Gjest gjesten..... Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Har vært sammen med i snart et år som jeg traff på en nettside. Har vært noe rart i det siste. (magefølelsen) Logget meg på nettsiden "vår" og der fannt jeg ham, hadde laget profil for 14 dager siden..... Ga meg ut for å være en annen......han hvar bla singel og klar for å finne seg en fast kjæreste. Vi mldt en del Det hvar helst tydelig hva han vill: uforplikktende sex i første omgang....etc Fikk bilde av ham og tlfnr.....ville gjerne komme og besøke meg, hvar kåt i går kveld bla (detter skjedde i går kv) Vi har haddt en sjikkelig oppvask her, han er redd for å misste meg. Ville aldri ha kjørt løpet helt ut i virkeligheten. Det hvar bare en "tidtrøyte" når han kjedet seg. Bare en nettflørt........ I dag ligger han helt "flat" er redd for å misste meg. For meg er dette like godt som utroskap..? Hvordan kunne han, vi som hadde det så bra i sammen. Kan jeg noen gang stole på en slik mann....? Trenger ikke moralprekner her, vet det er lusent det jeg gjorde men er glad for att jeg gjorde det. Ellers hadde han vel holdt på bak min rygg...?
Gjest TS... Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Er det noen som har noe å komme med er kjemmpe glad i mannen men blir helt kvalm når jeg leser breven han sendte til meg som hvar beregnet på en fremmend jennte.....åså alle bortforklaringene i dag..alle unnskyldningene. Føler jeg rives mellom 2 "leirer" her.
J-G Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Jeg synes det han gjorde var galt og hadde ikke godtatt det selv. Hadde ikke stolt på ham etter noe sånt. Jeg tror nok jeg hadde dumpa han. Skjønner godt at du er frustrert, og synes kjempesynd på deg. Håper du finner ut av det. Forresten synes jeg ikke det var lusent gjort av deg. Bra at du fant ut av det så tidlig Lykke til
captiva Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Helt enig,dump han! Du kommer aldri til å stole på han igjen,og alle fortjener en kjæreste som ikke holder på sånn bak ryggen sin! Æsj,for en drittsekk! Vær glad du fant det ut nå,og kan bli kvitt han.
ski.glad Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Det var bra du gjorde det. Du er alt for god for han. Jeg ville definitivt dumpet han. Med mindre du elsker, han og er HELT sikker på at du klarer å stole på han. Håper det går bra med deg
effy Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 huff, ikke bra..... Personlig hadde jeg nok ikke kunne tilgitt noe sånt.
Gjest Gjest_eva_* Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Enig med de andre her. Dette er ingen sunn og ærlig hobby å ha når man er i et kjæresteforhold. Ikke legg vekt på unnskyldningene hans, det er bare for å redde sitt eget skinn. Og jeg må si at jeg føler med deg- hadde gjort akkurat det samme selv. Syns ikke det er noe galt i det du gjorde i det hele tatt. Slik jeg ser det, er nettdating et tveegget sverd. Fin måte å treffe likesinna folk man ellers ikke ville møtt, men altfor enkelt for notoriske skjørtejegere-i forhold- å få seg en date. Mange sambo/gifte på disse sidene! (men det er vel strengt tatt en annen diskusjon).
sebra Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 (endret) hvordan kan folk bare si at hun skal dumpe han?jeg mener dere kjenner ikke personene i det hele tatt. ja jeg er enig i at det var kjipt gjort av han og jeg hadde nok blitt drit forbanna, men avgjørelsen om hu skal dumpe han eller ikke er da hennes egen avgjørelse. greit at folk sier hva de hadde gjort i samme situasjon, men man sier ikke direkte dump han. Endret 4. mai 2008 av sebra
IloveNY Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Åh kjente at det stakk i magen mens jeg leste dette... Jeg synes ikke du skal tenke på at du gjorde noe "galt" Du hadde en magefølelse, som tydeligvis stemte! Han kunne jeg aldri ha stolt på igjen etter en slik hendelse. Uansett om han sier det bare var et tidsfordriv, ja vel! Kanskje han skulle skaffe seg en hobby? Dump han. Slikk dine sår, og finn deg en mann som det er verdt å gi din kjærlighet til.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #11 Skrevet 4. mai 2008 hvordan kan folk bare si at hun skal dumpe han?jeg mener dere kjenner ikke personene i det hele tatt. ja jeg er enig i at det var kjipt gjort av han og jeg hadde nok blitt drit forbanna, men avgjørelsen om hu skal dumpe han eller ikke er da hennes egen avgjørelse. greit at folk sier hva de hadde gjort i samme situasjon, men man sier ikke direkte dump han. Det er opp til henne å avgjøre hva hun vil gjøre med rådene, skal folk skrive noe de ikke mener bare for å være "snill"? Typen legger ut kontaktannonser på nett og ville treffe noen for uforpliktende sex, ts testet han ut på dette, og han var villig til å være utro. DUMP!
