stikkelsbær Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 (endret) . Endret 11. desember 2009 av stikkelsbær
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Jeg hadde satt utrolig pris på dersom noen lagde middag til meg mens jeg leste til eksamen. Du kan lage maten, spise og gå med en gang. Alternativt lage middag og fryse ned og gi ham den.
IloveNY Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Lage middag er veldig koselig ja! Eller kanskje ta han med på en liten mini picnic i parken en dag som det er fint vær! Man har bare bra av å komme seg litt ut i frisk luft en time eller to Da fungerer hjernen bedre etterpå!
J-G Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Henger meg på de andre. Spør om han vil at du skal komme å lage middag for ham. Og at du kan gå etter dere har spist. Lag god middag, spis den, si at han kan gå å lese mens du tar oppvasken. Også lager du en god kveldsmat for ham som du setter i kjøleskapet. Enten gode smørbrød eller noe han kan varme opp. Før du går, kan du kle på deg jakke og sko så han vet at du er på vei ut og ikke har kommet for å bli også kan du massere ham i et par minutter, kysse ham og si at du kan gjøre det samme en annen dag. Ikke forvent noe mer av ham. Han har faktisk eksamen, så det er viktig at du lar ham lese. Samboern min setter iallfall pris på at jeg lager midagen disse dagene. Og han gjør det samme mot meg. Enkle ofte det beste:)
Gjest Eksamen Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Er det feil å forstyrre noen dagen før de skal ha eksamen? Hvis man har med kake og litt sånn de kan ha med seg på eksamen (som varer i veldig mange timer)? Eller er det dumt? Tenkte bare å banke på, si lykke til, værsågod, og så gå... Men litt dumt hvis det gjør at personen blir sittende igjen å ikke kan konsentere seg...
Triine Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har nettopp kjøpt en fotballdrakt til han, med favorittspilleren hans! :-) Han kommer til å bli kjempeglad, når jeg møter han i den drakten. Hehe. Synes det er viktig å sette litt pris på kjæresten, med små, enkle ting <3
The Kitten Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Hva med en nakke og ryggmassasje? Det trenger ikke lang tid, og er sikkert noe som blir satt pris på. Hilsen The Kitten :banantroll:
Jigva Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Sambo sitter og leser til eksamen. Her om dagen kjøpte jeg med et kakestykke til han og kaffe fra kafeen i nærheten. Det ble en hit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå