Gå til innhold

Lønn som sekretær på skole?


Gjest Gjest_Meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Meg_*

Noen her som vet sånn ca hva en tjener som sekretær på en skole? Har tenkt å søke en stilling og er nyskjerrig på lønna, men er liksom ikke det en spør om når en ringer for å forhøre seg om jobben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Her er grunnlønna i overkant av 240.000,- i måneden, men det varierer vel fra kommune til kommune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...240.000,- i måneden

I året kanskje...? ;)

Som alle andre jobber/yrker er det lønnstrinn også iht ansiennitet. Tanta mi jobber på skole i administrasjonen og tjener rundt 290K pr år. Kanskje en nytilsatt uten noen form for ansiennitet starter på f.eks 240-250K pr år?! Men som ovennevnte gjest også sier, det kan variere fra kommune fra kommune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
I året kanskje...? ;)

Heh... :sjenert: jeg var litt rask der, ja.

Ta brevene fra skolen med en stor klype salt, det kan være jeg som har skrevet dem, så du kan ikke være så sikker på at innholdet stemmer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Er dette stillingskode 6863?

Kan dere som har litt mer peiling på dette enn meg, lenke til en lønnstabell for mer nøyaktige tall?

Jeg har googlet og googlet, men finner ikke annet enn hovedavtaler og slikt - skulle gjerne hatt lønnsTABELL for fylkeskommunen Tilsvarer det stat eller kommune - eller er det en egen?



Anonymous poster hash: af1a2...371
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...