Gjest Gjest-M- Skrevet 4. mai 2008 #12 Skrevet 4. mai 2008 Han er nok mest lei seg fordi han ble avslørt....beklager å si det så brutalt. Jeg har selv vært i samme situasjon og vet hvor jævlig det er. Det var kroken på døra, for min del. Kanskje det er samme mann?
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #13 Skrevet 4. mai 2008 Han er nok mest lei seg fordi han ble avslørt....beklager å si det så brutalt. Jeg har selv vært i samme situasjon og vet hvor jævlig det er. Det var kroken på døra, for min del. Kanskje det er samme mann? Hvar dere lenge sammen? Oppdaget du det på"samme viset"? Har det helt jævlig akkurat nå.....føles som jeg skal gå istykker innv. Han er jo egentlig ikke den han har gitt seg ut som, dette er noe vi har snakket mye om (tillit, forhold på si, etc) Er foressten fra sørl.
hjertesukka Skrevet 4. mai 2008 #14 Skrevet 4. mai 2008 Hvar dere lenge sammen? Oppdaget du det på"samme viset"? Har det helt jævlig akkurat nå.....føles som jeg skal gå istykker innv. Han er jo egentlig ikke den han har gitt seg ut som, dette er noe vi har snakket mye om (tillit, forhold på si, etc) Er foressten fra sørl. Slik jeg ser det, så er det nok neppe samme mann, selv om man er fristende til å tro det. Det finnes nemlig mange som driver samme "business" der ute! Og det er ikke til å unngå at man blir helt knust når man oppdager det, spesielt hvis man har snakket og diskutert nettopp dette med tillit, forhold på si osv. Og trodde at den biten var på plass. Har også opplevd det og det føles utrolig vondt.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #15 Skrevet 4. mai 2008 Slik jeg ser det, så er det nok neppe samme mann, selv om man er fristende til å tro det. Det finnes nemlig mange som driver samme "business" der ute! Og det er ikke til å unngå at man blir helt knust når man oppdager det, spesielt hvis man har snakket og diskutert nettopp dette med tillit, forhold på si osv. Og trodde at den biten var på plass. Har også opplevd det og det føles utrolig vondt. Du og...? med en kjæreste fra nettet....? Er det veldig vanlig det? Blir det et avhengighetsforhold kannsje eller er det en kjemmpe anledning for folk som ikke kan holde seg til en partner. Blir litt frustrert og forb, fordi om det gjør vondt :-D HUFF ja det tok kansje litt av i sted, finnes sikkert mange der ute.....
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #16 Skrevet 4. mai 2008 Du og...? med en kjæreste fra nettet....? Er det veldig vanlig det? Blir det et avhengighetsforhold kannsje eller er det en kjemmpe anledning for folk som ikke kan holde seg til en partner. Blir litt frustrert og forb, fordi om det gjør vondt :-D HUFF ja det tok kansje litt av i sted, finnes sikkert mange der ute..... Nå, hva har du tenkt å gjøre?
Gjest Gjest-M- Skrevet 4. mai 2008 #17 Skrevet 4. mai 2008 Hvar dere lenge sammen? Oppdaget du det på"samme viset"? Har det helt jævlig akkurat nå.....føles som jeg skal gå istykker innv. Han er jo egentlig ikke den han har gitt seg ut som, dette er noe vi har snakket mye om (tillit, forhold på si, etc) Er foressten fra sørl. Vi var sammen i nesten et år, og jeg oppdaget det gjennom en venninne som hadde profil på en sjekkeside. Hun viste meg den, og det var ikke tvil om at han var ute etter noe på si. Det var så sjokkerende, nedbrytende og vondt, at det tok lang tid før jeg kom over det. Vet veldig godt hvordan du har det nå.... Men det går over.... Og det er nok ikke samme mann, nei.
angeleyes Skrevet 4. mai 2008 #18 Skrevet 4. mai 2008 Jeg ville nok tenkt nøye gjennom dette. Ta deg en helg "fri" fra ham og tenk over følgende: Kommer han til å gjøre dette igjen? Klarer jeg å stole 100% på ham når han sier han ikke kommer til å gjøre det mer? Kan jeg tilgi ham for det han gjorde? Hvis du kommer frem til at du ikke greier å stole på ham så er det veldig forståelig, men et forhold uten tillit kommer ikke til å holde i lengden. Jeg sier ikke at dette er hvordan du burde gå frem, men jeg hadde nok gjort det slik. Det er ikke dermed sagt at det er riktig for deg. Det er viktig at du tenker hvordan DU kommer til å få det videre med ham. Selvfølgelig sier han unnskyld. Det hadde nesten vært verre hvis han ikke agret.
Gjest Cascabel Skrevet 4. mai 2008 #19 Skrevet 4. mai 2008 Jeg hadde nok ikke dumpen noen på det grunnlaget vis alt annet var bra. Kanskje det faktisk bare er tidtrøyte?
Gjest Cascabel Skrevet 4. mai 2008 #20 Skrevet 4. mai 2008 Og så det er sagt, eksen min gjorde det samme, bortsett fra at han faktisk møtte disse damene. Vis det viser seg at det er tilfelle synes jeg du skal dumpe han. Men ikke fordi han flørter litt på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå