Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2003 #21 Del Skrevet 13. mai 2003 nei, en høy latter ser slik ut: :o -1,60 cm, 62 år, ensom kvinne -liker barnbarn og turgåing (*hun er tykk og har langt grått hår. Litt svett hår. Hater å gå på tur!*) - 1,52 cm, 44 år, utadvendt mann - liker å gå på pub. spiller trommer i band. Helge - pappa. (*han ser ut som Tom Jones, men lukter av Lano såpe og rulletobakk. Han bor alene, men skryter av penisforlengelsen sin: som her hans datter på 9 år.*) :D - 1,78 - 25 år, kvinne - liker å brodere, stryke jeans, skrive dagbok og har masser av venner og en god karriere, ikke å glemmer her: er gift, LYKKELIG gift og har ingen barn......eller valper! (*egentlig er hun småfeit, ser MYE på TV spiser lykkepiller og har en grei nok jobb, bleker hår og digger SouthPark*) - 1,98 cm høy, 32 år- han er nyutdannet lege, har kone og nyfødt barn. Konen er grafisk designer og de har det økonomisk utrolig bra! God støtte fra familien! (*de ler sjelden sammen og ikke av hverandre. De liker begge Seinfeld, da ler de sammen. Hun har spisevegring og han skriver ut Paralgin Forte til seg selv.*) Her har vi derimot en betydelig mer presis beskrivelse enn det to andre lurendreiersker klarte å få til på side 1... Takk for denne bortimot vitenskapelige fremstillingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 13. mai 2003 #22 Del Skrevet 13. mai 2003 Anafugia,- du får sagt det Den var rasende go` Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. mai 2003 #23 Del Skrevet 14. mai 2003 Her har vi derimot en betydelig mer presis beskrivelse enn det to andre lurendreiersker klarte å få til på side 1... Takk for denne bortimot vitenskapelige fremstillingen! Jeg skjønner ikke helt hvem du snakker om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 14. mai 2003 #24 Del Skrevet 14. mai 2003 Er ikke enig i at det var en god definisjon på tidligere nevnte latter. En definisjon skal vere kort og presis, noe jeg ikke mener denne er. Min, derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #25 Del Skrevet 14. mai 2003 Tuji er bare misunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 14. mai 2003 #26 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg lar meg ikke imponere av dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #27 Del Skrevet 14. mai 2003 (ler høyt og lenge) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. mai 2003 #28 Del Skrevet 14. mai 2003 (ler høyt og lenge) Du står på ditt, ser jeg. Kan jeg derimot få en utfyllende forklaring på hva en eplekødd er for noe??? Jeg går ut ifra at det er betydelig mer innviklet enn en som kødder med epler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #29 Del Skrevet 14. mai 2003 Kan jeg derimot få en utfyllende forklaring på hva en eplekødd er for noe??? Jeg går ut ifra at det er betydelig mer innviklet enn en som kødder med epler... 1) Ja, det er betydelig mer innviklet 2) Nei, du kan ikke få noen utfyllende forklaring Noen fremmedord må en mann få lov til å ha for seg selv. Jeg har fått godkjent både eplekødd og pølsekødd i scrabble, men det har krevet mye diplomati, trusler og til slutt grov vold... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #30 Del Skrevet 14. mai 2003 En eplekjekk kødd .....kanskje...??? En kødd m frisk ansiktsfarge....etter å ha kødda så mye i friluft.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 14. mai 2003 #31 Del Skrevet 14. mai 2003 Har eplekjekk noe her å gjøre? Tror du er litt eplekjekk nå helten, når du ikke vil fortelle hva eplekødd er for noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 14. mai 2003 #32 Del Skrevet 14. mai 2003 Tenker i samme baner vi chimp... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #33 Del Skrevet 14. mai 2003 *ifører seg eplenikkers, prøver å være eplekjekk og konstruerer ordet eplekødd på sitt medbrakte scrabblebrett* Masse scrabblepoeng å hente der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. mai 2003 #34 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg har fått godkjent både eplekødd og pølsekødd i scrabble, men det har krevet mye diplomati, trusler og til slutt grov vold... Ja, det vil jeg tro. Noe slikt kunne jeg aldri gått med på å godta i det åh, så alvorlige spillet Scrabble. Forvrengt lærdom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 14. mai 2003 #35 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg har fått godkjent både eplekødd og pølsekødd i scrabble, men det har krevet mye diplomati, trusler og til slutt grov vold... En gang klarte jeg å trumfe gjennom at "sneiphore" er et ord. Veldig fornøyd med den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #36 Del Skrevet 14. mai 2003 Lanserer isåfall banankødd....Virker som den har litt mer for seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #37 Del Skrevet 14. mai 2003 En gang klarte jeg å trumfe gjennom at "sneiphore" er et ord. Veldig fornøyd med den! Du har nok mer konservative venner enn vi har - i vårt miljø er sneiphore nærmest synonymt med intellektuell, og som sådan både et vanlig ord og nesten et forbilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. mai 2003 #38 Del Skrevet 14. mai 2003 Du har nok mer konservative venner enn vi har - i vårt miljø er sneiphore nærmest synonymt med intellektuell, og som sådan både et vanlig ord og nesten et forbilde ...og du kommer fra HVOR, sa du??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #39 Del Skrevet 14. mai 2003 JEg sa i hvert fall ikke at jeg kommer fra HVOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. mai 2003 #40 Del Skrevet 14. mai 2003 JEg sa i hvert fall ikke at jeg kommer fra HVOR Nei, men det hadde muligens forklart alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå