Han er sammen med ei som nettopp er blitt 19 år. Er dette galt?

Har noen venninner som mener det er teit. Selv ser jeg ikke problemet. Hva mener dere andre.

Hvorfor i alle dager skulle dette være galt?? Skal alle par være født i samme årstall for at det skal være akseptert?

Skrevet

5 år er da ikke så mye. Er ikke noe galt i det. Men på en måte finner jeg det og litt rart, MEN...det store MEN....det er bare fordi jeg husker selv hvordan jeg var da jeg var 19, det var det året jeg virkelig ble voksen. Så når jeg da var 20 var jeg som jeg er nå! Så jeg ville nok ikke passet sammen med en på 24 når jeg var 19, men når jeg var 20 kunne jeg godt ha passa sammen med en på 25 hvis du skjønner!

Men vi er heldigvis forskjellig, så som sagt så ser jeg ikke noe feil ved det ;)

Skrevet

Den aldersforskjellen med 19 år og 24 år er da ikke noe å snakke om !

Gjest Gjest
Skrevet

Æh, 19 og 24 er ikke noe problem!

Kan god være på samme mentale nivå da ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Æsj jeg synes det høres ekkelt ut.

Er ikke snakk om antall år som skiller, men synes det er utrolig stor forskjell på en som NETTOPP har blitt 19 og enten har ett år igjen på vgs, eller akkurat er ferdig, og en nesten voksen person på 24.

Tror nok han falt for henne fordi hun er så ung, mange gutter som liker spretne ungkropper som 18-19 åringer har.

Jeg tenker bare modenhetsforskjellen er veldig stor.

Er selv 23 år og det er ekstreeemt stor forskjell på en 18/19 åring og en 24 åring.

Skrevet
Æsj jeg synes det høres ekkelt ut.

Er ikke snakk om antall år som skiller, men synes det er utrolig stor forskjell på en som NETTOPP har blitt 19 og enten har ett år igjen på vgs, eller akkurat er ferdig, og en nesten voksen person på 24.

Tror nok han falt for henne fordi hun er så ung, mange gutter som liker spretne ungkropper som 18-19 åringer har.

Jeg tenker bare modenhetsforskjellen er veldig stor.

Er selv 23 år og det er ekstreeemt stor forskjell på en 18/19 åring og en 24 åring.

alt er jo veldig individuelt.. en på 19 kan faktisk være ganske voksen.. og en på 24 kan være kriminelt barnslig :fnise: Om de 2 trives i hverandres selskap er det jo det som teller ^^

Og eldre som tenner på spretne unge jenter, jentene på 24åringens alder er vel så spretne som 19åringer.. det er gjerne de på 30-35 som faller for ungjenter kun fordi de er "spretne"

Skrevet

Kan ikke akkurat se problemet her.. Jeg er selv 25 år og er samboer med en som er 36 og vi trives veldig godt sammen! Det viktigste er jo at de har det bra sammen! Husk: kjærlighet kjenner ingen alder!

Gjest Gjest-M-
Skrevet

Jeg ble sammen med mannen min da jeg var 18 og han 25. No problem

Gjest Chrissy82
Skrevet

Jeg synes heller ikke at det høres galt ut.. Burde ikke være noe problem det.. Så lenge dere har ting til felles og kommer godt overens så burde det funke bra!

Skrevet

Skjønner ikke hva som er så rart med det. Jeg er 21 gubben 31... :fnise:

Gjest Gjest_Eva_*
Skrevet

Kanskje hun er moden og reflektert i forhold til jevnaldrende? Det har jeg fått høre med jevne mellomrom siden jeg var sytten :gjeiper:

Skrevet

Jeg ser ikke problemet med dette. Noen 19 åringer er modne og noen 24 åringer er umodne. Så lenge de har det bra sammen er det fint:) Aldersforskjellen her er jo ikke særlig stor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...